Jump to content

Leptop

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste leden

Ik ben van plan een leptop te kopen, alleen heb ik daar niet zo veel verstand van, Daarom vraag ik jullie mening over de Laptop,

Link:

>><<

Geplaatst:

Op zich niet duur :) Het is een leuke laptop voor mensen die er geen zware programma's op draaien. Er zit ook een lekker riant geheugen in, dus je kan er wel mee vooruit :)

Persoonlijk koop ik laptops liever nieuw in de winkel, want dan heb je er garantie op.

Geplaatst:
Op zich niet duur :) Het is een leuke laptop voor mensen die er geen zware programma's op draaien. Er zit ook een lekker riant geheugen in, dus je kan er wel mee vooruit :)

Persoonlijk koop ik laptops liever nieuw in de winkel, want dan heb je er garantie op.

Ik deel je reactie mee. :puh: Ikzelf, koop een Laptop ook liever in de winkel, want dat vind ik betrouwbaarder. En, je hebt garantie. Maar, het is niet duur. :puh:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Leptop? :7

Het is een Apple, dus je mogelijkheden zijn nogal gelimiteerd ermee. Houd er ook rekening mee dat dit model tamelijk oud is. (De Ibook is in 2001 gemaakt) Het geheugen is netjes, dat wel.

De vraag is meer, wat wil je ermee doen?

Geplaatst: (bewerkt)

Als je mijn mening vraagt,heb ik een vaste,vertrouwende PC.

Wat ben je met een Laptop?Als je draadloos internet hebt thuis

kan het nog handig zijn,maar tijdens het rijden in de auto ofzo of

ergens anders kan je niet op internet.Of je moet het installeren.Ik

raad je meer een PC aan,minder duur en beter.

MVG,

Miek

Bewerkt: door Miek

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...