Jump to content

De Nieuwe Generatie

Recommended Posts

Geplaatst:
Als dat je vriendje is, ben jezelf ook niet helemaal lekker. :7 Maar wel erg stoer, jeweettoch!

Dus jij beschuldigt mij ervan dat ik zelf ook niet helemaal goed ben? Kan ik het helpen dat m'n kameraden het leuk vinden om mieren te verbranden. :{

Leuk :tu: !

• Reacties 233
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin B

40

• Disturbed

18

• rjravi1

18

• Daan007

15

Geplaatst:
Als dat je vriendje is, ben jezelf ook niet helemaal lekker. :7 Maar wel erg stoer, jeweettoch!

Dus jij beschuldigt mij ervan dat ik zelf ook niet helemaal goed ben? Kan ik het helpen dat m'n kameraden het leuk vinden om mieren te verbranden. :{

Leuk :tu: !

Oh jee. Robin krijgt moreelbesef. (Maak je geen zorgen, dat hoort bij de leeftijd. Die kun je grofweg in fases verdelen.)

Geplaatst:

Sorry Froop. Ik wist niet dat het zo gevoelig lag. Als ik jou was zou ik er iets van zeggen!

Geplaatst:
Verkeerde vrienden zijn er niet. Ligt puur aan je zelf.

Dus als je vriendje een beetje moordzuchtig is is hij niet verkeerd?

Wat ik bedoel is dat als iemand het slechte pad op gaat, dan zeggen ze dat het komt door verkeerde vrienden. Maar het is je eigen keus of je met die "vrienden" mee gaat of niet. Als je weet dat ze iets gaan doen wat niet mag, dan kun je ook zeggen dat je niet meegaat.

Geplaatst:

Ja maar in dat geval ben je vaak het mietje. En er zijn genoeg puberale ventjes die daar enorm gevoelig voor zijn. Dus die gaan mee

Geplaatst:
Ja maar in dat geval ben je vaak het mietje. En er zijn genoeg puberale ventjes die daar enorm gevoelig voor zijn. Dus die gaan mee

Maar als je op het rechte pad blijven wilt, en jouw "vrienden" noemen je daarom een mietje, zijn dat dan wel je vrienden?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...