Jump to content

100%


_Night-Men_

Recommended Posts

bij mij blijven de stats maar op 99% staan maar als het goed is heb ik alles gedaan.

wie kan hier even naar kijken?

Je zal ergens een Cheat hebben gedaan..... Hierdoor heb je de kans dat het spel niet meer op 100% komt.

Jammer :7

TTB :cya:

Bewerkt: door Tommy The Best
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk dan even bij je stats ik weet niet precies waar maar daar kun je ergens zien of je ergens een cheat hebt gebruikt.

Ik geloof dat het staat onder times cheated. ^_^

Dat is geloof ik alleen bij SA, bij VC staat er niks. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik de savegame open krijg ik gewoon 100% te zien + de melding van alle beloningen. Je maakt je dus onterecht ongerust gta fan1.

100vz3.th.png 1002ds4.th.png

Wat zou kunnen, is dat je inplaats van naar Percentage completed naar Mission attempts hebt gekeken. Daar staat namelijk wel het nummer 99.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik de savegame open krijg ik gewoon 100% te zien + de melding van alle beloningen. Je maakt je dus onterecht ongerust gta fan1.

100vz3.th.png 1002ds4.th.png

Wat zou kunnen, is dat je inplaats van naar Percentage completed naar Mission attempts hebt gekeken. Daar staat namelijk wel het nummer 99.

bij mij blijft er 99% staan :(

naamloos4cy2.th.png

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer je hier op het forum een 100% savegame hebt gedownload, heb je eerst Winrar of Winzip nodig om de savegame te kunnen uitpakken. Wanneer je één van beide hebt, zal het volgende venster verschijnen, wanneer je op "Download dit bestand" hebt geklikt:

download1si5.th.png

Klik op Ok om de savegame uit te pakken. Als alles goed is, staat Winrar nu open en staat er een GTA Vice City savegame in. Deze moet in het mapje GTA Vice City User Files komen. Zoek dit mapje bij Mijn documenten.

download2fx7.th.png

Sleep nu de savegame van het Winrar/Winzip mapje naar het mapje GTA Vice City User Files. Start vervolgens je spel op en je zal zien dat de savegame er tussen staat.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Als ik de savegame open krijg ik gewoon 100% te zien + de melding van alle beloningen. Je maakt je dus onterecht ongerust gta fan1.

100vz3.th.png 1002ds4.th.png

Wat zou kunnen, is dat je inplaats van naar Percentage completed naar Mission attempts hebt gekeken. Daar staat namelijk wel het nummer 99.

bij mij blijft er 99% staan :(

naamloos4cy2.th.png

weet je wat pas echt gaar is? Als je de bijde screens naast elkaar legt zie je dat ze neit hetzelfde zijn! Bij de ene staat er wel rampages 35 out of 35 en bij de ander niet! :?

gaar...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...