Jacobus Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 hallo heb jij ook zo'n last van gta 3 mods die niet zo mooi zijn als op de foto staat nou ik wel. kan iemand me helpen?? het enige wat me ooit is gelukt is de stinger in een ferrari te veranderen de rest ziet er wit met nog een kleurtje lelijk uit. help me Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 hallo heb jij ook zo'n last van gta 3 mods die niet zo mooi zijn als op de foto staat nou ik wel.kan iemand me helpen?? het enige wat me ooit is gelukt is de stinger in een ferrari te veranderen de rest ziet er wit met nog een kleurtje lelijk uit. help me Dan heb je waarschijnlijk iets fout gedaan. Maar iets wat veel handiger is dan handmatig alle auto's vervangen, is gewoon een 'total conversion mod' downloaden. Hiermee verandert het hele spel: alle auto's worden vervangen, sommige delen van de map zijn veranderd, er zijn nieuwe stadsdelen toegevoegd, enzovoort. Dit is zo'n mod. Als je hulp nodig hebt bij het installeren zeg je het maar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacobus Geplaatst: 23 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 hallo heb jij ook zo'n last van gta 3 mods die niet zo mooi zijn als op de foto staat nou ik wel.kan iemand me helpen?? het enige wat me ooit is gelukt is de stinger in een ferrari te veranderen de rest ziet er wit met nog een kleurtje lelijk uit. help me Dan heb je waarschijnlijk iets fout gedaan. Maar iets wat veel handiger is dan handmatig alle auto's vervangen, is gewoon een 'total conversion mod' downloaden. Hiermee verandert het hele spel: alle auto's worden vervangen, sommige delen van de map zijn veranderd, er zijn nieuwe stadsdelen toegevoegd, enzovoort. Dit is zo'n mod. Als je hulp nodig hebt bij het installeren zeg je het maar. is ie veilig??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2008 hallo heb jij ook zo'n last van gta 3 mods die niet zo mooi zijn als op de foto staat nou ik wel.kan iemand me helpen?? het enige wat me ooit is gelukt is de stinger in een ferrari te veranderen de rest ziet er wit met nog een kleurtje lelijk uit. help me Dan heb je waarschijnlijk iets fout gedaan. Maar iets wat veel handiger is dan handmatig alle auto's vervangen, is gewoon een 'total conversion mod' downloaden. Hiermee verandert het hele spel: alle auto's worden vervangen, sommige delen van de map zijn veranderd, er zijn nieuwe stadsdelen toegevoegd, enzovoort. Dit is zo'n mod. Als je hulp nodig hebt bij het installeren zeg je het maar. is ie veilig??? Natuurlijk, het is een bekende site, en ik heb de mod zelf ook gedownload en geïnstalleerd zonder problemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacobus Geplaatst: 28 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2008 hallo heb jij ook zo'n last van gta 3 mods die niet zo mooi zijn als op de foto staat nou ik wel.kan iemand me helpen?? het enige wat me ooit is gelukt is de stinger in een ferrari te veranderen de rest ziet er wit met nog een kleurtje lelijk uit. help me Dan heb je waarschijnlijk iets fout gedaan. Maar iets wat veel handiger is dan handmatig alle auto's vervangen, is gewoon een 'total conversion mod' downloaden. Hiermee verandert het hele spel: alle auto's worden vervangen, sommige delen van de map zijn veranderd, er zijn nieuwe stadsdelen toegevoegd, enzovoort. Dit is zo'n mod. Als je hulp nodig hebt bij het installeren zeg je het maar. is ie veilig??? Natuurlijk, het is een bekende site, en ik heb de mod zelf ook gedownload en geïnstalleerd zonder problemen. yes hij doet het ik gebruik hem nu al bijna een week succesvol super zeg!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 hallo heb jij ook zo'n last van gta 3 mods die niet zo mooi zijn als op de foto staat nou ik wel.kan iemand me helpen?? het enige wat me ooit is gelukt is de stinger in een ferrari te veranderen de rest ziet er wit met nog een kleurtje lelijk uit. help me Dan heb je waarschijnlijk iets fout gedaan. Maar iets wat veel handiger is dan handmatig alle auto's vervangen, is gewoon een 'total conversion mod' downloaden. Hiermee verandert het hele spel: alle auto's worden vervangen, sommige delen van de map zijn veranderd, er zijn nieuwe stadsdelen toegevoegd, enzovoort. Dit is zo'n mod. Als je hulp nodig hebt bij het installeren zeg je het maar. is ie veilig??? Natuurlijk, het is een bekende site, en ik heb de mod zelf ook gedownload en geïnstalleerd zonder problemen. Bij mij werkt ie niet kan je even uitleggen hoe je hem correct moet instaleren, bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.