Jump to content

De Nieuwe Generatie

Recommended Posts

Geplaatst:

Kraay : Je hebt ook wel gelijk maar de meeste allochtonen die zitten in Nederland herrie te schoppen.

Ik heb een Marrokaanse vriend die gewoon Nederlands praat en waar ik gewoon veel mee kan lachen maar als ik door de stad loop is de handjeugd aan het eindpunt bereikt, En dan kan Rita Verdonk nog iets voorstellen met '' Trots op Nederland '' ik zal 't gerust vervangen voor '' Trots voor Marroko '' of naar '' Trots voor Turkije '' , Volgens mij gaat veel geld naar de allochtoonse hangjeugd maar wat doen hun er mij? '' Aha weer een paar centjes in de zak ''. Wij werken voor ons geld hun krijgen het maar van de overheid.

• Reacties 233
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin B

40

• Disturbed

18

• rjravi1

18

• Daan007

15

Geplaatst: (bewerkt)
Kraay : Je hebt ook wel gelijk maar de meeste allochtonen die zitten in Nederland herrie te schoppen.

Ik heb een Marrokaanse vriend die gewoon Nederlands praat en waar ik gewoon veel mee kan lachen maar als ik door de stad loop is de handjeugd aan het eindpunt bereikt, En dan kan Rita Verdonk nog iets voorstellen met '' Trots op Nederland '' ik zal 't gerust vervangen voor '' Trots voor Marroko '' of naar '' Trots voor Turkije '' , Volgens mij gaat veel geld naar de allochtoonse hangjeugd maar wat doen hun er mij? '' Aha weer een paar centjes in de zak ''. Wij werken voor ons geld hun krijgen het maar van de overheid.

Écht de grootste onzin kraai je uit, je weet er helemaal niks vanaf, jouw kleine wereldje waar je vandaan komt is niet Nederland. Je kent de feiten niet, en toch heb je er een oordeel over. Ik ken géén één buitenlander die niet werkt en alleen maar 'herrie schopt'. Dat wil toch ook niet zeggen dat alle buitenlanders in Nederland keurig zijn?

PS: Ik ken trouwens wel een aantal buitenlanders hé, keurige mensen :)

Bewerkt: door TomHagen
Geplaatst:

Dan ben je waarschijnlijk nog nooit in een achterbuurt geweest van een stad, daar lopen er genoeg van. Je kent me nog niet eens en je zegt al dat ik geen Nederlander ben , En dan al zeggen dat ik onzin uit kraai maar wat jij doet is pas echt onzin uit kraaien, Je denkt echt dat je alles van me weet maar inprincipe ken je me niet eens.

Ontopic: In dorpen zijn er natuurlijk veel meer buitenlanders die respect hebben maar in achter wijken schelden ze je van de pot af met kanker en tyfes , Ze lopen erbij alsof er een oorlog aankomt met hun petjes en capuchion, Ik vind als je in Nederland bent dat je je dan ook aan de Nederlandse wet moet houden.

En dat ik er een oordeel over geef omdat ik 3 jaar vroeger in zo'n achterbuurt heb geleeft en ik ken die mensen van binnen.

Die Marokkanen. Als er een Marokkaan tegenover je staat en je bent alleen schijt hij in z'n broek en als ze met een groepje tegenover je staan dan is het Kanker dit,Kanker Dat,Tyfeslijer enzovoorts. Dat is het gewoon met z'n alle zijn ze stoer en als een Marokkan alleen is dan durft ie je helemaal nog ineens niet aan te kijken :duh: Dat kut tuig zeg.Excuses voor mijn scheldwoorden,maar het is gewoon zo ;)

Bewerkt: door GTA Haas
Die Marokkanen. Als er een Marokkaan tegenover je staat en je bent alleen schijt hij in z'n broek en als ze met een groepje tegenover je staan dan is het Kanker dit,Kanker Dat,Tyfeslijer enzovoorts. Dat is het gewoon met z'n alle zijn ze stoer en als een Marokkan alleen is dan durft ie je helemaal nog ineens niet aan te kijken :duh: Dat kut tuig zeg.Excuses voor mijn scheldwoorden,maar het is gewoon zo ;)

Ik vind dit wel een beetje overdreven. Ik ben het er mee eens dat er best wel Marokkanen vervelend zijn en zich in dit land niet kunnen gedragen. Maar dat betekend niet meteen dat alle Marokkanen of andere allochtonen zo zijn. Er lopen hier ook genoeg Nederlanders zich stoer te gedragen in groepjes en/of denken dat ze alles zijn...

