#laurenss Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 weet iemand waar de auto de infurnes staat?? alvast bedankt:d Reageren
Dvt Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 (bewerkt) De Infernus krijg je als dank na een missie van Bernie[/font] Bewerkt: 23 mei 2008 door Dvt Reageren
Nissan Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Deze heeft geen vaste vindplaats en is normaal niet op de weg te vinden. Je moet hem een keer zoeken voor Exotic Exports en je krijgt hem van Bernie na de missie buoy's Ahoy. Als je die van Bernie in de prak hebt gereden kun je nog de opdracht van EE doen zodat je een nieuwe krijgt Reageren
#laurenss Geplaatst: 24 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Deze heeft geen vaste vindplaats en is normaal niet op de weg te vinden. Je moet hem een keer zoeken voor Exotic Exports en je krijgt hem van Bernie na de missie buoy's Ahoy.Als je die van Bernie in de prak hebt gereden kun je nog de opdracht van EE doen zodat je een nieuwe krijgt oke dankje wel Reageren
XxViperxX Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Ik heb die infernus gewoon gestolen van iemand toen ik hem zag rijden. Bij mij rijden ze wel is rond door de stad dus bij jullie dan ook. Alleen moet je wel net mazzel hebben. Ik ben trouwens op eiland 2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.