rjravi1 Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 het gaat gwn om de opvoeding dat is het punt... niet of je auto of allochtoon bent! Reageren
Disturbed Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 het gaat gwn om de opvoeding dat is het punt...niet of je auto of allochtoon bent! Misschien kunnen de meeste Marrokaanse ouders niet opvoeden? Papa is streng in het geloof, Mama is onderdrukt. Kind raakt verwesterd, en doet stiekem de dingen die thuis niet mogen? Ik heb vorige week nog een ruzie gehad met een groep marrokanen. Maar echt niet dat ik voor die ratjes opzij stap. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 het gaat gwn om de opvoeding dat is het punt...niet of je auto of allochtoon bent! Misschien kunnen de meeste Marrokaanse ouders niet opvoeden? Papa is streng in het geloof, Mama is onderdrukt. Kind raakt verwesterd, en doet stiekem de dingen die thuis niet mogen? Ik heb vorige week nog een ruzie gehad met een groep marrokanen. Maar echt niet dat ik voor die ratjes opzij stap. 'T valt me de laatste tijd op dat je op moet passen voor allochtonen, als je op de stoep loopt en je raakt hun perongeluk aan worden ze gelijk boos, je krijgt niet de tijd om sorry of je excuses aan te bieden. Als je dit soort groepjes al aankijkt krijg je een beuk/duw/vechtpartij. Ik vind dit echt niet kunnen in deze samenleving. 'T maakt niet uit hoe het gebeurt maar het moet worden opgelost. Zo leven wij in dit tijdperk niet meer. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Ik heb ooit met een Marokkaan gesproken, die deed VWO en werd arts. Er zijn dus degelijk wel buitenlanders die inderdaad een toekomst willen hebben. Een eerlijke toekomst . wtf is dit nou weer... dus door dit ene geval wil jij aan tonen dat...? EDIT @ hierboven, tis een feit dat er meer "buitenlandse" mensen in de gevangenis zitten dan Nederlandse.. Gooi jezelf weg man heb je ze geteld dan ofso?????? wat jij slecht slaat nergens op en wil jij door een ene geval aantonen dat elke ALLOCHTOON een crimi is `Overal hebben ze cijfers voor, Hoe weten ze hoeveel inwoners Nederland heeft? Heb je ze geteld ofzo? Hoe weten ze hoeveel mensen per jaar dood gaan? Heb je dat geteld ofzo? Ze hebben overal cijfers voor en kunnen je precies vertellen hoeveel mensen er in de gevangenis zitten enz. En NEE dit wil niet zeggen dat elke Allochtoon crimineel is, maar dat er toevallig in verhouding met Nederlanders net iets meer Allochtonen zitten, dit wil dan weer niet zeggen dat alle Nederlanders goed zijn want daar zitten ook wel zo zijn rotte appels bij. Tuurlijk er zijn genoeg allochtonen die normaal zijn en goed leren enz. alleen die zie je nooit want die zitten zich normaal thuis te gedragen of zitten normaal in de stad waardoor ze niet opvallen, maar je hebt ook genoeg van die groepjes in het centrum hier staan die je al uitschelden wanneer je ze aankijkt, maar mogen wij daar niets van zeggen? Want dan zijn we racisten? En lang niet alles ligt aan de opvoeding, het ligt ook aan wat voor een vrienden iemand heeft. Reageren
Disturbed Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 het gaat gwn om de opvoeding dat is het punt...niet of je auto of allochtoon bent! Misschien kunnen de meeste Marrokaanse ouders niet opvoeden? Papa is streng in het geloof, Mama is onderdrukt. Kind raakt verwesterd, en doet stiekem de dingen die thuis niet mogen? Ik heb vorige week nog een ruzie gehad met een groep marrokanen. Maar echt niet dat ik voor die ratjes opzij stap. 'T valt me de laatste tijd op dat je op moet passen voor allochtonen, als je op de stoep loopt en je raakt hun perongeluk aan worden ze gelijk boos, je krijgt niet de tijd om sorry of je excuses aan te bieden. Als je dit soort groepjes al aankijkt krijg je een beuk/duw/vechtpartij. Ik vind dit echt niet kunnen in deze samenleving. 'T maakt niet uit hoe het gebeurt maar het moet worden opgelost. Zo leven wij in dit tijdperk niet meer. Ja precies. Ik ben werkzaam als een receptionist in een hotel. Er stond een groepje Marrokanen en negroide jongeren voor de ingang. Dus ik loop gewoon naar ze toe, en ik zei: pardon. Toen begonnen die berbers in mijn gezicht te schreeuwen. Mijn nadeel is weer, dat ik snel agressief word van die moslims. Dus ik moest bijna op de vuist ermee. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 (bewerkt) het gaat gwn om de opvoeding dat is het punt...niet of je auto of allochtoon bent! Misschien kunnen de meeste Marrokaanse ouders niet opvoeden? Papa is streng in het geloof, Mama is onderdrukt. Kind raakt verwesterd, en doet stiekem de dingen die thuis niet mogen? Ik heb vorige week nog een ruzie gehad met een groep marrokanen. Maar echt niet dat ik voor die ratjes opzij stap. 