rjravi1 Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 ja het heeft hellemaal niks te maken met wat je draagt Reageren
Robin B Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Rjavi give me the box! Man! Marrokanen zijn schatjes! Hoe durfen jullie mijn Neven te beschuldigen! Reageren
FerryN Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Rjavi give me the box!Man! Marrokanen zijn schatjes! Hoe durfen jullie mijn Neven te beschuldigen! Geloof je dat zelf, er zitten goeie tussen ja, maar ook die gelijk schatjes te noemen? Reageren
rjravi1 Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Van elke ras heb je er slechte mensen tussen niet alleen van mocro's Reageren
Pietje II Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Rjavi give me the box!Man! Marrokanen zijn schatjes! Hoe durfen jullie mijn Neven te beschuldigen! Jouw 'neven'? Haha er is niets aan de hand als je een stelling ('je gedrag heeft niet per se iets te maken met de kleding die je draagt') wilt verdedigen, dat is je goed recht. Maar als ik dit dan weer lees, dan weet ik alweer genoeg over jou Reageren
Robin B Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Rjavi give me the box!Man! Marrokanen zijn schatjes! Hoe durfen jullie mijn Neven te beschuldigen! Jouw 'neven'? Haha er is niets aan de hand als je een stelling ('je gedrag heeft niet per se iets te maken met de kleding die je draagt') wilt verdedigen, dat is je goed recht. Maar als ik dit dan weer lees, dan weet ik alweer genoeg over jou Mijn neven zijn Marrokaans . Maar hun doen geen kattenkwaad.Hoor en Rjavi heeft echt gelijk.In elke ras zit er een groep pestkoppen.Nou dan hoeft deze discussie niet meer verder te gaan. Reageren
Daan007 Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Inderdaad, bij elk ras zitten 'pestkoppen'. Maar als ik Opsporing Verzocht kijk, zijn de daders (bijna) altijd getint en spreken ze vaak met een accent. Reageren
Froop Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Moet je aan die gozers Gekkiej en Froop vragen. Die gaan al op kleding. Citeer een zin van mij waarin staat dat ik op kleding afga. Man! Marrokanen zijn schatjes! Eén voorbeeld is al genoeg? Reageren
rjravi1 Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Inderdaad, bij elk ras zitten 'pestkoppen'. Maar als ik Opsporing Verzocht kijk, zijn de daders (bijna) altijd getint en spreken ze vaak met een accent. omdat als een nederlander dat doet, dan word het niet gezecht dat het een nl was en thx robin bb Reageren
Galiorix Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) Inderdaad, bij elk ras zitten 'pestkoppen'. Maar als ik Opsporing Verzocht kijk, zijn de daders (bijna) altijd getint en spreken ze vaak met een accent. omdat als een nederlander dat doet, dan word het niet gezecht dat het een nl was en thx robin bb Tuurlijk wel, wat is dat nou weer voor slap gelul. Ik zie het gewoon zo: elk ras of volk heeft zijn goede en slechte mensen maar het ene volk/ras heeft wat meer slechte mensen als de ander (). Bewerkt: 29 juli 2008 door Galiorix Reageren
Disturbed Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Inderdaad, bij elk ras zitten 'pestkoppen'. Maar als ik Opsporing Verzocht kijk, zijn de daders (bijna) altijd getint en spreken ze vaak met een accent. omdat als een nederlander dat doet, dan word het niet gezecht dat het een nl was en thx robin bb Dacht het dus wel he. Het valt alleen niet op omdat 9 van de 10 keer het een ''lichtgetinte man met kroeshaar'' is. Klopt, elk ras en nationaliteit kent uitschot, maar de verwesterde Marrokanen steken er met kop en schouders bovenuit. Je kan het proberen goed te praten, maar het is gewoon een feit, Reageren
Daan007 Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Inderdaad, bij elk ras zitten 'pestkoppen'. Maar als ik Opsporing Verzocht kijk, zijn de daders (bijna) altijd getint en spreken ze vaak met een accent. omdat als een nederlander dat doet, dan word het niet gezecht dat het een nl was en thx robin bb Haha, wat een bullshit. Als het een Nederlander was zou het heus wel gezegt worden. Denk je nou echt dat Opsporing Verzocht bestaat om de Marokkanen in een kwaad daglicht te zetten? Neen mijn vriend, ze willen de misdaden oplossen en vaak worden die gedaan door de Marokkanen. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 In die filmpjes doen ze alsof het the Ghetto is. Iedereen in Nederland zonder inkomen krijgt een uitkering, dus aan de armoede zal het niet liggen. Het is gewoon stoer doen, en dat ligt aan een slechte opvoeding. En zo'n opvoeding vindt je vaak bij allochtonen die hier een paar jaar pas wonen. Die kunnen hun kinderen gewoon niet onder controle houden. Dat verklaart denk ik ook dat er meer allochtone misdadigers op 'Opsporing verzocht' komen. Reageren
Robin B Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) Inderdaad, bij elk ras zitten 'pestkoppen'. Maar als ik Opsporing Verzocht kijk, zijn de daders (bijna) altijd getint en spreken ze vaak met een accent. Duidelijker? Met een accent? Dat kunnen ook Fransen,Italianen enzo zijn. Weet je? Als een Nederlander dit doet.Dan kijken de mensen van nouja.Maar als buitenlander dan val je meer op.En dan lijkt het dat meestal buitenlanders dat doen. En Marty heeft gelijk. Dat komt door de opvoeding. Ze wonen hier pas net.En moeten ze wennen.Ze moeten een andere cultuur begrijpen ,andere geld.En de samenleving is ook anders.Je dan kan je in de problemen komen.Want de opvoeding wordt minder. Bewerkt: 29 juli 2008 door robin bbb Reageren
Disturbed Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Inderdaad, bij elk ras zitten 'pestkoppen'. Maar als ik Opsporing Verzocht kijk, zijn de daders (bijna) altijd getint en spreken ze vaak met een accent. Duidelijker? Met een accent? Dat kunnen ook Fransen,Italianen enzo zijn. Weet je? Als een Nederlander dit doet.Dan kijken de mensen van nouja.Maar als buitenlander dan val je meer op.En dan lijkt het dat meestal buitenlanders dat doen. Dit word gewoon een grappige vertoning, hoe je ze verdedigd je weet zelf heel goed over welk soort tuig we het hebben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.