ietsAnders0 Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Hallo allemaal , ik was van plan de special edition te kopen , dus ik kijken in nederland 99 EURO!!! Dus ik denk zal wel goedkopere te vinden zijn (Na een tijdje) alles is even duur .... Dus ik ga naar een amerikaanse site is die 90 dollar! En dat is rond de 52 euro Waarom is het daar zo goedkoop als ik vragen mag ? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Volgens mij komt dit omdat we het in Europa nog moeten importeren? Maarja, dat zal ik waarschijnlijk fout hebben. De lage dollarkoers is volgens mij één van de grootste redenen. Reageren
Foxr Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Volgens mij komt dit omdat we het in Europa nog moeten importeren?Maarja, dat zal ik waarschijnlijk fout hebben. De lage dollarkoers is volgens mij één van de grootste redenen. Reageren
bassen Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Het geeft een vertekend beeld, een dollar in amerika is namelijk meer waard als een dollar hier. De lage dollarkoers zorgt ervoor dat wij meer kunnen krijgen voor ons geld, maar dit geld niet in amerika. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.