KJF Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Weer een nieuwe sig gemaakt: Rates? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Mooie sig Ali-G is het toch maar de naam maakt niks uit met die KJF die blokjes mogen van mij weg dat is een minpunt de rest is heel mooi! jij krijgt van mij een dikke 7,8! Reageren
raymono Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 (bewerkt) Heel mooi,heb niks te klagen,een: 8/9 Bewerkt: 24 mei 2008 door raymono Reageren
.Syfes Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Plus punten : vind de bg redelijk gedaan ,de text is ook redelijk Minpunten : De kleur is echt niet goed ,je render zijn kanten zijn verdwenen en dat geeft een negatieve effect Die blokjes vind ik er echt niet bij passen Score : 3/10 Tips : Sharpen the shit and erase a bit en dan zal het beter uitzien Probeer de render niet te verwijderen met je gom ,wees precies en let op de details (ik moet spreken ) Reageren
Bossinkje Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Een best wel mooie sig,maar alsnog mogen er dingen anders: De achtergrond heeft niet zo'n mooie kleur. De blokjes mogen weg. De streepjes mogen ook weg. Verder erg mooi! 7.8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.