gammie_ Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 (bewerkt) Dan ben ik wel heel veel ouder.Maar ik ga pas in een bende.Als het niet meer goed met mij gaat.Ik heb geen huis,ben faiijiet,leef op straat.Dan pas. Aha ben jij er zo een? I.p.v. Naar een pleeggezin of tehuis (je dus laten helpen bij instanties), ga jij liever in een bende die ernstige misdrijven pleegt? Mensen in elkaar slaan en winkels overvallen? Heel verstandig Bewerkt: 31 juli 2008 door gammie_ Reageren
Fuffie Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Dan ben ik wel heel veel ouder.Maar ik ga pas in een bende.Als het niet meer goed met mij gaat.Ik heb geen huis,ben faiijiet,leef op straat.Dan pas. Aha ben jij er zo een? I.p.v. Naar een pleeggezin of tehuis (je dus laten helpen bij instanties), ga jij liever in een bende die ernstige misdrijven pleegt? Mensen in elkaar slaan en winkels overvallen? Heel verstandig Als je niks te doen hebt is het wel een slechte oplossing Er zit ook zo'n bekende zwerfer in Amsterdam, ik weet niet als die voor jullie bekend is Een of andere persoon had er een filmpje van geplaatst. Reageren
Robin B Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Dan ben ik wel heel veel ouder.Maar ik ga pas in een bende.Als het niet meer goed met mij gaat.Ik heb geen huis,ben faiijiet,leef op straat.Dan pas. Aha ben jij er zo een? I.p.v. Naar een pleeggezin of tehuis (je dus laten helpen bij instanties), ga jij liever in een bende die ernstige misdrijven pleegt? Mensen in elkaar slaan en winkels overvallen? Heel verstandig Omg ooit is gehoord van niet met iemand anders leven bemoeien. Als ik dat wil mag ik dat toch zelf weten.Niet waar? Reageren
gammie_ Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Dan ben ik wel heel veel ouder.Maar ik ga pas in een bende.Als het niet meer goed met mij gaat.Ik heb geen huis,ben faiijiet,leef op straat.Dan pas. Aha ben jij er zo een? I.p.v. Naar een pleeggezin of tehuis (je dus laten helpen bij instanties), ga jij liever in een bende die ernstige misdrijven pleegt? Mensen in elkaar slaan en winkels overvallen? Heel verstandig Omg ooit is gehoord van niet met iemand anders leven bemoeien. Als ik dat wil mag ik dat toch zelf weten.Niet waar? Rustig aan joh Ik laat alleen duidelijk zien, hoe jij er dus tegenaan kijkt. En daar mogen andere best hun mening over geven, vooral als je het post in een discussie als deze. Zoiets is dus uitlokken om reacties nietwaar? Reageren
Robin B Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Dan ben ik wel heel veel ouder.Maar ik ga pas in een bende.Als het niet meer goed met mij gaat.Ik heb geen huis,ben faiijiet,leef op straat.Dan pas. Aha ben jij er zo een? I.p.v. Naar een pleeggezin of tehuis (je dus laten helpen bij instanties), ga jij liever in een bende die ernstige misdrijven pleegt? Mensen in elkaar slaan en winkels overvallen? Heel verstandig Omg ooit is gehoord van niet met iemand anders leven bemoeien. Als ik dat wil mag ik dat toch zelf weten.Niet waar? Rustig aan joh Ik laat alleen duidelijk zien, hoe jij er dus tegenaan kijkt. En daar mogen andere best hun mening over geven, vooral als je het post in een discussie als deze. Zoiets is dus uitlokken om reacties nietwaar? Ok Reageren
Disturbed Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Ik ken een aantal rappers die in de bloods zitten.TheGame Dr.Dre. Dan wel die in LA he'. Wat heeft dat met de nieuwe generatie van Nederland te maken? Gewoon . Ontopic: In iedergeval je moet ze niet tegenkomen.Anders heb je wel een kogel in je harsens. En daar wil jij bij? Stoer man! Ik heb nu echt diepe respect voor jou. Eerst zeg je dat niet alle marokannen fout zijn, en nu wil je zelf bij een bende. 'Als het niet meezit' De MS-13 is ook inderdaad een hele grote gevaarlijke bende.Over heel midden-Amerika. Ontopic: Ja we proberen wel wat tegen het toenemende probleemkinderen te doen. Maar dat helpt niet.Want het ligt echt aan de opvoeding. Eerst zeg je van ja '' Ik ga in de Bloods '' en nu zeg je '' Ja we proberen wel wat tegen het toenemende probleemkinderen te doen '', dit klopt niet want als je in die gang gaat dan word je zelf ook een probleemkind. Dan ben ik wel heel veel ouder.Maar ik ga pas in een bende.Als het niet meer goed met mij gaat.Ik heb geen huis,ben faiijiet,leef op straat.Dan pas. Goed toekomstbeeld heb jij Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Maar dat helpt niet.Want het ligt echt aan de opvoeding. Lang niet alles ligt aan de opvoeding.. Meestal doordat ze "verkeerde" vrienden krijgen.. Reageren
Daan007 Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Maar dat helpt niet.Want het ligt echt aan de opvoeding. Lang niet alles ligt aan de opvoeding.. Meestal doordat ze "verkeerde" vrienden krijgen.. Ja, of verkeerde gedachten zoals pipa robin. Reageren
Pietje II Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Swa "G" Robin bbb! De pipa met 12 jaar straatervaring ! Reageren
Robin B Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Swa "G" Robin bbb! De pipa met 12 jaar straatervaring ! OMG dit is een discussie topic . Reageren
Berrus Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Verkeerde vrienden zijn er niet. Ligt puur aan je zelf. Reageren
Froop Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Verkeerde vrienden zijn er niet. Ligt puur aan je zelf. Dus als je vriendje een beetje moordzuchtig is is hij niet verkeerd? Reageren
Daan007 Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Als dat je vriendje is, ben jezelf ook niet helemaal lekker. Maar wel erg stoer, jeweettoch! Reageren
Froop Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Als dat je vriendje is, ben jezelf ook niet helemaal lekker. Maar wel erg stoer, jeweettoch! Dus jij beschuldigt mij ervan dat ik zelf ook niet helemaal goed ben? Kan ik het helpen dat m'n kameraden het leuk vinden om mieren te verbranden. Reageren
Jay; Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Verkeerde vrienden zijn er niet. Ligt puur aan je zelf. Hier ben ik het niet mee eens. Op het moment dat je vrienden wordt met iemand en je redelijk veel met die gene omgaat kan je beïnvloed worden. Dit omdat je diegene denkt te vertrouwen of omdat je graag mee wil doen met een vriendengroep om er maar bij te horen. Je maakt dan wel zelf de keuze om ergens wel of niet in mee te gaan maar uiteindelijk speelt invloed een grote rol. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.