HoutwormNL Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 er is wel een leuke social club maar ik kan maar niet erop komen via gta hoe moet dat? heb em 100% en kan het niet moet dat via een tw@ cafe ofso? op het internet? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 (bewerkt) er is wel een leuke social club maar ik kan maar niet erop komen via gta hoe moet dat? heb em 100% en kan het niet moet dat via een tw@ cafe ofso? op het internet? Je moet op Rockstar Social Club vanuit het echt internet, waar je nu ook op zit. Klik hier voor de site. Bewerkt: 23 mei 2008 door Hanneswasco Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 23 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 er is wel een leuke social club maar ik kan maar niet erop komen via gta hoe moet dat? heb em 100% en kan het niet moet dat via een tw@ cafe ofso? op het internet? Je moet op Rockstar Social Club vanuit het echt internet, waar je nu ook op zit. Klik hier voor de site. ik had al een account maar weet niet hoe ik dat kan connecten:p dat ik ook toegang krijg tot de club Reageren
ijscoman Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 ik had al een account maar weet niet hoe ik dat kan connecten:p dat ik ook toegang krijg tot de club Ja dat probleem heb ik ook. Ongeveer 2 weken voor gta4 uitkwam aangemeld maar snap niet waar me dingen staan van hoeveel procent ik heb en hoeveel ik heb geschoten enzovoort. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 (bewerkt) Stappenplan: 1. Typ het adres van Social Club in je adresbalk: www.rockstargames.com/socialclub 2. Als eenmaal alles van de pagina geladen is, kijk je helemaal rechts-boven. Daar staat "Edit Profile". (Als dit er niet staat, log dan even in met je SocialClub account. Indien je nog geen account heb, kan je er een aanmaken.) 3. Klik op 'Edit Profile" 4. Er verschijnt nu een balk aan de rechterkant waar je je instellingen kan veranderen. 5. Ga dan naar het kopje "LINK PLAYSTATION NETWORK ID" of "LINK XBOX LIVE GAMERTAG". (het ligt eraan welke console je heb. Heb je een PS3 dan kies je voor de 1e, heb je een xbox dan kies je voor de 2e) 6. Na het klikken verschijnt er een nieuwe pagina waar een tekst staat hoe je je kan aanmelden. Onder deze tekst staat de knop "Sign in". 7. eenmaal weer daar op geklikt verschijnt er een nieuwe pagina waar je je account gegevens moet invullen. 8. Na het invullen zul je een bevestiging krijgen dat je bent aangemeldt. Let er wel op! De accountgegevens worden pas ná 24 uur actief! Succes Bewerkt: 24 mei 2008 door Kai-ShockWave Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 24 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 oke bedankt:D ik ga het vanavond proberen maar nu herkent rockstar dat ik de game heb maar ik heb em al 100% en ik kan niet in de 100% club dat is wel raar Reageren
killerb01 Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 (bewerkt) pc is frans want is van mn stiefpa, er staat bij mij na dat ik sign in heb gdn ID de connexion: WTF moet ik hier invullen toch al bedankt he suck in frans Bewerkt: 24 mei 2008 door killerb01 Reageren
FerryN Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 pc is frans want is va Waar heb jij het over? Reageren
killerb01 Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 pc is frans want is va Waar heb jij het over? kijk vorig bericht had per ongeluk al op toevoegen gedrukt Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 pc is frans want is va Waar heb jij het over? kijk vorig bericht had per ongeluk al op toevoegen gedrukt kan gebeuren:D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.