X-Zero Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 Maar die druks dealer is zow ie zow een grapje om het spe.Dus het kan rustig blijven staan hier. <_< als je slaat iemand in het spel .en hij of zij slaat terug dan is het toch ook geen easter eggs.
Ewoud Geplaatst: 25 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 Je moet geen kippen met hanen gaan vergelijken zipper
X-Zero Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 ik hou me mond al maar maak nog eens zo'leuk filmje(ewoud spielburg) :unsure: :blink:
Ewoud Geplaatst: 25 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 Als ik me kabel heb om me ps2 signaal te splitten ga ik er weer een paar mooie maken.
Mathmagic Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 Deze maniak kwan ik tegen. En kijk is wat op zijn shirt staatKlik hier om fimpje te downe Wat vinden jullie Zipper er zijn ook zwervers met een kartonnen doos op hun hoofd met daarop keep out en een kartonnen plaat op hun buik met een slogan op. die slogan weet ik niet mee zo goed maar ik dacht 'the end of the world is comming' of 'save the world'
Darts Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 Zou wel droog zijn als die tank zijn loop heel langzaam zou draaien in de achtergrond, maar dat de dealer er met zijn rug naar toe staat, jij rennen en dan *Boem*
Recommended Posts