Daan007 Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Ik ken een aantal rappers die in de bloods zitten.TheGame Dr.Dre. Dan wel die in LA he'. Wat heeft dat met de nieuwe generatie van Nederland te maken? Gewoon . Ontopic: In iedergeval je moet ze niet tegenkomen.Anders heb je wel een kogel in je harsens. En daar wil jij bij? Stoer man! Ik heb nu echt diepe respect voor jou. Eerst zeg je dat niet alle marokannen fout zijn, en nu wil je zelf bij een bende. Reageren
Robin B Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Gewoon .Ontopic: In iedergeval je moet ze niet tegenkomen.Anders heb je wel een kogel in je harsens. Bij die rappers zal dat heus wel meevallen als je ze niks aan doet en ook bij die hollandse 'Bloods'. Want anders zouden die cameraman en die presentator ook al dood zijn Nee hoor. Dre en thegame zitten in de LA bloods. Die zijn wel erg gevaarlijk.En dan wordt je gecommadeert.Dus het valt wel mee. Laten we nu maar ontopic gaan. Anders hebben het straks nog over de Cripz en de generatie van LA. Reageren
Fuffie Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Gewoon .Ontopic: In iedergeval je moet ze niet tegenkomen.Anders heb je wel een kogel in je harsens. Bij die rappers zal dat heus wel meevallen als je ze niks aan doet en ook bij die hollandse 'Bloods'. Want anders zouden die cameraman en die presentator ook al dood zijn Nee hoor. Dre en thegame zitten in de LA bloods. Die zijn wel erg gevaarlijk.En dan wordt je gecommadeert.Dus het valt wel mee. Laten we nu maar ontopic gaan. Anders hebben het straks nog over de Cripz en de generatie van LA. Als de MS-13 niet gevaarlijk is ! De oude mensen zeggen altijd, ''de jeugd van tegen woordig ''. Reageren
Daan007 Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Gewoon .Ontopic: In iedergeval je moet ze niet tegenkomen.Anders heb je wel een kogel in je harsens. Bij die rappers zal dat heus wel meevallen als je ze niks aan doet en ook bij die hollandse 'Bloods'. Want anders zouden die cameraman en die presentator ook al dood zijn Nee hoor. Dre en thegame zitten in de LA bloods. Die zijn wel erg gevaarlijk.En dan wordt je gecommadeert.Dus het valt wel mee. Laten we nu maar ontopic gaan. Anders hebben het straks nog over de Cripz en de generatie van LA. Als de MS-13 niet gevaarlijk is ! De oude mensen zeggen altijd, ''de jeugd van tegen woordig ''. Jep, en dat zeiden ze 40 jaar geleden ook over de hippie's. Ouwe mensen moeten altijd wat te klagen hebben. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 gevaarlijke bende ?volgens mij zijn het gewoon een stelletje gozers die de heletijd blowen en in gangsterpakkies rondlopen en zogenaamd de straat hun terrotorium laten worden. En af en toe een paar calamiteiten begaan omdat ze dan denken dat ze respect onderling krijgen. stelletje trieste personen vindt ik. bloods is een georganiseerde gang die zich met misdaden bezig houd, er zijn veel rappers die in zo'n gang zitten zoals: The Game er zijn ook meer gangs in nl zoals de HB-Click in Amsterdan zuid oost Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 De jeugdbendes hier in Nederland houden zich over het algemeen bezig met georganiseerde kauwgomballendiefstal en dergelijke vergrijpen. Dus ook die HB-Click (Harde Broodjes Click ofzo?) Reageren
gammie_ Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 (bewerkt) bloods is een georganiseerde gangdie zich met misdaden bezig houd, er zijn veel rappers die in zo'n gang zitten zoals: The Game We hebben het hier over ''de nieuwe generatie'' van Nederland en niet hoe gevaarlijk de bendes in de VS wel niet zijn... Dus dit vind ik eerlijk gezegd een beetje nutteloos, om iedere keer The Game van de organisatie Bloods erbij te gaan halen. er zijn ook meer gangs in nl zoals de HB-Click in Amsterdan zuid oost Nooit van gehoord, onder google ook weinig te vinden. Dit filmpje heb ik gevonden: youtube.com/HBCLICK Welk knulletje heeft de meeste testosteron? Bewerkt: 30 juli 2008 door gammie_ Reageren
rjravi1 Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 jongeren in gang heeft er ook ermee temaken Reageren
