Jump to content

dates


Kid Buu

Recommended Posts

Ik heb een vraag ik kan alleen op date met carmen en die lawchick en diegene die je erbij krijgt bij alderney

maar met die andere niet BV suside of mis understood of undercover lover en de rest kan ik nie

hoe doe ik dat want met 3 vesrchillende is ook weinig en kan ook nie meer met michelle want werkt voor cia.

alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraag ik kan alleen op date met carmen en die lawchick en diegene die je erbij krijgt bij alderney

maar met die andere niet BV suside of mis understood of undercover lover en de rest kan ik nie

hoe doe ik dat want met 3 vesrchillende is ook weinig en kan ook nie meer met michelle want werkt voor cia.

alvast bedankt

Werkt als het goed is bij niemand je kunt alleen carmen lawchick Michelle en Kate daten ( Michelle weet ik niet of het later nog kan ) [/font]

Link to comment
Delen op andere websites

als ik het goed begrijp wil je gewoon met meer mensen daten? volgens mij heb je idd alleen michelle en kate.. ik heb het spel uitgespeelt en ben geen andere tegen gekomen..

dus ja je kan alleen met hun.. of met je maten uitgaan natuurlijk..

misschien dat je wel via love-meet kan.. net als in 1 van de 1ste missie dat je met die gozer afsprak en em daarna in elkaar timmerde.. :puh:

je moeder :puh:[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt wel degelijk via lovemeet meerdere vriendinnen krijgen.

Je moet gewoon alle vrouwen een reactie geven en dan krijg je van sommige gewoon naar een paar dagen een mailtje terug en je kunt daten. :cya:

Oja hoe dat met Michelle zit weet ik ook niet want ik heb het spel zelf ook uitgespeeld en heb haar nummer niet eens meer.

En mat Kate kan ik ook niet meer daten want als ik ze op bel gaat de telefoon 1 keer over en dan gaat hij vanzelf uit heel raar hoor. :?

Dus hoe dat zit weet ik ook niet.

En er is nog een dating site maar welke dat precies is weet ik net uit mijn hoofd. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt wel degelijk via lovemeet meerdere vriendinnen krijgen.

Je moet gewoon alle vrouwen een reactie geven en dan krijg je van sommige gewoon naar een paar dagen een mailtje terug en je kunt daten. :cya:

Oja hoe dat met Michelle zit weet ik ook niet want ik heb het spel zelf ook uitgespeeld en heb haar nummer niet eens meer.

En mat Kate kan ik ook niet meer daten want als ik ze op bel gaat de telefoon 1 keer over en dan gaat hij vanzelf uit heel raar hoor. :?

Dus hoe dat zit weet ik ook niet.

En er is nog een dating site maar welke dat precies is weet ik net uit mijn hoofd. :puh:

Michelle word Karen toch.. Hierdoor ga je niet meer met haar om en gaat het nummer uit je telefoonboek, heb ik ook..

En kan je nog even die andere datingssite opzoeken? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Forget it! De enigen waar je mee kan daten is Carmen (SoboHoe®), Kiki (LawChick) van Love-Meet en Alex(andra) (Liberated Woman) van www.craplist.net die te vinden is onder post: Party girl seeks man for NSA fun and blog material - 29 Lancaster.[/font] Ook heeft Alex een blog @ www.blogsnobs.org[/font] ingame, waar ze dingetjes over haar kapsones leventje schrijft.

EDIT: Fuck mezelf... TYPO!!! :bonk: (Komt gewoon te vaak voor.)

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...