Disturbed Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 heb ik gezecht dat je je mening niet mag geven ????en ik heb niet gezgt dat dat racisme was alleen tegen een paar mensen hier (die weten zelf wel) Wees dan eens duidelijk Welke mensen? Reageren
rjravi1 Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=76695&st=75 en een paar terug dan zie je wie Reageren
Disturbed Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=76695&st=75en een paar terug dan zie je wie Ik kan geen racist vinden hoor? Reageren
Galiorix Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=76695&st=75en een paar terug dan zie je wie Ik kan geen racist vinden hoor? Hij doelt op jou. Maar hij kan jou geen racist noemen want dat bén je niet. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) mensen die beweren dat elke marokaan een crimineel is En Nee ik doel niet op Disturbed Bewerkt: 29 juli 2008 door rjravi1 Reageren
Froop Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 mensen die beweren dat elke marokaan een crimineel isEn Nee ik doel niet op Disturbed Doe dan niet zo verdomde idioot en wees duidelijk wie je bedoelt als je je in een discussie waant. Reageren
Daan007 Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 In die filmpjes doen ze alsof het the Ghetto is. Iedereen in Nederland zonder inkomen krijgt een uitkering, dus aan de armoede zal het niet liggen. Het is gewoon stoer doen, en dat ligt aan een slechte opvoeding. En zo'n opvoeding vindt je vaak bij allochtonen die hier een paar jaar pas wonen. Die kunnen hun kinderen gewoon niet onder controle houden. Dat verklaart denk ik ook dat er meer allochtone misdadigers op 'Opsporing verzocht' komen. Reageren
Robin B Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 (bewerkt) Dít zijn de jongeren waarmee het niet goed gaat. HaaahahhahaHAHAHAHAHHAHAHA Hahahahahahhaaaaaahahahaaaa... hahaa.....aaa haaaaa Die gasten aan het begin...alsof ze een organized gang zijn Jij weet echt niet wat de bloodz zijn he'? Dit is volgens mij samen met de M13 de gevaarlijkste bende van de wereld.Dus over een paar jaar kun je zo in elkaar geramt worden.Door een drive-by doodgeknalt worden. PS: Als het niet met me meezit wil ik in de bloodz . Bewerkt: 30 juli 2008 door robin bbb Reageren
PowerPats Geplaatst: 30 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 gevaarlijke bende ? volgens mij zijn het gewoon een stelletje gozers die de heletijd blowen en in gangsterpakkies rondlopen en zogenaamd de straat hun terrotorium laten worden. En af en toe een paar calamiteiten begaan omdat ze dan denken dat ze respect onderling krijgen. stelletje trieste personen vindt ik. Reageren
Robin B Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 gevaarlijke bende ?volgens mij zijn het gewoon een stelletje gozers die de heletijd blowen en in gangsterpakkies rondlopen en zogenaamd de straat hun terrotorium laten worden. En af en toe een paar calamiteiten begaan omdat ze dan denken dat ze respect onderling krijgen. stelletje trieste personen vindt ik. Jij weet het zeker ook niet? Luister eens goed.Als je de bloodz in wil.Moet je iemand vermoorden.En dat kan jij zijn(Kans is klein) Het is tevens een van de grootste en gevaarlijkste bendes ter wereld. Reageren
gammie_ Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Het is niet Bloodz maar Bloods Bloods in Nederland Sommige jeugdgroepen in Nederland noemen zichzelf Bloods en dragen ook rode kleding als teken. Deze jongeren zijn vooral van Antilliaanse, Turkse en Surinaamse afkomst maar ook van een andere afkomst komen er in voor. Het gaat vaak om minderjarige jongeren, die zich uitgesloten voelen in de samenleving en aangetrokken worden door de bescherming van de groep en het familiegevoel dat daar heerst. Dit leidt ook tot excessen. Ook worden door deze groeperingen de Amerikaanse getto's vergeleken met Nederlandse achterstandwijken. Criminele activiteiten en geweld zijn geen uitzondering. In het programma PREM-time op de NPS met presentatie van Prem Radhakishun werd uitgezocht wie en wat deze zogenaamde Blood-groepen in Nederland zijn. Bron: Wikipedia/Bloods Het zijn dus vooral minderjarige jongeren. Ik denk zelf dat het in Nederland wel mee valt, althans ik heb nog nooit wat over in het Nederlandse nieuws gehoord. Volgens mij is het ook een organisatie om je een beetje ''stoer'' te laten voor doen. In iedergeval is het de jeugd die waarschijnlijk niet zo ruim in het budget zit en vast wel in handen is geweest met de politie ect. Ik denk dat dit dan ook niet te vergelijken is met de Bloods uit Los Angeles, Californië (van de VS). Net zoals in dat filmpje van een paar pagina's terug, grote monden, straat taal en men spreekt alsof ze van de Mafia zijn die winkels overvallen of mensen toetakelen (oftewel zwaar mishandelen). Hebben jullie wel eens dit soort dingen in het nieuws gezien? Of in opsporingverzocht op de camera een kereltje met een rode doek om zijn mond? Ik niet hoor... Ik zie het meer als een hoopje ''stoerdoenerij'' Reageren
Robin B Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Ik ken een aantal rappers die in de bloods zitten. TheGame Dr.Dre. Dan wel die in LA he'. Reageren
Daan007 Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Ik ken een aantal rappers die in de bloods zitten.TheGame Dr.Dre. Dan wel die in LA he'. Wat heeft dat met de nieuwe generatie van Nederland te maken? Reageren
Robin B Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Ik ken een aantal rappers die in de bloods zitten.TheGame Dr.Dre. Dan wel die in LA he'. Wat heeft dat met de nieuwe generatie van Nederland te maken? Gewoon . Ontopic: In iedergeval je moet ze niet tegenkomen.Anders heb je wel een kogel in je harsens. Reageren
Galiorix Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 (bewerkt) Gewoon .Ontopic: In iedergeval je moet ze niet tegenkomen.Anders heb je wel een kogel in je harsens. Bij die rappers zal dat heus wel meevallen als je ze niks aan doet en ook bij die hollandse 'Bloods'. Want anders zouden die cameraman en die presentator ook al dood zijn Bewerkt: 30 juli 2008 door Galiorix Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.