Jump to content

Driver

renemartijn

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Kan je bij DRIVER (you are the wheelman) het weer ook veranderen? ik heb namelijk cheats van het internet gehaald en daar stond op 'zet het weer'. ik weet niet waar je het moet doen om het te veranderen, ik wist het wel maar ik ben het vergeten hoe het moest. ik hoop dat iemand hier wel weet hoe het moet. alvast bedankt daar voor.

Bewerkt: door renemartijn
Geplaatst:
Kan je bij DRIVER het weer ook veranderen? ik heb namelijk cheats van het internet gehaald en daar stond op 'zet het weer'. ik weet niet waar je het moet doen om het te veranderen, ik wist het wel maar ik ben het vergeten hoe het moest. ik hoop dat iemand hier wel weet hoe het moet. alvast bedankt daar voor.
Het weer verandert alleen tijdens missie,s,tenzij je wat in de bestanden verandert.Hoe je dat kan veranderen staat op internet als je op google "driver cheats",maar het ligt er ook aan welke versie je hebt de PSX of PC.
Geplaatst:

Via een handigheidje kun je het weer in Driver veranderen. Op (onder andere) deze site staat onder het kopje Change Weather (hack) hoe je dit moet doen. Ik heb dat stukje even naar hier gekopieerd:

First, go into Windows Explorer. Go to the file where "Driver" is located (usually "GT Interactive") Press the plus sign on "GT Interactive" Then press the plus sign on "Driver" Then press the plus sign on "Scripts" and then click on Missions. You will then see all of your missions listed. The easiest one to modify is "mission1dms." which is at the upper left-hand corner. Click it. You then will see a box with different icons and words in it. Scroll down to "notepad". Click that and press ok. This file displays everything for "mission1" or the bank job. Note: Always make a backup of this file before any changes are made. Scroll down to "FelonyBarId 195". Under that put any of the folowing, or all of them:

Night

Raining

Lightning

Als je niet precies snapt wat er staat, kun je dat natuurlijk zeggen. ;)

Geplaatst:

dat is bij missies maar ik bedoel van vrij rond rijden of je daar van het weer kan veranderen. ik heb het toen wel bij mijn broer voor mekaar gekregen maar hoe/waar ik dat deed ben ik vergeten.

• 3 weken later...
Geplaatst:
dat is bij missies maar ik bedoel van vrij rond rijden of je daar van het weer kan veranderen. ik heb het toen wel bij mijn broer voor mekaar gekregen maar hoe/waar ik dat deed ben ik vergeten.
Hier ergens kun je iets van het weer vinden,ik weet niet of het is wat je zoekt,hoop in ieder geval dat het helpt ;)http://cheatomania.nl/pc/1123/Driver.html .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...