Dastard Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2008 Bij de balie waar je kunt kiezen of je een half spel enzo kan kiezen, zie je zo'n platenkast staan met 2 platen in. Als je erop in zommt met je sniper, zie je het logo van de Bullworth Academy van Bully. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
OG-J Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2008 Goed gevonden Ziet iemand er nog iemand het? Ik kan het spijtig genoeg niet controleren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
trivos Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2008 Goed gevonden Ziet iemand er nog iemand het? Ik kan het spijtig genoeg niet controleren vraagje..: waarom zou je het niet kunnen controleren :S? ik zou wel willen maar ken heel dat andere spel niet.... adioso! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Busenitz Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 Ter informatie... Dit is het logo van de BullWorth Academy uit Bully of Canis Canem Edit. http://nl.wikigta.org/wiki/Image:Bully.png Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Klokkie89 Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Goed gevonden Ziet iemand er nog iemand het? Ik kan het spijtig genoeg niet controleren vraagje..: waarom zou je het niet kunnen controleren :S? ik zou wel willen maar ken heel dat andere spel niet.... adioso! Omdat die misschien het spel niet heeft?? Goed gevonden btw! Waar mensen al niet kijken om EE te vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Het viel gewoon op, maar ik twijfel tussen het R* logo (met die tijgers enzv) of met de Bullworth Academy logo... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ms.Northernlight Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2008 Volgens mij is het het rockstar logo want in het midden staat duidelijk te lezen: rockstargames. Als je een sniper hebt kan je het redelijk goed zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chasmen Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2008 Vet, k'heb ze gezien. Volgens mij is het toch echt bully. rockstargames kan ik er niet in zien. Volgens mij is het dit logo, alleen dan op een ronde plaat gezet: http://www.gamingzap.com/wp-content/upload.../bully-logo.jpg Grt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.