Jump to content

help!:P


kasper1990

Recommended Posts

post-71527-1211568116_thumb.jpg

ik ben bezig met de stunt jumps en ik moet er nog maar 2 (zie rode stippen op de map)

die op alderney is volgens mij daar waar je door die wegwerkzaamheden moet rijden volgens mij de jump en die op algonquin is die bij dat politiebureau, maar ik heb over allebei al honderd keer goed gesprongen en ben dan ook geland daarbij maar er is dan niet zo'n Stunt Jump ''filmpje''

kan iemand mij helpen?

Bewerkt: door kasper1990
Link to comment
Delen op andere websites

misschien heb je die al eens gedaan zonder het te weten

dan nog dan verschijnt er normaal een tekst dat je een stunt jump hebt gecomplete die je al gedaan had er verschijnt altijd een tekst ook als je stunt jump niet goed was !

Link to comment
Delen op andere websites

misschien heb je die al eens gedaan zonder het te weten

dan nog dan verschijnt er normaal een tekst dat je een stunt jump hebt gecomplete die je al gedaan had er verschijnt altijd een tekst ook als je stunt jump niet goed was !

krijg jij die tekst dan dat het niet goed genoeg was? anders zit je gewoon verkeerd...

Link to comment
Delen op andere websites

misschien heb je die al eens gedaan zonder het te weten

dan nog dan verschijnt er normaal een tekst dat je een stunt jump hebt gecomplete die je al gedaan had er verschijnt altijd een tekst ook als je stunt jump niet goed was !

krijg jij die tekst dan dat het niet goed genoeg was? anders zit je gewoon verkeerd...

nee die tekst krijg ik niet, maar waar zouden de jumps dan zitten?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...