'T valt me de laatste tijd op dat je op moet passen voor allochtonen, als je op de stoep loopt en je raakt hun perongeluk aan worden ze gelijk boos, je krijgt niet de tijd om sorry of je excuses aan te bieden. Als je dit soort groepjes al aankijkt krijg je een beuk/duw/vechtpartij. Ik vind dit echt niet kunnen in deze samenleving. 'T maakt niet uit hoe het gebeurt maar het moet worden opgelost. Zo leven wij in dit tijdperk niet meer. Ja precies. Ik ben werkzaam als een receptionist in een hotel. Er stond een groepje Marrokanen en negroide jongeren voor de ingang. Dus ik loop gewoon naar ze toe, en ik zei: pardon. Toen begonnen die berbers in mijn gezicht te schreeuwen. Mijn nadeel is weer, dat ik snel agressief word van die moslims. Dus ik moest bijna op de vuist ermee. Jij hebt als hobby bodybuilding he? Laat gewoon je spierballen zien en ze rennen weg. Even om toch een ontopic te blijven: Ik heb zo zelf er niet zo veel last van aangezien ik in een dorp woon en hier niet zo veel allochtonen wonen. Maar als ik door Denhaag of bijgelegen steden loop brengt er verandering in m'n mening. Ze denken dat het de hoods van hun zijn, harde muziek, petjes en andere kledij, waardoor ze hun hoofd bedekken. Dan krijg je toch wel rillingen ervan zometeen gebeurt er iets en dan lig je daar op de grond. Bewerkt: 28 juli 2008 door GekkieJ01 Reageren
Pietje II Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Jij hebt als hobby bodybuilding he? Laat gewoon je spierballen zien en ze rennen weg. Haha, dat is 't nou juist met van die ''straatschoffies''... grote bek als ze met een groepje zijn, maar ook alleen dan. Ik ben qua fysiek lang (nog) niet zo groot als Disturbed, maar als je je nekspieren een beetje opzet zijn ze zo weg. Al moet ik zeggen dat ik lang niet zoveel last heb van dat soort lui als anderen die ik wel eens hoor klagen. Reageren
Robin B Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 En de meeste Nederlanders zijn verwend.Dus die gaan ook de verkeerde kant op. Dus niet alleen Marrokanen! Reageren
Disturbed Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 En de meeste Nederlanders zijn verwend.Dus die gaan ook de verkeerde kant op.Dus niet alleen Marrokanen! Die snap ik even niet.. Reageren
Robin B Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 het gaat gwn om de opvoeding dat is het punt...niet of je auto of allochtoon bent! Misschien kunnen de meeste Marrokaanse ouders niet opvoeden? Papa is streng in het geloof, Mama is onderdrukt. Kind raakt verwesterd, en doet stiekem de dingen die thuis niet mogen? Ik heb vorige week nog een ruzie gehad met een groep marrokanen. Maar echt niet dat ik voor die ratjes opzij stap. 'T valt me de laatste tijd op dat je op moet passen voor allochtonen, als je op de stoep loopt en je raakt hun perongeluk aan worden ze gelijk boos, je krijgt niet de tijd om sorry of je excuses aan te bieden. Als je dit soort groepjes al aankijkt krijg je een beuk/duw/vechtpartij. Ik vind dit echt niet kunnen in deze samenleving. 'T maakt niet uit hoe het gebeurt maar het moet worden opgelost. Zo leven wij in dit tijdperk niet meer. Ja precies. Ik ben werkzaam als een receptionist in een hotel. Er stond een groepje Marrokanen en negroide jongeren voor de ingang. Dus ik loop gewoon naar ze toe, en ik zei: pardon. Toen begonnen die berbers in mijn gezicht te schreeuwen. Mijn nadeel is weer, dat ik snel agressief word van die moslims. Dus ik moest bijna op de vuist ermee. Jij hebt als hobby bodybuilding he? Laat gewoon je spierballen zien en ze rennen weg. Even om toch een ontopic te blijven: Ik heb zo zelf er niet zo veel last van aangezien ik in een dorp woon en hier niet zo veel allochtonen wonen. Maar als ik door Denhaag of bijgelegen steden loop brengt er verandering in m'n mening. Ze denken dat het de hoods van hun zijn, harde muziek, petjes en andere kledij, waardoor ze hun hoofd bedekken. Dan krijg je toch wel rillingen ervan zometeen gebeurt er iets en dan lig je daar op de grond. Zielig. Ga je ze beetje op muziek en kleding beoordelen.Ik kleed me ook zo.En luister hiphop! Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 En de meeste Nederlanders zijn verwend.Dus die gaan ook de verkeerde kant op.Dus niet alleen Marrokanen! Wat heeft dit met deze discussie te maken? We hebben het alleen maar over wat ons de laatste vaker opvalt zoals asociaal gedrag vertonen o.a. En Nederlanders verwend? In Nederland werkt de meerderheid voor z'n geld, sommige mensen zitten in de ziektewet maar de meeste lui stappen 8 uur s'ochtend's uit hun bed om weer centjes te verdienen. Dat buitenlanders minder worden aangenomen bij een part / full- time baan kunnen wij ook niks aan doen, daarvoor moet je bij het bedrijf zelf zijn. Reageren
