Big Playahh Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 mijn checklist game boy Advance* GTA Advance* Xbox (360)* GTA 3* GTA VC* GTA SA* GTA 4* ps1* GTA 1 GTA london GTA 2* PC* GTA 1 GTA London(+add on) GTA 2 GTA 3* GTA VC GTA SA* dreamcast GTA 2 psp* GTA LCS* GTA VCS* ps2 GTA 3 GTA VC GTA SA GTA LCS GTA VCS Game boy color* +poket(original)* GTA 1 GTA 2 ps3 GTA4 waar een steretje bij staat heb ik al! en willen jullie mij aub ook steunen om ze te vinden want ik wil dit heel graag!!! Reageren
1974 Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 mijn checklistgame boy Advance* GTA Advance* Xbox (360)* GTA 3* GTA VC* GTA SA* GTA 4* ps1* GTA 1 GTA london GTA 2* PC* GTA 1 GTA London(+add on) GTA 2 GTA 3* GTA VC GTA SA* dreamcast GTA 2 psp* GTA LCS* GTA VCS* ps2 GTA 3 GTA VC GTA SA GTA LCS GTA VCS Game boy color* +poket(original)* GTA 1 GTA 2 ps3 GTA4 waar een steretje bij staat heb ik al! en willen jullie mij aub ook steunen om ze te vinden want ik wil dit heel graag!!! Je kan het beste in een tweede hand playstation zaak kijken,want ergens anders vind je ze denk ik niet meer.Maar waarom wil je een paar gta,s dubbel,is dat vanwege als een van je apparaten kapot gaat je ze altijd nog kan spelen op een ander. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 24 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 mijn checklistgame boy Advance* GTA Advance* Xbox (360)* GTA 3* GTA VC* GTA SA* GTA 4* ps1* GTA 1 GTA london GTA 2* PC* GTA 1 GTA London(+add on) GTA 2 GTA 3* GTA VC GTA SA* dreamcast GTA 2 psp* GTA LCS* GTA VCS* ps2 GTA 3 GTA VC GTA SA GTA LCS GTA VCS Game boy color* +poket(original)* GTA 1 GTA 2 ps3 GTA4 waar een steretje bij staat heb ik al! en willen jullie mij aub ook steunen om ze te vinden want ik wil dit heel graag!!! Je kan het beste in een tweede hand playstation zaak kijken,want ergens anders vind je ze denk ik niet meer.Maar waarom wil je een paar gta,s dubbel,is dat vanwege als een van je apparaten kapot gaat je ze altijd nog kan spelen op een ander. nee ik wil gewoon alle versies hebben Reageren
Miek Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Op Ebay kan je dit zeker vinden:de Classic's Reageren
Hackman Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Je kunt de Classic's gratis downloaden op www.Rockstargames.com Reageren
1974 Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Je kunt de Classic's gratis downloaden op www.Rockstargames.com Ja maar GTA londen niet,en dat is balen . Reageren
Big Playahh Geplaatst: 24 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Je kunt de Classic's gratis downloaden op www.Rockstargames.com Ja maar GTA londen niet,en dat is balen . idd Reageren
1974 Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Je kunt de Classic's gratis downloaden op www.Rockstargames.com Ja maar GTA londen niet,en dat is balen . idd Het zou inderdaad handig zijn als ie op die site stond van rockstar. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 24 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 ik heb nu wel al gta2 voor de game boy gevonden. nu moet ik aleen met een vriend regelen dat ik hem kan bestellen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.