Jump to content

De Nieuwe Generatie

Recommended Posts

• Reacties 233
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin B

40

• Disturbed

18

• rjravi1

18

• Daan007

15

Geplaatst:
''Waarvoor zijn jullie opgepakt dan?''

''Voor dingen die gebeurd zijn weet je..''

:7

Op het einden zeggen die gasten dat ze herrie gaan schoppen omdat ze geen werk krijgen aangeboden, daarom gaan ze winkels beroven, herrieschoppen.

Geplaatst:

Wohoo! De mothafacka Bloods from Tilburg! :7 "We zijn opgepakt voor dingen die gewoon zijn gebeurd" :7

@ Disturbed over dat racisme-ding: op zich ben ik het wel met je eens ja. Het woordje 'racisme' wordt gewoon zo vaak te pas en te onpas gebruikt; sommigen weten niet eens wat het precies inhoudt. Geert Wilders, bijvoorbeeld, wordt ook vaak voor racist uitgemaakt, maar dat is helemaal niet waar. Anti-semitistisch misschien, maar absoluut geen racist (tenzij iemand met een goed voorbeeld kan aankomen waarin Geertje-lief overduidelijk racistisch overkomt, dan trek ik mijn uitspraak terug).

Respect 4 de peepz, jwt. Jammer dat sommigen alleen nauwelijks weten wat nou écht respect is.

Geplaatst: (bewerkt)
En hou nou eens op met dat racisme gedoe. Dat is zooo 1942.

De grote vraag is nu: Had je dat ook gezegd als hij het met jou eens zou zijn? Vast niet.

Dus als hij het me me eens zou zijn, zou ik dit niet hebben gezegd? Ik vind dit nogal een hypotetische beschuldiging..

Dat heb je dan goed gezien. Ik schijnbaar niet.

Verklaar je nader? :$

Dat het inderdaad een hypotetische beschuldiging was, maar dat die aan je reactie te zien onterecht en dus teruggenomen was. :)

Edit: Geniaal filmpje trouwens :7

Bewerkt: door Moonbeam
Geplaatst:

Ik heb die hele aflevering gezien. Ik heb zelfs gehoord dat ze moesten stoppen met filmen omdat de cameraman werd aangevallen en bekogelt met stenen

trouwens wat een *****lijers zeg. heletijd zeggen van 'Niet filmen !!!' terwijl ze zelf voor de camera gaan staan :duh:

Geeft me wel een gevoel dat het bergafwaarts gaat.

Geplaatst:
wat bedoelen jullie te zeggen ?(die mensen weten zelf)

dat elke allochtoon een crimi is?????

Natuurlijk, dat ziet toch iedereen? En nu de voorgaanda pagina's even doorlezen, dan weet je wat waar we het over hebben.

Geplaatst:
wat bedoelen jullie te zeggen ?(die mensen weten zelf)

dat elke allochtoon een crimi is?????

Nee. Allochtoon is een breed begrip. Ik heb geen last van chinezen, jappaners, vietnamezen of surinamers.

Waar ik wel last van heb? Marrokanen.

Geplaatst:
over die slechte opvoeding gaat over iedereen

zo zijn er ook nederlander die een slechte opvoeding krijgen

Ja het kunnen ook Duitsers zijn.Echt zinloos.Gaan ze ook weer de geloof afkraken.Het ligt aan hoe de jeugd zich gedraagt.

Kan ik veronderstellen dat jij tot diezelfde groep probleemjongeren hoort? Je verdedigt ze en je opvoeding is aan je Nederlands te zien ook niet behoorlijk goed gegaan.

Mijn opvoeding valt ook wel mee.Maar ik ga niet stenen in ruiten gooien.Ik kleed me ook zo.Maar dat is de mode van nu.

En wat heeft jou reactie ermee te maken.Dat slaat ook nergens op. Jij bent weer zo'n type zeker.Die zegt dat het Marrokanen zijn?

Geplaatst: (bewerkt)
Overvecht:

Bij de reacties staat onder ander dit:

hoor die kinderen gaan jonge wtf

ik ben zelf allochtoon en ik schaam mij als ik dit zie hoe erg die jongens zich gedragen.

Dit gebeurt er als ouders geen rol spelen in het opvoeden van deze kinderen. wat een grote mond omg

Groot gelijk, moet ik zelf zeggen!

Mijn opvoeding valt ook wel mee.Maar ik ga niet stenen in ruiten gooien.Ik kleed me ook zo.Maar dat is de mode van nu.

En wat heeft jou reactie ermee te maken.Dat slaat ook nergens op. Jij bent weer zo'n type zeker.Die zegt dat het Marrokanen zijn?

Kleding doet er niet toe, als iemand Lonsdale draagt, betekend niet dat het een racist is, als iemand skinnyjeans enzo heeft, is het nog geen emo, en als iemand alleen zwart draagt is het nog geen gothic.

Uit eigen evaring, bij mijn oma, langst haar wonen Turken, bij een van de gezinnen, word de kleine kind gewoon naar buiten getrapt, en mag die uitzoeken wat ze gaat doen,

Ik zou hier geen gek gezicht bij trekken als dit een probleemkind werd, kijk ook eens hoe de ouders met hun kinderen omgaat.

Ik zeg niet dat alle Turken zo zijn, maar er zit toch een percentage bij.

Bewerkt: door FerryN
Geplaatst:
Overvecht:

ik ben zelf allochtoon en ik schaam mij als ik dit zie hoe erg die jongens zich gedragen.

Dit gebeurt er als ouders geen rol spelen in het opvoeden van deze kinderen. wat een grote mond omg

Kleding doet er niet toe, als iemand Lonsdale draagt, betekend niet dat het een racist is, als iemand skinnyjeans enzo heeft, is het nog geen emo, en als iemand alleen zwart draagt is het nog geen gothic.

Moet je aan die gozers Gekkiej en Froop vragen. Die gaan al op kleding.

Geplaatst:
Overvecht:

Moet je aan die gozers Gekkiej en Froop vragen. Die gaan al op kleding.

Ik draag zelf ook 'hiphop' kleren, ik draag dan niet een petje of kettingen, maar dit betekend toch niet dat ik een probleemkind ben?

Enigste aanraking met politie was boetes, en dat waren er 2 :bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...