goudewup Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2010 (bewerkt) Hey, ten eerste wil ik ff zeggen dat je weer een zeer goede tutorial hebt gemaakt Om dit te oefenen heb ik een filterscript gemaakt dat coördinaten opslaat, en ik heb er een klein probleempje mee: Het gaat in grote lijnen ongeveer zo: new amount = 1; //maak de global amount aan //in de /savepos functie Gedoe om coördinaten te krijgen Formateer string met coords Formateer amount van int naar string dini_Set("savedcoords.txt", stramount, string); amount++; Hierdoor word dus niet steeds dezelfde regel overschreven. Maar als ik mijn server herstart staat amount vanzelfsprekend weer op 0, enig idee hoe ik dit kan oplossen? Edit: ik denk dat ik al een oplossing heb, in savedcoords zet ik een key amount. en als het fs laad word de variabele daarmee gelijk gezet, en als hij afsluit word de key weer gelijk gezet met de variabele Bewerkt: 16 januari 2010 door goudewup Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dmbekker Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2010 (bewerkt) Hoe kan ik auto locatie's uit een file laden ik snap er namelijk niet heel veel van Bewerkt: 7 mei 2010 door dmbekker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MATHIJS Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2010 Hoe zorg je er voor dat hij het bestand opslaat als (playername).txt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morph1 Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2010 dat heeft totaal geen zin:S of wil je dat als je een auto verzet dat ze dan de volgende keer dat je je server restart dat ze dan nog op die plaats staan waar je ze heb gezet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.