PowerPats Geplaatst: 30 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 vandaag loop ik weer die kuthangjongeren tegen het lijf stomme arabische gozers van 12 jaar die met waterballonnen rondlopen. dus ik liep toevallig achter hun en toen zei een van hun tegen de andere 'Gooi die waterballon naar achteren' dus hij doet een blinde gooi naar achter en het spat net voor me uit elkaar. Dus die ****jongeren rennen keihard weg rennen had geen zin want ik had boodschappen en in de hitte heb ik wel wat anders te doen Ze mogen van mij allemaal opzouten Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Kinderen van 12 die met een waterballon gooien....mmm, klinkt niet echt als een oud-arabisch volksspel eerlijk gezegd en ik durf te beweren dat IEDEREEN op dit forum wel eens een waterballon naar iets of iemand heeft gegooid... en om daar nou de ondergang van onze planeet aan te verbinden Reageren
PowerPats Geplaatst: 30 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 nederlandse kinderen zie ik niet zo gauw waterballonnen gooien naar wildvreemde personen. want die worden tenminste nog gecorrigeert. dit waren jochies met een pet op en een hemd en sandalen die waarschijnlijk uit een achterbuurt komen waar de nederlandse normen en waarden niet aangeleerd wordt omdat iedereen daar het verdomt om een inburgeringscursusje te volgen. Reageren
Robin B Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Ik ken een aantal rappers die in de bloods zitten.TheGame Dr.Dre. Dan wel die in LA he'. Wat heeft dat met de nieuwe generatie van Nederland te maken? Gewoon . Ontopic: In iedergeval je moet ze niet tegenkomen.Anders heb je wel een kogel in je harsens. En daar wil jij bij? Stoer man! Ik heb nu echt diepe respect voor jou. Eerst zeg je dat niet alle marokannen fout zijn, en nu wil je zelf bij een bende. 'Als het niet meezit' De MS-13 is ook inderdaad een hele grote gevaarlijke bende.Over heel midden-Amerika. Ontopic: Ja we proberen wel wat tegen het toenemende probleemkinderen te doen. Maar dat helpt niet.Want het ligt echt aan de opvoeding. Reageren
Pietje II Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Dit filmpje heb ik gevonden:youtube.com/HBCLICK Welk knulletje heeft de meeste testosteron? Geen van allen, moet je zien hoe mager ze zijn. @ robin bbb: diepe respect voor jou. Leer eerst maar eens je pc-spier te trainen, Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Ik ken een aantal rappers die in de bloods zitten.TheGame Dr.Dre. Dan wel die in LA he'. Wat heeft dat met de nieuwe generatie van Nederland te maken? Gewoon . Ontopic: In iedergeval je moet ze niet tegenkomen.Anders heb je wel een kogel in je harsens. En daar wil jij bij? Stoer man! Ik heb nu echt diepe respect voor jou. Eerst zeg je dat niet alle marokannen fout zijn, en nu wil je zelf bij een bende. 'Als het niet meezit' De MS-13 is ook inderdaad een hele grote gevaarlijke bende.Over heel midden-Amerika. Ontopic: Ja we proberen wel wat tegen het toenemende probleemkinderen te doen. Maar dat helpt niet.Want het ligt echt aan de opvoeding. Eerst zeg je van ja '' Ik ga in de Bloods '' en nu zeg je '' Ja we proberen wel wat tegen het toenemende probleemkinderen te doen '', dit klopt niet want als je in die gang gaat dan word je zelf ook een probleemkind. Reageren
Robin B Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Ik ken een aantal rappers die in de bloods zitten.TheGame Dr.Dre. Dan wel die in LA he'. Wat heeft dat met de nieuwe generatie van Nederland te maken? Gewoon . Ontopic: In iedergeval je moet ze niet tegenkomen.Anders heb je wel een kogel in je harsens. En daar wil jij bij? Stoer man! Ik heb nu echt diepe respect voor jou. Eerst zeg je dat niet alle marokannen fout zijn, en nu wil je zelf bij een bende. 'Als het niet meezit' De MS-13 is ook inderdaad een hele grote gevaarlijke bende.Over heel midden-Amerika. Ontopic: Ja we proberen wel wat tegen het toenemende probleemkinderen te doen. Maar dat helpt niet.Want het ligt echt aan de opvoeding. Eerst zeg je van ja '' Ik ga in de Bloods '' en nu zeg je '' Ja we proberen wel wat tegen het toenemende probleemkinderen te doen '', dit klopt niet want als je in die gang gaat dan word je zelf ook een probleemkind. Dan ben ik wel heel veel ouder.Maar ik ga pas in een bende.Als het niet meer goed met mij gaat.Ik heb geen huis,ben faiijiet,leef op straat.Dan pas. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.