lumpstur Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2008 (bewerkt) bij hoeveel procent kan ik naar 2de eiland Bewerkt: 24 mei 2008 door lumpstur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreak_124 Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2008 (bewerkt) zit je al in bohan ?, want als je daar al zit duurt het niet zo lang meer normaal gezien Bewerkt: 24 mei 2008 door gtafreak_124 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lumpstur Geplaatst: 24 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2008 zit je al in bohan ?, want als je daar al zit duurt het niet zo lang meer normaal gezien nee op 1ste eiland 13procent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2008 Na The Master and the Molotov krijg je een telefoontje van Dimitri, of kan je hem zelf bellen. Daarmee start de volgende missie Russian Revolution. Wanneer je deze gehaald hebt, start automatisch de volgende en laatste missie van het eerste eiland Roman's Sorrow. Je hebt dus nog 2 missies te gaan om Bohan te bereiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lumpstur Geplaatst: 24 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2008 (bewerkt) Ik weet het nu , bedankt. ik moet shadow doen en dan russian revolution en dan die van roman alleen shadow lukt niet Bewerkt: 24 mei 2008 door lumpstur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreak_124 Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2008 als je eenmaal in bohan zit heb je nog ongeveer 3a5 missies te doen en dan zit je in het 2de eiland Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.