cerdjee4 Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 ik wil wapen mods installeren op san andreas maar soms moet je een paar lijnen vervangen met cijfers en letters en dingen. maar als ik kijk bij weapons.dat kan ik niks veranderen het is een disk ofsow ik kan niks varanderen. plz help. alsvast bedankt Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 ik wil wapen mods installeren op san andreas maar soms moet je een paar lijnen vervangen met cijfers en letters en dingen. maar als ik kijk bij weapons.dat kan ik niks veranderen het is een disk ofsow ik kan niks varanderen.plz help. alsvast bedankt Je kunt het beste de IMG-Tool gebruiken om wapens te installeren in San Andreas. Hiermee vervang je simpelweg de twee img-bestanden, zonder deze te hoeven aanpassen via kladblok of ietsdergelijks. De IMG-Tool is makkelijk te installeren, en tamelijk eenvoudig in gebruik. Ik raad je wel aan de onderstaande handleiding te lezen, voor het geval er toch iets mis mocht gaan. IMG-Tool Handleiding Download IMG-Tool Je hebt Winrar nodig om de IMG-Tool te kunnen openen na het downloaden. De bestandjes zijn namenlijk ingepakt, en Winrar is een 'gratis' programma waarmee je alles kunt uitpakken. Download Winrar Hopelijk maakt dit het allemaal wat gemakkelijker voor je Reageren
Donwell Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 maar soms moet je een paar lijnen vervangen met cijfers en letters en dingen Let op, dit is vaak alleen met carmods! Als je in de ReadMe kijkt van carmods zie je inderdaad vaak van die regeltjes die je moet vervangen, vaak moet je dan iets aanpassen in de handling.cfg. Ook dit staat in de ReadMe beschreven. Kijk dus eerst goed waar je moet aanpassen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.