nick5556 Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 (bewerkt) Hey, ik en een vriend zijn eens lopen kloten met het /car commando en het /god commando, we zijn er toen achter gekomen dat je onder water kan rijden! Dit klinkt misschien vreemd maar dat is het niet, het werkt 99% zonder bugs, er is alleen een kleine bug. V 1.0Wat zit er allemaal in dit script? Een commando om uwr* aan te zetten ( /uwron ) Een commando om uwr* uit te zetten ( /uwroff )Als het aan staat: Kan je niet uit wagens Word je onder water gespawned Kan je niet dood ( om onder water te kunnen leven ) Wat kan je zelf veranderen Of uwr* mode aan/uit staat Met welk voertuig je raced ( standaard nrg-500 ) Bugs Als je het water oppervlak raakt dan ga je drijven, dus ben je klaar en moet je jezelf vermoorden. Als je te ver de zee in rijd dan val je door de grond Downloads Pastebin RapidShare Media Fire * = Under Water Race Bewerkt: 23 mei 2008 door nick5556 Reageren
Sandra Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 (bewerkt) Een leuk script en leuk idee Er is alleen 1 probleem: De functie die ervoor moet zorgen dat alle spelers en hun voertuigen elke 250 ms geheald worden, werkt alleen voor ID 0 Verander: public CantDeath(playerid) { vehicleidis = GetPlayerVehicleID(playerid); SetVehicleHealth(vehicleidis, 1000.0); SetPlayerHealth(playerid, 100.0); return 1; } naar: public CantDeath() { for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { if(IsPlayerInAnyVehicle(i)) { vehicleidis = GetPlayerVehicleID(i); SetVehicleHealth(vehicleidis, 1000.0); } SetPlayerHealth(i, 100.0); } } } Bewerkt: 23 mei 2008 door =>Sandra<= Reageren
nick5556 Geplaatst: 23 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Ehhh, hoe bedoel je? :S, die timer werkt toch voor iedereen of nie? Reageren
Sandra Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Ik heb mijn bericht geëdit hierboven. Die timer werkt niet voor iedereen. Reageren
Ophion Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Dit lijkt me wel vet! Misschien ga ik het in m'n gamemode gebruiken. Reageren
nick5556 Geplaatst: 23 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Er is nog iets leuks met /car commando, je kan in aanhangers zitten, dus ook in 606 en 607( uit me hoofd ), die kan je allemaal aan elkaar koppelen tot je er 100 aan elkaar hebt, dan rond rijden in de stad, je bent in de eerste bocht 25% kwijt xD Reageren
Ymosky Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Misschien is het een idee om een bepaald onderwatergebied af te bakenen met worldbounds, of met een hek of iets dergelijks, en dan een command maken waarmee spelers de Under Water Race kunnen joinen. Dan ben je ook gelijk van het drijven en door de bodem vallen probleem af. En het is trouwens ook mogelijk om zonder extra leven te overleven onder water. In pen1 zit er een DM waar je ook onder water zit zonder extra leven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.