Jump to content

De Nieuwe Generatie

Recommended Posts

Geplaatst:
Inderdaad, bij elk ras zitten 'pestkoppen'. Maar als ik Opsporing Verzocht kijk, zijn de daders (bijna) altijd getint en spreken ze vaak met een accent.

Duidelijker? Met een accent? Dat kunnen ook Fransen,Italianen enzo zijn.

Weet je? Als een Nederlander dit doet.Dan kijken de mensen van nouja.Maar als buitenlander dan val je meer op.En dan lijkt het dat meestal buitenlanders dat doen.

Dit word gewoon een grappige vertoning, hoe je ze verdedigd :7

je weet zelf heel goed over welk soort tuig we het hebben

Das jou mening.Maar Italianen zijn hetzelfde getint en de Italiaanse bendes en die spreken ook met een accent.

• Reacties 233
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin B

40

• Disturbed

18

• rjravi1

18

• Daan007

15

Geplaatst:
Ze wonen hier pas net.En moeten ze wennen.

Goede reden om te stelen en dergelijke.

Ze moeten een andere cultuur begrijpen

Dus jij bedoelt dat in Marokko stelen, mishandeling en andere dingen legaal zijn?

andere geld.

Ook goede verklaring voor mishandeling en intimidatie.

Geplaatst:
Inderdaad, bij elk ras zitten 'pestkoppen'. Maar als ik Opsporing Verzocht kijk, zijn de daders (bijna) altijd getint en spreken ze vaak met een accent.

Weet je? Als een Nederlander dit doet.Dan kijken de mensen van nouja.Maar als buitenlander dan val je meer op.En dan lijkt het dat meestal buitenlanders dat doen.

Das jou mening.Maar Italianen zijn hetzelfde getint en de Italiaanse bendes en die spreken ook met een accent.

Italianen? :7 Ik denk dat ik voor iedereen hier spreek dat we nog nooit last hebben gehad van de Italiaanse allochtonen.

Geplaatst:

Wennen of dergelijke geeft niemand het recht om te stelen. Het wennen heeft wel invloed op de kinderen, die dan maar op straat worden geschopt.""vermaak je maar" wordt aan hun meegegeven. Dan krijg je stelende kinderen en heb je zo een hele berg tuig. En dat komt vooral voor bij allochtonen uit Arabische landen.

Geplaatst:

Wacht maar af tot Pietje II dit leest.... :N

Maar zoals mijnheer Disturbed al terecht opmerkte, ik heb nog nooit last gehad van Italiaanse bendes die stelen en provoceren. Ik ben volgens mij ook nog nooit een Italiaanse bende tegen gekomen of op het nieuws gezien.

Geplaatst: (bewerkt)

Moet jij eens opletten.

Italianen? :7 Ik denk dat ik voor iedereen hier spreek dat we nog nooit last hebben gehad van de Italiaanse allochtonen.

Moet jij eens opletten.En Froop dat weet ik.Maar ze kunnen dan nog niks hier.Behalve met hun maatjes enzo.Ja en die zeggen van : Ga jij die winkel eens overvallen. Of scheld die oude dametje voor kk hoer uit.

Bewerkt: door robin bbb
Geplaatst:

Dan zijn die maatjes toch ook fout? Wij hadden dus al die tijd gelijk. Je hebt jezelf een beetje klem geluld... :7

Geplaatst: (bewerkt)
Dan zijn die maatjes toch ook fout? Wij hadden dus al die tijd gelijk. Je hebt jezelf een beetje klem geluld... :7

Ja daarom.Maar het zijn niet alleen Marrokanen.Antillianen hebben ook een groep pestkoppen.En zij hebben de bloodz van NL opgericht. En ik zei ook Italianen.

Bewerkt: door robin bbb
Geplaatst:

Ja daarom? :7 Wij hebben dus gelijk? Je geeft het toe? Maar inderdaad, de Antillianen zijn ook een nare groep mensen. Niet allemaal natuurlijk, maar een groot deel van de jongeren wel. En nogmaals, ik heb nog nooit last gehad van de Italianen. Jij wel?

Geplaatst:
Ja daarom? :7 Wij hebben dus gelijk? Je geeft het toe? Maar inderdaad, de Antillianen zijn ook een nare groep mensen. Niet allemaal natuurlijk, maar een groot deel van de jongeren wel. En nogmaals, ik heb nog nooit last gehad van de Italianen. Jij wel?

Yep :Y . In Amsterdam.

Geplaatst:

Ik kwam op Fok.nl onder nieuws archieven nog een stukje over ''Criminaliteit onder allochtonen stuk hoger'', deze afkomstig uit 2005. Een rapport wat in opdracht is gemaakt door Minister Donner van Justitie.

Criminaliteit onder allochtonen stuk hoger

RTL Nieuws meldt dat uit een onderzoek van het Wetenschappelijk Onderzoeks en Documentatie Centrum (WODC) blijkt dat vooral allochtone jongeren veel vaker misdrijven plegen dan autochtone leeftijdsgenoten. Het rapport is gemaakt in opdracht van minister Donner van Justitie en in handen gevallen van RTL Nieuws.

Het rapport stelt dat allochtone jongeren vier keer zo vaak een misdrijf plegen als autochtone jeugd. Vooral Marokkaanse jongeren gaan in de fout. Marokkanen van 12- tot 17-jaar komen ruim drie keer zo vaak in aanraking met justitie, en 18- tot 24-jarigen 4,5 keer zo vaak als hun leeftijdsgenoten. In de leeftijdsgroep van 12 tot 17 jaar blijkt dat Joegoslaven ruim vier keer (4,1) zo vaak strafbare feiten begaan als autochtonen en Antillianen ruim twee keer (2,3) zoveel.

Het WODC komt weliswaar tot de conclusie dat er géén direct verband is tussen ras en crimineel gedrag, maar dat allochtonen wel veel vaker in aanraking komen met politie en justitie. Van alle verdachten in strafzaken is 37% allochtoon.

Het kabinet is geschrokken van de cijfers. Komende week gaat het overleggen over nieuwe maatregelen om de criminaliteit onder allochtonen aan te pakken. Vooral de groep marokkanen valt op, omdat zij hoog scoren als veelplegers. Deze draaideurcrimenelen moeten middels harde maatregelen worden bestreden, meent het kabinet al langer.

Bron: fok.nl/nieuws

Al met al, laat het nu wel duidelijk zien dat er meer allochtonen misdrijven plegen dan autochtonen. Met name de groepen: Marokkanen, Joegoslaven en Antillianen. Ik zeg nog niet dat alle allochtonen zo zijn, maar een groot deel wel en dat blijkt maar weer uit dit rapport/onderzoek.

Geplaatst:

Hahahaha!!1!! :7

Ik hoop toch echt dat je een poging doet tot grappig te zijn. Criminaliteit heeft niks met mening te maken en het mag zeker niet. Dat is toch echt wel het domste wat er gezegd is in dit topic. :7

Geplaatst:
dat mag toch

iedereen heeft zn eigen mening

Nou opeens mag iedereen zijn mening hebben?

maar als er een mening word verkondigd over een Allochtoon is het opeens racisme? :7

TOPIC RAPED.

Geplaatst:

heb ik gezecht dat je je mening niet mag geven ????

en ik heb niet gezgt dat dat racisme was

alleen tegen een paar mensen hier (die weten zelf wel)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...