irvanoz Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 (bewerkt) - Bewerkt: 25 juni 2014 door irvanoz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BlackD Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 koop een ps3 xbox is wack Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
irvanoz Geplaatst: 23 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 koop een ps3 xbox is wack Helaas, helaas. Zulke antwoorden krijg ik ook te verduren. Met een aankoop van een PS3 krijg ik niet mijn savegames terug, en daar gaat dit topic over. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 Geen zorgen. Wanneer je naast de autosave-functie ook handmatig gesaved hebt, dan heb je twee verschillende savegames. Ga naar "load game" en je zult je handmatige savegame op het door jou gekozen slot zien staan. Als het goed is, zie je onderaan de lijst nog een savegame staan. Dit is de savegame die door de autosave-functie is aangemaakt. Deze savegame kan overigens niet overschreden worden door handmatige savegames, dus ook in dat geval hoef je je geen zorgen te maken. Zelf heb ik ook hetzelfde probleem gehad, dus hopelijk is dit ook het juiste antwoord op jouw vraag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danielb Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 heb je niet perongeluk een oudere savegame geload en de autosave aan laten staan? dat zou een hoop verklaren namelijk... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
irvanoz Geplaatst: 24 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2008 (bewerkt) Ten eerste, beide bedankt voor de antwoorden! Ik merkte toen ik op 17% was, toen ik in mijn oude safehouse was met mijn oude kleren aan. Toen probeerde ik mijn andere savegame te loaden, maar toen ik diegene koos die jij beschreef (de onderste), kwam ik precies weer op hetzelfde punt uit. En toen ben ik maar van dat punt verder gegaan (met autosave aan), maar als ik dan weer een missie uitspeelde stelde hij de autosave functie in werking en zei het spel dat die savegame al bestond en of ie overschreven moet worden. Dat vind ik dus het rare van dit verhaal. De handmatige savegames zijn trouwens nog ouder dan de laatste "autosave". Bewerkt: 24 mei 2008 door irvanoz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.