Jump to content

De Nieuwe Generatie

Recommended Posts

Geplaatst:
Hallo het zijn niet alleen Marrokanen en Turken hoor!

Joegoslaven,Antillianen en Nederlanders(Wij dus) zijn herrieschoppers.En wat dacht je van NL bendes?

De bende van Venlo en extreem rechts (Een racistische groep mensen).Dus niet alleen afschuiven op Marrokanen en Turken.

Ik wil niet 'extreem rechts' doen zoals jij het zegt, maar hebben wij hier wijken vol met NL 'bendes' die op hun scootertjes je om 2 uur snachts wakker maken :duh:, ja, maar meer zijn er van niet-Westerse (om het zo maar te noemen) afkomst.

Doet me ook denken aan een moeilijkere inburgeringscursus voor Islamitische menschjes. Allemaal oneerlijk, maar hebben wij Canadezen hier op scooters rijden en de buurt terroriseren, hebben wij hier Schotten die die hun muziek keihard op straat draaien. Dach het nie he :duh:.

Ik wil dus niet vervelend doen maar dat soort types verknallen het voor de rest..

Maar even ontopic:

Volgens mij gaat het wel goed komen. Als je kijkt naar hoeveel er op straat rondhangen, en kijkt hoeveel er nog serieus zijn, dan komt het wel goed. En 13 jarigen (zoals ik) moet je niet de schuld geven en zo, want we worden geloof ik pas rond ons 15/16 echt serieus.

MAAR DAT DENK IK ALLEEN MAAR HOOR!

Kan ook anders zijn :puh:, verbeter me maar.

Wat bazel jij nou weer.Ik heb nederlandse kinderen in mijn klas die met de politie in aanraking is geweest.En ik maak ook wel kattenkwaad.En ik scheld inderdaad met kk,tyfus en tering.Maar nu geef jij Marrokanen weer de schuld. Wtf he'!

En ik heb een turk in mijn klas.Die is heel aardig.Dus kap ermee! Stomme racisten!

• Reacties 233
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin B

40

• Disturbed

18

• rjravi1

18

• Daan007

15

Geplaatst:

Ohw kom op. Hebben mensen een fucking bord voor hun hoofd ofzo. Het is gewoon een feit okee, een feit dat een bepaalde groep (DUS NIET ALLE) vooral Marokkanen gewoon schijt aan dit land hebben. En dan doel ik niet eens zozeer op de hangjongeren ofzo. Ik doel echt op de criminele jochies. Dus zeg inbrekers, dieven maar ook Loverboys (onderzoek heeft uitgewezen dat het merendeel van die kranten marokkaans zijn) en dat soort misdaden. Tuurlijk wij Nederlanders zijn geen schatjes. Maar ik denk dat niemand dat ook beweerd. En tegenwoordig met al die Oostbloklanders gaat het er niet veel beter op worden helaas. Maarja we vinden er wel een oplossing op

Geplaatst: (bewerkt)

Inderdaad ja :Y . Er zijn volgens mij meer nederlanders die mensen treiteren.

Er was een filmpje op youtube. Dat NLers een zwerver pesten,in elkaar trappen en wegjagen.

Dat filmpje is verwijderd.Maar het waren NLers.

Hierboven@ Weer een stomme racist.

Bewerkt: door robin bbb
Geplaatst:

Er was een filmpje op youtube. Dat NLers een zwerver pesten,in elkaar trappen en wegjagen.

Ohhwww we gaan zo beginnen. Kwam laatst een filmpje tegen op Youtube over 3 Nederlands jongens gewoon rustig in de trein zitten. Kwamen er 10 Marokkanen ofzo en die gingen die Nederlanders slaan. Weet niet of dat filmpje er nog staat.

Ohw en er is imo een duidelijk verschil tussen mensen treiteren (dus eigenlijk vrij onschuldig kattekwaad) en gewoon een k*t crimineel zijn. Ik hou zoiezo niet van criminele jongeren namelijk. Of ze nou Turks, Marokkaans, Pools of Nederlanders zijn. Die mogen van mijn part allemaal kennis maken met een stoeprand

Geplaatst:

Ohhwww we gaan zo beginnen. Kwam laatst een filmpje tegen op Youtube over 3 Nederlands jongens gewoon rustig in de trein zitten. Kwamen er 10 Marokkanen ofzo en die gingen die Nederlanders slaan. Weet niet of dat filmpje er nog staat.

Ohw en er is imo een duidelijk verschil tussen mensen treiteren (dus eigenlijk vrij onschuldig kattekwaad) en gewoon een k*t crimineel zijn. Ik hou zoiezo niet van criminele jongeren namelijk. Of ze nou Turks, Marokkaans, Pools of Nederlanders zijn. Die mogen van mijn part allemaal kennis maken met een stoeprand

Verschillen kan ik niet zien met jou.

