Kid Buu Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Welke auto vinden jullie het snelste ik vind de comet het snelst en hij weegt maar 1450kg wat vinden jullie Reageren
gtafreak_124 Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Welke auto vinden jullie het snelste ik vind de comet het snelst en hij weegt maar 1450kgwat vinden jullie inderdaad de comet rijd snel maar de turismo rijd toch sneller (vind ik toch ) Reageren
GTAmitch Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 conquette.. corvette die is het snelst.. maar dat ding is dan onbestuurbaar joh.. dan ding is sneller dan bv comet, super gt, turismo, infernus, banshee Reageren
Kid Buu Geplaatst: 24 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 ze rijden allemaal 160 maar de comet is het minst zwaar maar ze zijn allemaal wel snel nog andere mensen met mening Reageren
Dimitri Rascalov Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Comet heb ik niet zo vaak in gereden, twee keer. Maar vind persoonlijk dan de Turismo het snelste. Die jat ik namelijk ook altijd bij die auto-dealer vlak bij m'n safehouse in Algonquin(met Roman) Reageren
danielb Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 de Sultan RS is ook behoorlijk snel, en rijdt prettiger dan alle andere auto's Reageren
Tomo_Tanker Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 De Comet heb ik nog maar 2x in gereden en de SuperGT nog maar 0x De Turismo is wel vet chill, maar die Infernus is LELIJK zeg!! Ongelooflijk! Ik hoopte de hele tijd: Wanneer krijg ik hem nou van Bernie[/font], maar nu ik hem heb, pfff. De Corquette is wel chill, alleen hij slipt zo erg. Reageren
Felixio Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 De Comet trekt het snelst op, dat is zeker zo. Maar als je het over top-speed hebt, is de croquette (lambourgini) het snelst. Reageren
ZakyMontana Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 De Comet trekt het snelst op, dat is zeker zo. Maar als je het over top-speed hebt, is de croquette (lambourgini) het snelst. Corquette is een Corvette Infernus is tog de Lamborghini Reageren
Dimitri Rascalov Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 De BMW, Sentinel, gaat ook redelijk hard voor de 'normale auto's' Reageren
Billie Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 De PMP 600!!! Die is wreed en snel en stuurt geweldig.( hij lijkt verdacht veel op een Chrysler 300 C Sedan) maar dat terzijde is het een geweldige auto die in mijn ogen de snelste is van allemaal. Reageren
justin111 Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 de Sultan RS is ook behoorlijk snel, en rijdt prettiger dan alle andere auto's helemaal mee eens sultan RS the best Reageren
Nissan Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Ik vind de Infernus juist hyper modern en mooi. Je hebt zat auto's waarvan de deuren omhoog gaan. Kei gaaf! Reageren
FerryN Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 de Sultan RS is ook behoorlijk snel, en rijdt prettiger dan alle andere auto's helemaal mee eens sultan RS the best Jup, hij rijdt fijn en toch snel, en hij ziet er übergeil uit! En die Turbo SULTAN RS MET TURBO ROCKS!!! Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.