Johnny Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Geplaatst: 24 februari 2005 Hey, Zou iemand ff een screen wille poste van Hidden Package nr. 5? Ik kan hem namelijk nie vinde! Alvast tnx. John Reageren
hey dude Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Geplaatst: 24 februari 2005 (bewerkt) kijk als je een beetje zoekt op internet vind je hem wel hoor <_< hier is hem de linkkijk danen als je hem niet kan vinden OP DIE PLAATS DAN laat ik wil een screen zien oke als je wilt Bewerkt: 24 februari 2005 door hey dude Reageren
Baffie Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Geplaatst: 24 februari 2005 Ik heb zo snel niet even een screen bijdehand. Ik kon hem zelf ook moeilijk vinden, maar hij zit in de parkeergarage die onder de weg doorloopt. Voor een screen kan je ook naar www.all-vice-city.fr.st gaan. In de parkeergarage de eerste hoek links dacht ik. Kan je hem op die locatie wel vinden? Reageren
hey dude Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Geplaatst: 24 februari 2005 http://img167.exs.cx/my.php?loc=img167&ima...180559294cf.png kijk maar johney zeg als ge hebt gevonden dan mag er een slot op als je hebt gevonden Reageren
Johnny Geplaatst: 24 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2005 keb em hoor, tnx all! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.