Trumple Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 In de facts van GTA IV voor de release stond dat het mogelijk was om in telefoonmasten te klimmen. Is dit nou daadwerkelijk mogelijk? Mij lukt het namelijk niet, dus ben ik nou gewoon scheef of... Reageren
gangsterworld Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 In de facts van GTA IV voor de release stond dat het mogelijk was om in telefoonmasten te klimmen. Is dit nou daadwerkelijk mogelijk? Mij lukt het namelijk niet, dus ben ik nou gewoon scheef of... heb het ook wel eens geprobeert maar lukte ij ook niet volgens mij was het leugen Reageren
Dvt Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 (bewerkt) Ik heb het ook al eens gevraagd ook over fingerless gloves, was toen niet echt antwoord op gekomen. Maar nee dit kan ook weer niet.. Bewerkt: 23 mei 2008 door Dvt Reageren
Trumple Geplaatst: 23 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Kan iemand uitsluitsel geven? Reageren
dynastus Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 't kan niet klaar uit geen verdere discussie xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.