Jump to content

Filmen in de achtbaan

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi allemaal,

Ik ga maandag op schoolreis naar Movie Park Germany. Ik neem m'n digitale camera mee, want ik wil naast foto's ook filmen als ik in de achtbaan zit.

Heeft iemand dit vaker gedaan? Hoe kan ik zorgen dat ik m'n camera niet verlies :bonk: ?

Greetz

GTAgangsta 8)

Geplaatst:

Ligt er denk ik aan in wat voor soort achtbaan je zit. Zit je bijvoorbeeld in een achtbaan die over de kop gaat, heb je meer kans dat je je camera verliest. Het handige is gewoon om een touwtje of elastiekje rond jouw camera en jouw hand te doen, zodat je minder kans heb om hem te verliezen.

Geplaatst:

Of je tapt hem vast aan je hand :puh:

even serieus als er zo,n elastisch bandje aan zit moet je die strak om je hand heen doen,maar niet al te strak.

Geplaatst:

In sixflags(walibi :duh: ) had ik in de goliath en se superman gefilmd met mobiel. Was niet zo moeilijk om hem vast te houden. maar camera is roter natuurlijk dus ik zou hem wel met een simpel elastiekie aan je hand vast maken.

Veel plezier nog.. Ik ga trouwns ook na movie world met school. maar das pas 20 juni..

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet dan natuurlijk ook wel helemaal vooraan gaan zitten voor een goed beeld. Naast dat je camera aan je hand vast zit kan je hem voor een stabiel beeld denk ik ook beter op de rand hebben "liggen". Ik heb zelf geen ervaring met filmen, maar dit lijkt me wel zo logisch.

Ook vraag ik me af of het wel is toegestaan (wegens veiligheid) om te filmen in de achtbaan.

Plaats je het resultaat voor ons op youtube?

Bewerkt: door IV trailer
Geplaatst:

Filmen in achtbanen levert totaal geen problemen op. Kwestie van normaal vasthouden en, indien mogelijk, het polsbandje gewoon om je pols doen voor de zekerheid. Of het toegestaan is zou ik niet weten, dat ligt er maar net aan of het aanwezige personeel chagrijnig is of niet. Een vriend van me doet dat wel vaker. Bij een achtbaan in Slagharen wordt je trouwens de hele tijd gefilmd, zogenaamde Emotioncam, in plaats van een actiefoto. Kun je 't resultaat achteraf terugzien. Een zaklamp meenemen in een darkride heeft ook wel iets, zoals in de Vogel Rok in de Efteling.

Geplaatst:

Final Destination 3 kijken!! Jaag jezelf de stuipen op je lihf..en nee volgens mij mag je niet filmen.

Geplaatst:
Je moet dan natuurlijk ook wel helemaal vooraan gaan zitten voor een goed beeld. Naast dat je camera aan je hand vast zit kan je hem voor een stabiel beeld denk ik ook beter op de rand hebben "liggen". Ik heb zelf geen ervaring met filmen, maar dit lijkt me wel zo logisch.

Ook vraag ik me af of het wel is toegestaan (wegens veiligheid) om te filmen in de achtbaan.

Ik stop een extra grote sd kaart in me camera (2gb) en ik ga in alle achtbanen proberen te filmen en zet het op youtube.

Geplaatst:

Ik stop een extra grote sd kaart in me camera (2gb) en ik ga in alle achtbanen proberen te filmen en zet het op youtube.

Ik ben er een keer geweest. Je hebt 2 kinder achtbanen, een Jimmy Neutron achtbaan, en een saaie, slome achtbaan. Verder, aan de andere kant, een houten achtbaan, een achtbaan waarmee je over de kop gaat, en nog één, dat je in zo'n rond ding zit draait en van beneden naar boven gaat. Opzich is die niet eng, alleen bij die houten achtbaan kwam ik er na 2x misselijk uit... :duh::puh:

Maar, of filmen is toegestaan weet ik niet. Want, als je hem verliest en hij komt op iemand doet dat pijn, en ben je je camera kwijt. En, je moet hem wel erg goed vast houden hoor, anders kunnen er krassen op komen. ;)

Geplaatst:
Final Destination 3 kijken!! Jaag jezelf de stuipen op je lihf..en nee volgens mij mag je niet filmen.

LOL!,,

Maar wat de meeste al zeggen; gewoon goed vastbinden. Al betwijfel ik of het mag. Ik zou gewoon als je net weg rijdt hem snel om je hand doen. Dan ziet de 'beveiliging' het niet. Maar waarom wil je dat trouwens. In een ander park ben ik geweest en daar zaten camera's in de karretjes. Dus ik zie het nut er niet van in. Maarja, misschien heb je een goede reden...

Geplaatst:

LOL!,,

Maar wat de meeste al zeggen; gewoon goed vastbinden. Al betwijfel ik of het mag. Ik zou gewoon als je net weg rijdt hem snel om je hand doen. Dan ziet de 'beveiliging' het niet. Maar waarom wil je dat trouwens. In een ander park ben ik geweest en daar zaten camera's in de karretjes. Dus ik zie het nut er niet van in. Maarja, misschien heb je een goede reden...

Niet in alle karretjes zit een camera. En, als dat het er wel in zit, kost het minimaal €20,-.

Geplaatst:

LOL!,,

Niet in alle karretjes zit een camera. En, als dat het er wel in zit, kost het minimaal €20,-.

Ik wil dit graag doen, lijkt me gwn lol, de achtbaan filmen als ik erin zit

en ik zet het resultaat op youtube

Geplaatst:
Hoi allemaal,

Ik ga maandag op schoolreis naar Movie Park Germany. Ik neem m'n digitale camera mee, want ik wil naast foto's ook filmen als ik in de achtbaan zit.

Heeft iemand dit vaker gedaan? Hoe kan ik zorgen dat ik m'n camera niet verlies :bonk: ?

Greetz

GTAgangsta 8)

Als je het daar wilt doen doe het dan niet in die hangende achtbaan daar. :7

Ik denk niet dat er dan veel goeds uitkomt. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...