Geplaatst:

Verschillen kan ik niet zien met jou.

En met deze opmerking maak ik min of meer uit dat jij het IQ van een badkamertegel hebt. Want OMG je moet je eens wat meer in de geschiedenis gaan verdiepen. Want hoor je mij over Joden? Of over Ubermensch? Of ook maar iets wat daar op lijkt? Nee geloof het niet

Hitler was racistisch joden,moslims.Maakt niks uit hij was racistisch!

En ik heb een IQ van een mens :puh: .

Ontopic:

Je moet gewoon niet steeds de buitenlanders de schuld geven.Wij rotzooien ons eigen land.

Bewerkt: door robin bbb
Geplaatst:

Ja en ik zei net er dus bij, dat het niet alleen buitenlanders zijn. Ik zei ook dat wij als rasechte Nederlanders ook geen schatjes zijn. Maargoed als jij mij racistisch vind dan mag dat. We hebben hier de vrijheid van meningsuiting als het goed is

Geplaatst:

Maar je moet steeds niet die buitenlanders erbij halen.Sinds het filmpje van Sarah gaat het al over allochtonen.Dat vindt ik dus verkeerd.

Geplaatst:
Maar je moet steeds niet die buitenlanders erbij halen.Sinds het filmpje van Sarah gaat het al over allochtonen.Dat vindt ik dus verkeerd.

Kan het nog gekker?

Door zulke Marokkanen vind ik het niet gek dat ze zo vreemd worden aangekeken :7

Als we nou gewoon ff kappen met dat domme geneuzel over racisten.....Ik geloof niet dat dit topic hiervoor bedoeld was. :duh:

Dit topic had over opvoeding moeten gaan. Als ik iets deed wat niet mocht, dan kreeg ik er van langs. Daar ben ik volwassen van geworden en zo zal ik mijn kinderen ook opvoeden.

Ik kan er niet helemaal bij dat een van de moderators nog niets aan dit topic heeft gedaan.

Een discussie is leuk maar dit gaat weer helemaal de verkeerde kant op :duh:

Bewerkt: door Berrus
Geplaatst:

Ik woon in Limburg, waar relatief weinig allochtonen zitten. En degenen díe er zijn ken ik en zijn aardige mensen, en hun ouders zijn hard werkende mensen. Ik heb hier meer aanvaringen met autochtone jongeren gehad als allochtone. Van die gastjes die op hun 12de beginnen te roken, zo racistisch zijn als de pest en zelfs blanken uitschelden voor neger (intelligentie van een stoeptegel???). Ik ken hun ouders ook, dat zijn fatsoenlijke mensen. Alleen hebben ze geen grip op hun kinderen, en dat is wat er misgaat. Als je je kinderen pas op hun 15de gaat zeggen dat het fout is om mensen te beroven is het al te laat. Het is gewoon een kwestie van de juiste normen en waarden leren aan je kinderen op het juiste moment. Natuurlijk zijn er ook andere factoren zoals het milieu waarin zo'n kind opgroeit, maar ik noem even de belangrijkste. Maar bij de meesten zit die opvoeding wel goed. De meesten die ik ken hebben ambities- ze willen een baan, en sommigen denken al aan een vrouw en kinderen. Dat kan wat ver vooruit gepland zijn, maar het geeft aan dat er toch nog mensen zijn, een meerderheid zelf, die zich bekommert om de toekomst. Het is die kleine groep (bestaande uit allochtonen én autochtonen) die het verpest voor anderen die de hele tijd in het nieuws komt, en de aandacht van ons trekt. Dat geeft ons het idee dat de onze toekomst, de toekomst van ons land of de wereld slecht en uitzichtloos is, terwijl dat helemaal niet zo is. Dat wil niet zeggen dat de meesten van ons engeltjes zijn. Maar de meesten kennen de grens tussen kattenkwaad, getreiter en criminaliteit. De toekomst is dus helemaal niet zo erg. En wat betreft dat materialisme en luiheid van de jeugd: luiheid hoort bij de puberteit en materialisme bestaat al sinds mensheugenis, alleen is het materiaal nu computers en dergelijke. Ik zie de toekomt dus goed in :)

(Dat ík zo'n verhaal kan typen. Ik geloof mezelf niet :o )

Geplaatst:

Kan het nog gekker?

Door zulke Marokkanen vind ik het niet gek dat ze zo vreemd worden aangekeken :7

Dat is maar 5% van de Marrokanen hier.Ik heb ook vaak Nederlandse hangjongeren aangekeken.Die zeiden ook van: Wat kijk jij nou klerelijer!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...