Robin B Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Als dat je vriendje is, ben jezelf ook niet helemaal lekker. Maar wel erg stoer, jeweettoch! Dus jij beschuldigt mij ervan dat ik zelf ook niet helemaal goed ben? Kan ik het helpen dat m'n kameraden het leuk vinden om mieren te verbranden. Leuk ! Reageren
Pietje II Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Als dat je vriendje is, ben jezelf ook niet helemaal lekker. Maar wel erg stoer, jeweettoch! Dus jij beschuldigt mij ervan dat ik zelf ook niet helemaal goed ben? Kan ik het helpen dat m'n kameraden het leuk vinden om mieren te verbranden. Leuk ! Oh jee. Robin krijgt moreelbesef. (Maak je geen zorgen, dat hoort bij de leeftijd. Die kun je grofweg in fases verdelen.) Reageren
Daan007 Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Als dat je vriendje is, ben jezelf ook niet helemaal lekker. Maar wel erg stoer, jeweettoch! Dus jij beschuldigt mij ervan dat ik zelf ook niet helemaal goed ben? Kan ik het helpen dat m'n kameraden het leuk vinden om mieren te verbranden. Sorry Froop. Ik wist niet dat het zo gevoelig lag. Als ik jou was zou ik er iets van zeggen! Reageren
Berrus Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Verkeerde vrienden zijn er niet. Ligt puur aan je zelf. Dus als je vriendje een beetje moordzuchtig is is hij niet verkeerd? Wat ik bedoel is dat als iemand het slechte pad op gaat, dan zeggen ze dat het komt door verkeerde vrienden. Maar het is je eigen keus of je met die "vrienden" mee gaat of niet. Als je weet dat ze iets gaan doen wat niet mag, dan kun je ook zeggen dat je niet meegaat. Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Ja maar in dat geval ben je vaak het mietje. En er zijn genoeg puberale ventjes die daar enorm gevoelig voor zijn. Dus die gaan mee Reageren
rjravi1 Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 ja dat klopt dat zijn meelopers, die willen graag bij een groep horen. Reageren
Berrus Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Ja maar in dat geval ben je vaak het mietje. En er zijn genoeg puberale ventjes die daar enorm gevoelig voor zijn. Dus die gaan mee Maar als je op het rechte pad blijven wilt, en jouw "vrienden" noemen je daarom een mietje, zijn dat dan wel je vrienden? Reageren
rjravi1 Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 nee dat zijn het geen vrienden anders zouden ze je aanmoedigen Reageren
Pietje II Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Een vriend helpt je van het slechte pad af te blijven, een échte vriend helpt je mee het lijk te dumpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.