Robin B Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 En de meeste Nederlanders zijn verwend.Dus die gaan ook de verkeerde kant op.Dus niet alleen Marrokanen! Wat heeft dit met deze discussie te maken? We hebben het alleen maar over wat ons de laatste vaker opvalt zoals asociaal gedrag vertonen o.a. En Nederlanders verwend? In Nederland werkt de meerderheid voor z'n geld, sommige mensen zitten in de ziektewet maar de meeste lui stappen 8 uur s'ochtend's uit hun bed om weer centjes te verdienen. Dat buitenlanders minder worden aangenomen bij een part / full- time baan kunnen wij ook niks aan doen, daarvoor moet je bij het bedrijf zelf zijn. Ja ok.Maar dan heb ik het over de kinderen he'. Sommige mensen krijgen gewoon geen opvoeding.Zoals rjavi1 zei. Reageren
Disturbed Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 En de meeste Nederlanders zijn verwend.Dus die gaan ook de verkeerde kant op.Dus niet alleen Marrokanen! Wat heeft dit met deze discussie te maken? We hebben het alleen maar over wat ons de laatste vaker opvalt zoals asociaal gedrag vertonen o.a. En Nederlanders verwend? In Nederland werkt de meerderheid voor z'n geld, sommige mensen zitten in de ziektewet maar de meeste lui stappen 8 uur s'ochtend's uit hun bed om weer centjes te verdienen. Dat buitenlanders minder worden aangenomen bij een part / full- time baan kunnen wij ook niks aan doen, daarvoor moet je bij het bedrijf zelf zijn. Ja ok.Maar dan heb ik het over de kinderen he'. Sommige mensen krijgen gewoon geen opvoeding.Zoals rjavi1 zei. Ik denk dat als jij dit over 4 jaar terugleest, je een heel andere mening hebt dan je nu hebt. Ik moet het elke dag meemaken in de horeca. Ik zie hoe Marokkanen zijn. Ik leef dan wel in een randstad, maar daar leeft al het uitschot juist. Reageren
Robin B Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 En de meeste Nederlanders zijn verwend.Dus die gaan ook de verkeerde kant op.Dus niet alleen Marrokanen! Wat heeft dit met deze discussie te maken? We hebben het alleen maar over wat ons de laatste vaker opvalt zoals asociaal gedrag vertonen o.a. En Nederlanders verwend? In Nederland werkt de meerderheid voor z'n geld, sommige mensen zitten in de ziektewet maar de meeste lui stappen 8 uur s'ochtend's uit hun bed om weer centjes te verdienen. Dat buitenlanders minder worden aangenomen bij een part / full- time baan kunnen wij ook niks aan doen, daarvoor moet je bij het bedrijf zelf zijn. Ja ok.Maar dan heb ik het over de kinderen he'. Sommige mensen krijgen gewoon geen opvoeding.Zoals rjavi1 zei. Ik denk dat als jij dit over 4 jaar terugleest, je een heel andere mening hebt dan je nu hebt. Ik moet het elke dag meemaken in de horeca. Ik zie hoe Marokkanen zijn. Ik leef dan wel in een randstad, maar daar leeft al het uitschot juist. Ja hehe Nederlanders doen dat ook.Die kijken je aan van: Wat moet je'? En kk lijer. Het is een kleine groep Marrokanen hoor. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 En de meeste Nederlanders zijn verwend.Dus die gaan ook de verkeerde kant op.Dus niet alleen Marrokanen! Wat heeft dit met deze discussie te maken? We hebben het alleen maar over wat ons de laatste vaker opvalt zoals asociaal gedrag vertonen o.a. En Nederlanders verwend? In Nederland werkt de meerderheid voor z'n geld, sommige mensen zitten in de ziektewet maar de meeste lui stappen 8 uur s'ochtend's uit hun bed om weer centjes te verdienen. Dat buitenlanders minder worden aangenomen bij een part / full- time baan kunnen wij ook niks aan doen, daarvoor moet je bij het bedrijf zelf zijn. Ja ok.Maar dan heb ik het over de kinderen he'. Sommige mensen krijgen gewoon geen opvoeding.Zoals rjavi1 zei. Ik denk dat als jij dit over 4 jaar terugleest, je een heel andere mening hebt dan je nu hebt. Ik moet het elke dag meemaken in de horeca. Ik zie hoe Marokkanen zijn. Ik leef dan wel in een randstad, maar daar leeft al het uitschot juist. Ja hehe Nederlanders doen dat ook.Die kijken je aan van: Wat moet je'? En kk lijer. Het is een kleine groep Marrokanen hoor. 1 vraag, waarom willen allochtonen altijd maar in 1 stad wonen en niet bijvoorbeeld allemaal versprijd over Nederland, nu is de meerderheid van de Randstad buitenlands. Vind je het gek dat er alleen maar ruzzie is? Als er 1 nederlander in de randstad komt worden wij al aangekeken op dat wij rasistisch zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.