Jump to content

De Nieuwe Generatie

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik zeg ook vaak kanker.Ik ben er verslaafd aan.Wees maar boos op mij. :$

Ik zeg dat alleen om stoer te doen.Als ik oud ben dan zeg ik dat niet meer. 0_0

Dan moet je juist proberen er nu mee te stoppen,anders ga je er nog mee verder als je 20,30,40 bent.

Dan weet ik al dat ik het niet meer zeg.Dat doe ik alleen uit stoerte.Met vrienden erbij.Dan zeg ik het al niet meer hoor.Als ik een vriendin heb.:puh:

Gta Ripper@ Het zijn wel meestal marrokanen die dat doen.Turken enzo.Die zijn rustiger.

Nou oke,ik hoop dat je gelijk hebt.
  • Reacties 233
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin B

40

• Disturbed

18

• rjravi1

18

• Daan007

15

Geplaatst:
Ik erger me echt dood aan van die vooroordelen, iedereen geft de schuld aan de Marokkanen, het kunnen toch ook mensen zijn uit andere arabische landen..
:schater:

Jij moet stand-up comedian worden.

Maar is snap niet waarom iedereen hier de huidige jeugd veroordeelt, maar niet naar zichzelf kijkt. Ik bedoel, is iedereen die hier post niet een deel van de huidige generatie? En luisterd hier niemand naar Top 40 (zonder inhoud in de clip of muziek)? scheld niemand hier eens als dat niet nodig is? Drinkt niemand hier zo af en toe een biertje? Is iedereen hier nou écht een brave Nederlander, die zich ergert aan zijn/haar leeftijdsgenoten?

Kom op nou, een klein percentage van de jeugd ontspoort omdat ze geen sociale controle hebben, of daar niks van aantrekken, maar het opleidingsniveau is echt wel hoog in Nederland.

Misschien vergeten jullie dat er altijd pubers zijn, zowel nu al 20 jaar geleden. Maar omdat ze toen in een kraakpand weed rookten, en nu met een petje en capuchon op voor de camera schelden, moeten de allochtonen eens oprotten. :N

Geplaatst: (bewerkt)

NL doen dit ook vaak ,maar Marrokanen iets meer.

Ik vind dit echt niet meer goed gaan.Ik ben m,n toekomst onzeker.Straks wordt je binnen een paar minuten al doodgestoken door probleemjongeren

Bewerkt: door robin bbb
Geplaatst:
Ik erger me echt dood aan van die vooroordelen, iedereen geft de schuld aan de Marokkanen, het kunnen toch ook mensen zijn uit andere arabische landen..
:schater:

Jij moet stand-up comedian worden.

Maar is snap niet waarom iedereen hier de huidige jeugd veroordeelt, maar niet naar zichzelf kijkt. Ik bedoel, is iedereen die hier post niet een deel van de huidige generatie? En luisterd hier niemand naar Top 40 (zonder inhoud in de clip of muziek)? scheld niemand hier eens als dat niet nodig is? Drinkt niemand hier zo af en toe een biertje? Is iedereen hier nou écht een brave Nederlander, die zich ergert aan zijn/haar leeftijdsgenoten?

Kom op nou, een klein percentage van de jeugd ontspoort omdat ze geen sociale controle hebben, of daar niks van aantrekken, maar het opleidingsniveau is echt wel hoog in Nederland.

Misschien vergeten jullie dat er altijd pubers zijn, zowel nu al 20 jaar geleden. Maar omdat ze toen in een kraakpand weed rookten, en nu met een petje en capuchon op voor de camera schelden, moeten de allochtonen eens oprotten. :N

Hij moet zeker stand up comedian worden

Maar ik kan wel zeggen dat ik af en toe ook scheld ja,maar alleen als het nodig is,en ik heb nooi gescholden met k*****,en allochtonen hoven van mijn part niet opterotten want het zijn natuurlijk ook de hollanders die dit doen.

Eigenlijk is (bijna) iedereen gewoon zo,we schelden allemaal wel een een keertje,alleen sommige met een reden en sommige niet.

Geplaatst:

je kan geneens rustig over straat fietsen had het vandaag ook sta ik bij zon stop licht te wachten staan er aan de overkant van die turken of marokanen of wat t ook mag zijn

die gaan gelijk van wat kijk je nou man moet je klappe en schelden enzo met ziektes :cry:

en ze zeggen het meestal pas als je voorbij hun bent met ja lekker snel weg fietsen he :?

Geplaatst:

Pff, die kinderen weten ook niks van lol :7

Die zitten een beetje andere kinderen hun speeltijd te verklooien, echt zonde !

Geplaatst:
Vandaag zeiden zelf kleuters:dikke vette hoer.

2-3 jaar zijn die gastjes...

hahahah gekke kinderen :D

Geplaatst:

Vandaag hebben hangjongeren.Dingen stuk gemaakt bij de peuterschool.Helemaal rtv-NH er bij halen.Het komt straks op TV.Ik ga het kijken. :eten:

Geplaatst:
Vandaag hebben hangjongeren.Dingen stuk gemaakt bij de peuterschool.Helemaal rtv-NH er bij halen.Het komt straks op TV.Ik ga het kijken. :eten:

Dus jij geniet van die beelden? Je doet verdomme net of het een kei goede film is die komt. Denk eens na man, een kleuterschool vernielen. Dat is vandalisme! Bovendien, dat kan weer inhouden dat de kleuters niet meer terecht kunnen! Man gedraag je!

Geplaatst:

Het is toch potvolkoffie niet meer normaal in dit land, De turken/Marrokanen denken dat ze alles kunnen doen in Nederland. Kwamen hun nou voor een baan of voor herrieschoppen? Ik vind het gewoon schandalig dat de Nederlandse bevolkheid niet optreed en te lui is om maar tegen te spreken. Komop dit is Nederland en niet Marroko/Turkije , Die mensen kunnen niet eens ABN volgens mij behalve het woord kanker of Tyfes.

Geplaatst:
Het is toch potvolkoffie niet meer normaal in dit land, De turken/Marrokanen denken dat ze alles kunnen doen in Nederland. Kwamen hun nou voor een baan of voor herrieschoppen? Ik vind het gewoon schandalig dat de Nederlandse bevolkheid niet optreed en te lui is om maar tegen te spreken. Komop dit is Nederland en niet Marroko/Turkije , Die mensen kunnen niet eens ABN volgens mij behalve het woord kanker of Tyfes.

beheers jezlf mang je ben 13 :tu:

Geplaatst:

Vooroordeel?

Stiekem ben ik het helemaal met je eens maar het klopt niet. Er zitten inderdaad slechte tussen. Maar ook veel goede buitenlanders hoor, die zich gewoon normaal gedragen. En je hebt ook zat van die nederlandse jongeren die met een nike pet scheef op hun kop, stoer met mama's fiets door de stad rijden met een peuk in de hand en een beetje gangsta praten. En hun mogen wel de machoman uithangen omdat ze uit nederland komen? Bullshit, iedereen is gelijk! Maar je kunt ze niet terug naar hun eigen land sturen, dus stuur ze dan maar naar de gevangenis zou ik zeggen.. :-)

Geplaatst:

weet je waar ik me pas aan irriteer aan die mensen met die petjes en bontkraagjes en die met een abnormaal looppasje heen en weer open alsof ze een ontstoken teennagel hebben. en die bovendien in elke zin standaart het woordje kk hebben. het lijkt of ik tegenwoordig alleen maar dat soort volk op straat zie. :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...