Jump to content

De Nieuwe Generatie

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Dan ben ik wel heel veel ouder.Maar ik ga pas in een bende.Als het niet meer goed met mij gaat.Ik heb geen huis,ben faiijiet,leef op straat.Dan pas.

Aha ben jij er zo een? I.p.v. Naar een pleeggezin of tehuis (je dus laten helpen bij instanties), ga jij liever in een bende die ernstige misdrijven pleegt? Mensen in elkaar slaan en winkels overvallen? Heel verstandig :7

Bewerkt: door gammie_
  • Reacties 233
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin B

40

• Disturbed

18

• rjravi1

18

• Daan007

15

Geplaatst:
Dan ben ik wel heel veel ouder.Maar ik ga pas in een bende.Als het niet meer goed met mij gaat.Ik heb geen huis,ben faiijiet,leef op straat.Dan pas.

Aha ben jij er zo een? I.p.v. Naar een pleeggezin of tehuis (je dus laten helpen bij instanties), ga jij liever in een bende die ernstige misdrijven pleegt? Mensen in elkaar slaan en winkels overvallen? Heel verstandig :7

Als je niks te doen hebt is het wel een slechte oplossing ^_^

Er zit ook zo'n bekende zwerfer in Amsterdam, ik weet niet als die voor jullie bekend is 0_0

Een of andere persoon had er een filmpje van geplaatst.

Geplaatst:

Omg ooit is gehoord van niet met iemand anders leven bemoeien.

Als ik dat wil mag ik dat toch zelf weten.Niet waar?

Geplaatst:

Rustig aan joh :D Ik laat alleen duidelijk zien, hoe jij er dus tegenaan kijkt. En daar mogen andere best hun mening over geven, vooral als je het post in een discussie als deze. Zoiets is dus uitlokken om reacties nietwaar? :7

Geplaatst:

Rustig aan joh :D Ik laat alleen duidelijk zien, hoe jij er dus tegenaan kijkt. En daar mogen andere best hun mening over geven, vooral als je het post in een discussie als deze. Zoiets is dus uitlokken om reacties nietwaar? :7

Ok :D

Geplaatst:
Ik ken een aantal rappers die in de bloods zitten.

TheGame

Dr.Dre.

Dan wel die in LA he'.

Wat heeft dat met de nieuwe generatie van Nederland te maken? :7

Gewoon :puh: .

Ontopic:

In iedergeval je moet ze niet tegenkomen.Anders heb je wel een kogel in je harsens.

En daar wil jij bij? Stoer man! Ik heb nu echt diepe respect voor jou. Eerst zeg je dat niet alle marokannen fout zijn, en nu wil je zelf bij een bende. :7

'Als het niet meezit'

De MS-13 is ook inderdaad een hele grote gevaarlijke bende.Over heel midden-Amerika.

Ontopic:

Ja we proberen wel wat tegen het toenemende probleemkinderen te doen.

Maar dat helpt niet.Want het ligt echt aan de opvoeding.

Eerst zeg je van ja '' Ik ga in de Bloods '' en nu zeg je '' Ja we proberen wel wat tegen het toenemende probleemkinderen te doen '', dit klopt niet want als je in die gang gaat dan word je zelf ook een probleemkind.

Goed toekomstbeeld heb jij :7

Geplaatst:

Lang niet alles ligt aan de opvoeding.. Meestal doordat ze "verkeerde" vrienden krijgen..

Geplaatst:

Lang niet alles ligt aan de opvoeding.. Meestal doordat ze "verkeerde" vrienden krijgen..

Ja, of verkeerde gedachten zoals pipa robin.

Geplaatst:
Verkeerde vrienden zijn er niet. Ligt puur aan je zelf.

Dus als je vriendje een beetje moordzuchtig is is hij niet verkeerd?

Geplaatst:
Als dat je vriendje is, ben jezelf ook niet helemaal lekker. :7 Maar wel erg stoer, jeweettoch!

Dus jij beschuldigt mij ervan dat ik zelf ook niet helemaal goed ben? Kan ik het helpen dat m'n kameraden het leuk vinden om mieren te verbranden. :{

Geplaatst:
Verkeerde vrienden zijn er niet. Ligt puur aan je zelf.

Hier ben ik het niet mee eens. Op het moment dat je vrienden wordt met iemand en je redelijk veel met die gene omgaat kan je beïnvloed worden. Dit omdat je diegene denkt te vertrouwen of omdat je graag mee wil doen met een vriendengroep om er maar bij te horen. Je maakt dan wel zelf de keuze om ergens wel of niet in mee te gaan maar uiteindelijk speelt invloed een grote rol.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...