raymono Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Hee, Ik wil graag een nieuwe mooie sign. Type: Killzone Stijl: actie Grootte: De maximale maat Afbeelding: Die jij wil van killzone Tekst: raymono Rand: Optioneel Kleuren: zwart groen beetje Render (optioneel): Mag je zelf weten Extra (optioneel): Als het maar erbij past, hoeft niet Alvast bedankt!
KJF Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Hee,Ik wil graag een nieuwe mooie sign. Type: Killzone Stijl: actie Grootte: De maximale maat Afbeelding: Die jij wil van killzone Tekst: raymono Rand: Optioneel Kleuren: zwart groen beetje Render (optioneel): Mag je zelf weten Extra (optioneel): Als het maar erbij past, hoeft niet Alvast bedankt! Ik zal wat voor je proberen
KJF Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Hee,Ik wil graag een nieuwe mooie sign. Type: Killzone Stijl: actie Grootte: De maximale maat Afbeelding: Die jij wil van killzone Tekst: raymono Rand: Optioneel Kleuren: zwart groen beetje Render (optioneel): Mag je zelf weten Extra (optioneel): Als het maar erbij past, hoeft niet Alvast bedankt! Ik zal wat voor je proberen Ik heb even snel wat voor je in elkaar gezet: Hopelijk was dit wat je bedoelde
raymono Geplaatst: 24 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Hee,Ik wil graag een nieuwe mooie sign. Type: Killzone Stijl: actie Grootte: De maximale maat Afbeelding: Die jij wil van killzone Tekst: raymono Rand: Optioneel Kleuren: zwart groen beetje Render (optioneel): Mag je zelf weten Extra (optioneel): Als het maar erbij past, hoeft niet Alvast bedankt! Ik zal wat voor je proberen Ik heb even snel wat voor je in elkaar gezet: Hopelijk was dit wat je bedoelde Bedankt man,hij is mooi,maar waar is de code?
Jon-asses Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Rechtermuisknop op de afbeelding en de link kopieren. Die dan tussen [IMG=*link*] code zetten en je hebt de afbeelding Dus de code van deze afbeelding is: [img=http://img208.imageshack.us/img208/4443/raymonokillzonejm6.jpg]
raymono Geplaatst: 24 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Rechtermuisknop op de afbeelding en de link kopieren. Die dan tussen [IMG=*link*] code zetten en je hebt de afbeelding Dus de code van deze afbeelding is: [img=http://img208.imageshack.us/img208/4443/raymonokillzonejm6.jpg] Bedankt
Recommended Posts