Ophion Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 if(strcmp(cmd, "/studylaw", true) == 0) { new Text[256]; new Test; Test = dini_Get(udb_encode(playername), "LawyerPercent"); format(Text, sizeof(Text), "You completed %d of your lawstudy", Test); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, Text); return 1; } C:\Jeroen\pawnobackup2\gamemodes\SF.pwn(575) : error 006: must be assigned to an array error line = (575) Test = dini_Get(udb_encode(playername), "LawyerPercent"); Ik heb géén idee wat een array is. Hoe fix ik dit? Reageren
Sandra Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 (bewerkt) Verander "dini_Get" naar "dini_Int" dini_Get gebruik je om 'strings' (teksten) uit een file te halen dini_Int gebruik je om 'interger' (getallen) uit een file te halen dini_Float gebruik je om 'floats' (getallen met decimalen erachter zoals 31.548) uit een file te halen. en om strings, integers of floats IN een file te zetten, gebruik je dini_Set, dini_IntSet en dini_FloatSet Bewerkt: 23 mei 2008 door =>Sandra<= Reageren
Ophion Geplaatst: 23 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Wow, nog nooit aan gedacht! Bedankt, Sandra. Reageren
Sandra Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Het is altijd leuk om weer wat nieuws te leren, niet waar? Reageren
nick5556 Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Klopt, alleen dit vind ik zelfs leuk om te horen, ik dacht dat alleen Int bestond, THX! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.