Dr.Oppai Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 (bewerkt) wel hardcore house hip hop niet opera klassiek rock 80's 70's zeker niet!!!! de toppers Bewerkt: 23 mei 2009 door thegodfather91 Reageren
wupie Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Wel: rock pop Niet: Hardcore Heavy-metal \ Opera Klassieke Hardrock Grunge Reageren
Mevin Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 Wel:P: Rock Pop HardRock Alternative Niet: Hardcore Opera Klassieke Jumpstyle Nederpop Alles van 'De Toppers' Reageren
FerryN Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 Wel:P:Rock Pop HardRock Alternative Niet: Hardcore Opera Klassieke Jumpstyle Nederpop Alles van 'De Toppers Floppers' Er staat een typ fout je in je post Reageren
Gta-killer Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 Voor alle mensen die Jumpstyle in 'lelijke muziek' lijstje hebben staan, ik weet zeker dat 80% van jullie 2 jaar geleden het luisterde, het cool vonden en er op 'jumpte' Reageren
moechy Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 Voor alle mensen die Jumpstyle in 'lelijke muziek' lijstje hebben staan,ik weet zeker dat 80% van jullie 2 jaar geleden het luisterde, het cool vonden en er op 'jumpte' En je gelooft dat zelf? Ik luister al men hele leven metal, heavy metal en ik haat jump ook dus? Reageren
Think Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 House Electro Metal, gotic muziek Hardcore,Hardstyle,Jump Reageren
Limbolander Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Voor alle mensen die Jumpstyle in 'lelijke muziek' lijstje hebben staan,ik weet zeker dat 80% van jullie 2 jaar geleden het luisterde, het cool vonden en er op 'jumpte' Voor veel mensen is het opbouwend, ben zelf ook begonnen met jumpstyle/hardstyle en heel soms wat hardcore maar dat was me toendertijd nog een beetje te, nu is het echt gewoon alleen nog maar hardcore en wat terror hier en daar is ook wel lekker verder luister ik gewoon elke maand weer ander genre ongeveer, download vaak alleen maar hele sets/mixtapes en als je dan paar maanden dezelfde genre's luisteren dan hoor je ook echt steeds dezelfde nummers die dan "in" zijn vandaar dat ik me niet echt aan een muziekgenre hou luister verder hardcore terror house/dirty house hiphop en wat dan ook lekker is en een lekkere bass eronder heeft Reageren
Gta-killer Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Voor alle mensen die Jumpstyle in 'lelijke muziek' lijstje hebben staan,ik weet zeker dat 80% van jullie 2 jaar geleden het luisterde, het cool vonden en er op 'jumpte' En je gelooft dat zelf? Ik luister al men hele leven metal, heavy metal en ik haat jump ook dus? 80%. Niet 100%. En ik weet niet hoe het in Belgie was, maar hier luisterde ook echt 80 % van de jongeren jumpstyle, ik zelf ook. Reageren
candesco Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 (bewerkt) Trance is mijn favoriete genre. Meestal uplifting of progressive trance (zoals van markus schulz) of techtrance. Elektro, zoals ferry corsten mee aan kwam zetten is ook wel leuk. en clubhouse, bijvoorbeeld van erick e. Sommige metal kan ik ook nog wel waarderen. Wat ik niet zo veel aan vind is van dat tienerpop. van die jonge grietjes die weer eens in een 1 of andere waardeloze disney muziekserie zitten en daarna denken dat ze een noot kunnen zingen. Acts uit rommelprogramma's als idols en aanverwanten heb ik ook totaal niets mee. Jumpstyle heb ik ook totaal niets mee. Heb eerder dan wel geluisterd naar diens voorloper, de happy hardcore. Was eigenlijk volledig fout, maar ja toen vond je het nog wel leuk. Had je van die acts als de party animals, hakkuhbar (project van ruben van de meer, 1 van de lama's), de mosselman, marusha, dune, nakatomi, marc Oh en charly lownoise & mental theo. Heeft een paar jaartjes geduurd en toen was ik er flauw van. Maar jumpstyle is nog erger, vooral met die mallotige bokkesprongen erbij. Zelfs kleine kinderen zitten al te jumpen, van die koters van een jaar of 4 a 5. Hardcore house in het algemeen is ook niet mijn ding. edit: oh ja en dat gansta [c]rap is ook driemaal niets. met hun yo yo en dat soort kreten. Bewerkt: 28 mei 2009 door candesco Reageren
frankyyguy Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 (bewerkt) Mijn favorite muziek: Rock Classic Rock Hard Rock Metal Heavy Metal (geschreeuw vind ik minder... ) Veel 80's muziek 70's en sommige 60's Trance 90's rap en hip hop Sommige jazz NR's. Licht Klassiek (ook veel soorten muziek uit goede films) Pop Dance Muziek die ik stom/minder vind: Reggae, salsa en mambo enzo Zwaar klassiek Techno Electro Opera Bewerkt: 28 mei 2009 door frankyyguy Reageren
Exoit Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Ik ben van de (heavy metal (zoals Rammstein & Metallica) overgestapt naar symfonische metal.Ik luister nu voornamelijk naar Nightwish. Rap, R&B, Trance, Hardcore en alle andere 'electronische' muziek vind ik nog steeds bagger. Met jou kan ik praten : D Reageren
frankyyguy Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Voor alle mensen die Jumpstyle in 'lelijke muziek' lijstje hebben staan,ik weet zeker dat 80% van jullie 2 jaar geleden het luisterde, het cool vonden en er op 'jumpte' En je gelooft dat zelf? Ik luister al men hele leven metal, heavy metal en ik haat jump ook dus? 80%. Niet 100%. En ik weet niet hoe het in Belgie was, maar hier luisterde ook echt 80 % van de jongeren jumpstyle, ik zelf ook. Volgens mij in Belgie ook. Daar is het begonnen zelfs Ikzelf jumpte nooit, vond het niks aan. Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 13 juni 2009 Rapport Geplaatst: 13 juni 2009 wel Rock Punk Country R&B (alleen als mijn subwoofer wakker wordt) Metal niet Alles wat uit Nederland komt Hardcore (heet eigenlijk Techno) Trance Reageren
NickOwnage Geplaatst: 14 juni 2009 Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 (bewerkt) Wel: Hardcore Hardstyle Rock Klassiek Techno Trance House Niet: Nederlandstalig Punk Funk Rap R&B @hierboven: Hardcore heet geen techno, Hardcore is met veel Boomboom, techno is met soundeffecten. HEt zijn 2 aparte dingen. Bewerkt: 14 juni 2009 door NickOwnage Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.