Brendon1470 Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Klinkt mischien ironisch maar mijn san andreas heeft soms tikken .. dan gaat alles dubbel zo snel ( het verkeer , ikzelf , bewegingen enz .. hoe komt dit en is er mischien een oplossing voor? Reageren
joppie Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Er is een cheat dat alles zo snel gaat, maar dat kan denk ik niet onverwachts komen. Heb je het al als je je savegamel net hebt opgestart? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Hallo, Probeer eens de Frame Limiter aan te zetten. De Frame Limiter vindt je in het menu bij Options>Display Setup>Advanced. De Frame Limiter zorgt ervoor dat, mocht je zo'n snelle pc hebben, het spl niet overdreven snel gaat. Dit kan natuurlijk ook door rare bugs of juist fouten in je pc komen. Hij beperkt het aantal frames dat worden getoond, oftewel het spel zal langzamer gaan. Mocht dit niet werken of al aanstaan, dan denk ik inderdaad dat je de snellere gameplay cheat aan hebt staan. Probeer eens de code SLOW IT DOWN. Dit is de langzamere gameplay code waardoor hij het langzamer zou moeten gaan doen. Als je de snellere gameplay cheat aan had staan wordt deze ongedaan gemaakt. Mocht je nog problemen hebben dan horen we het natuurlijk graag om je ermee verder te helpen. Met vriendelijke groeten, NeoSyp Reageren
Kraay Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Heb je toevallig een AMD Dual Core? Reageren
Mr_Size Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Heb je toevallig een AMD Dual Core? Ik heb hetzelfde probleem en een AMD Dual core... Ik zou trouwens zeggen dat alles eerder 5x zo snel loopt... De frame limiter staat aan en de slow it down cheat hielp niet.. Misschien kan iemand me helpen?? Reageren
Kraay Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Download dan de AMD Dual-Core Optimizer Gewoon uitpakken en installeren, en verder hoef je er nix meer mee te doen.. De beschrijving: AMD Dual-Core Optimizer - The AMD Dual-Core Optimizer can help improve some PC gaming video performance by compensating for those applications that bypass the Windows API for timing by directly using the RDTSC (Read Time Stamp Counter) instruction. Applications that rely on RDTSC do not benefit from the logic in the operating system to properly account for the affect of power management mechanisms on the rate at which a processor core's Time Stamp Counter (TSC) is incremented. The AMD Dual-Core Optimizer helps to correct the resulting video performance effects or other incorrect timing effects that these applications may experience on dual-core processor systems, by periodically adjusting the core time-stamp-counters, so that they are synchronized. Reageren
Mr_Size Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Ey thanks man!! Nu werkt ie perfect Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.