Bewerkt: door Global
Geplaatst:

Ik vind dit wel een beetje overdreven. Ik ben het er mee eens dat er best wel Marokkanen vervelend zijn en zich in dit land niet kunnen gedragen. Maar dat betekend niet meteen dat alle Marokkanen of andere allochtonen zo zijn. Er lopen hier ook genoeg Nederlanders zich stoer te gedragen in groepjes en/of denken dat ze alles zijn...

Je bedoelt denk ik de Lonsdale'ers? , Als die een Marrokaan of een allochtoon voor zich zien loopt er vast wel 1tje naar toe en scheld hem het land uit, zulke mensen zijn natuurlijk ook fout maar ze hebben aan de éne kant wel gelijk maar de andere kant gebruiken ze het niet.

Geplaatst:
Je bedoelt denk ik de Lonsdale'ers?

Niet persé Lonsdale'ers hoor. Je hebt ook gewone ''hangjongeren''. Bijv. Hier bij mij in het dorp zie ik genoeg Nederlandse jongeren hangen en ook een beetje overdreven stoer gedrag vertonen. Of de buurt onveilig maken met hun opgevoerde brommertjes (aangezien hier heel veel kleine kinderen wonen). Dat betekend natuurlijk niet dat iedereen zo is, maar ik vind dit ook niet kunnen.

Als die een Marrokaan of een allochtoon voor zich zien loopt er vast wel 1tje naar toe en scheld hem het land uit, zulke mensen zijn natuurlijk ook fout maar ze hebben aan de éne kant wel gelijk maar de andere kant gebruiken ze het niet.

Waarom hebben ze dan (volgens jou) gelijk? Nogmaals niet iedere allochtoon is fout of vervelend hoor. Er lopen ook genoeg goeie allochtonen hier rond. Dan slaat het toch nergens op, als diegene door hangjongeren ''het land uitgescholden wordt''?

Ik vind dat jou mening wel een beetje bevooroordelend is... Je kijkt alleen maar na alle slechte ''allochtonen''.

Geplaatst:

Ik denk dat het gevolgen heeft omdat ik vroeger in een Achterbuurt heb gewoont. Maar nu woon ik gewoon in een dorp.

Hier hebben we aanzienlijk veel hangjongeren maar hier gedragen ze zich gewoon normaal tegen iedereen , Maar ik denk ook wel dat wij vrij uitgebreid wonen in dit dorp.

Geplaatst:
Dan ben je waarschijnlijk nog nooit in een achterbuurt geweest van een stad, daar lopen er genoeg van. Je kent me nog niet eens en je zegt al dat ik geen Nederlander ben , En dan al zeggen dat ik onzin uit kraai maar wat jij doet is pas echt onzin uit kraaien, Je denkt echt dat je alles van me weet maar inprincipe ken je me niet eens.

Ontopic: In dorpen zijn er natuurlijk veel meer buitenlanders die respect hebben maar in achter wijken schelden ze je van de pot af met kanker en tyfes , Ze lopen erbij alsof er een oorlog aankomt met hun petjes en capuchion, Ik vind als je in Nederland bent dat je je dan ook aan de Nederlandse wet moet houden.

En dat ik er een oordeel over geef omdat ik 3 jaar vroeger in zo'n achterbuurt heb geleeft en ik ken die mensen van binnen.

Ik zeg niet dat je geen Nederlander bent, en ik weet dat ik niks van jou af weet. Ik weet wel dat jij niet élke buitenlander uit dit land kent, en dus geen oordeel over alle Marokanen of alle Turken kan maken. Als je zegt dat je vaak last van buitenlanders hebt gehad toen je nog in die achterbuurt woonde, dan heb ik daar niks op te zeggen. Maar jij zegt dat de meeste allochtonen in Nederland herrie schoppen. Écht niet dus.
Geplaatst:

Ik zeg niet dat je geen Nederlander bent, en ik weet dat ik niks van jou af weet. Ik weet wel dat jij niet élke buitenlander uit dit land kent, en dus geen oordeel over alle Marokanen of alle Turken kan maken. Als je zegt dat je vaak last van buitenlanders hebt gehad toen je nog in die achterbuurt woonde, dan heb ik daar niks op te zeggen. Maar jij zegt dat de meeste allochtonen in Nederland herrie schoppen. Écht niet dus.

Aan de ene kant heb je gelijk.Ik kwam een Marrokaan tegen.Ik vroeg de weg en hij zei de richting enzo.Heel aardig.Maar helaas is de grote aantal alochtonen 'dom'

Geplaatst:

Het leren gaat ook niet goed bijv: in amerika weet de jeugd niet eens welke zeer beroemde/bekendste presidenten er vroeger waren, en ze weten vaak hun eigen land niet terug te vinden op de kaart.

Ik weet sommige van de presidenten wel terwijl ik er niet eens woon, en weet wel waar ons land ligt het is ook zo klein en heeft een vorm die je onhoudt. :D

Geplaatst:
Het leren gaat ook niet goed bijv: in amerika weet de jeugd niet eens welke zeer beroemde/bekendste presidenten er vroeger waren, en ze weten vaak hun eigen land niet terug te vinden op de kaart.

Ik weet sommige van de presidenten wel terwijl ik er niet eens woon, en weet wel waar ons land ligt het is ook zo klein en heeft een vorm die je onhoudt. :D

Dat die Amerikanen die oudjes niet kennen heeft niks met dit topic te maken. Het gaat erom dat de Nederlandse jongeren zich niet meer weten te gedragen (waar een aantal dan meteen naar de buitenlanders kijken :N ).

Ik denk dat het onderwijs in Nederland gewoon slecht geregeld is. Het lijkt erop dat ze daar nu weer aan gaan werken, mar het is gewoon een tiental jaren verwaarloosd. Te veel vrijheid, te weinig uren, vette snacks in de kantine.... Nog net geen pilsjes.

Dat is toch een van de redenen dat er veel jongeren de middelbare school niet afmaken.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik ben het eens met Sdajafol precies wat ik vind. Maar als ik met mijn vader naar school ga zitten daar ook heel veel Marokkanen/Turken die wel een goede toekomst willen hebben die wel echt werken. Maarja ze zogezegd "herrieschoppers" verpesten het weer en daarom die vooroordelen. Maarja je loopt over straat daar komt weer een "herrieschopper" met zijn kei-harde coole mobiel met de nieuwe song van "50-cent" of wie het ook alweer is die kei-hard opstaat. Tja en als je dan met een andere muzieksoort aankomt word je weer uitgescholden. Maar geef toe vind je het zelf ook niet leuk om op Youtube een filmpje te zien hoe bijv. iemand in elkaar word geslagen?

Achja, we kunnen alleen maar wachten.

Geplaatst:

Ik heb ooit met een Marokkaan gesproken, die deed VWO en werd arts. Er zijn dus degelijk wel buitenlanders die inderdaad een toekomst willen hebben. Een eerlijke toekomst :Y .

Ik ben het eens met Sdajafol precies wat ik vind. Maar als ik met mijn vader naar school ga zitten daar ook heel veel Marokkanen/Turken die wel een goede toekomst willen hebben die wel echt werken. Maarja ze zogezegd "herrieschoppers" verpesten het weer en daarom die vooroordelen. Maarja je loopt over straat daar komt weer een "herrieschopper" met zijn kei-harde coole mobiel met de nieuwe song van "50-cent" of wie het ook alweer is die kei-hard opstaat. Tja en als je dan met een andere muzieksoort aankomt word je weer uitgescholden. Maar geef toe vind je het zelf ook niet leuk om op Youtube een filmpje te zien hoe bijv. iemand in elkaar word geslagen?

Achja, we kunnen alleen maar wachten.

wtf dat vindt ik helemaal niet leuk. dat er uberhaupt zulke filmpjes gemaakt worden. en dat sommige mensen dat ook nog leuk vinden vindt ik misselijkmakend.

Bewerkt: door powerpats

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...