Jay; Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 (bewerkt) Hier was al een topic over als ik me niet vergis. Favoriete muziek Classic Rock Hard Rock 80's 90's Mindere muziek Popmuziek uit 2000 of later Rap R&B Hardcore Jumpstyle Klassieke muziek Bewerkt: 24 mei 2008 door Jay; Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Favo muziek: Hardstyle Hardcore Hip-Hop Afentoe Rock Mindere muziek: Country Alicia Keys Top 40 meestal Metal Reageren
Fyre Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 (bewerkt) Bijna altijd wel: - Alle soorten metal - Zachte trance - Hardrock - Modern Rock Soms aangenaam: - Trance - Rave - Rap (Zeer beperkt aantal. 99% klinkt poep, de overige 1% is aangenaam.) - Van elke stijl muziek wel wat, maar wel HEEL beperkt. Keiharde faal: - Talentloze rap (de 99% dus.) - Country love songs (De meest falende combinatie ooit) - Opera - Top 40.... Ehem, gewoon de faal 40. Altijd maar hetzelfde, nooit eens een andere muziekstijl. Kom maar eens metal tegen bijvoorbeeld in de Top 40. Hoezo Top 40 als er maar een bepaald aantal soorten muziekstijlen meetellen? Bewerkt: 25 mei 2008 door Fyre Reageren
Berrus Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Favoriete muziek Rock Hard Rock Blues Rock 60's 70's 80's Motown Schijt muziek Jumpstyle House Techno Rap Palingsoundmuziek Reageren
The GamerII Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Favorieten: -Bijna alle rock (Green Day, KISS, Cheap Trick etc) -80's (Phil Collins, Nik Kershaw etc) -60's(Hendrix) -Funk (Red Hot Chili Peppers etc) -Pop(Westlife, Backstreet Boys) -Oldskool rap(Tupac, Dre) Rotmuziek: -jumpstyle -hardcore -trance -house -NL muziek Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Schijt muziekPalingsoundmuziek De klassieke palingsound kan ik nog wel waarderen. The Cats en BZN bijvoorbeeld. Hun vroegere werk is echt heel anders en veel beter dan waar ze daarna mee kwamen. Als je kijkt wat Volendam tegenwoordig nog voortbrengt.. Jan Smit, de vrienden van Jan Smit, het zusje van Jan Smit, ja daar zakt je broek van af. Reageren
Wanted Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Mijn leuke muziek - Rock - Pop - Top 40 - Nederlands talig (sommige dan he!) Muziek die ik stom vindt - Rap - Hardcore - Jumpstyle - Dance - Trance - Heavy, heavy metal (dat geschreew, zoals One Bullet Left) Reageren
.Sharingan Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Hot's Hardstyle Trance Japanse muziek Rock Heavy Metal ( sommige nummers bijvoorbeeld Tenacious D) Era Nots Jumpsyle Hiphop R&B Nederlandse zooi (behalve sommige nummers van Jan Smit :$ ) Hardcore Reageren
Think Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Electro en van al de rest trek ik me niets aan Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Mijn favorite soort muziek: Metal Rock Punk 80's Klote muziek: Hardcore jumpstyle top 40 pop Reageren
Dinkydau Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Alle muziek die wordt gezongen of gespeeld door iemand die de muziek echt mooi of te gek vindt. Neem bijvoorbeeld zo'n zanger met een sinterklaasliedje "die dat wel even zingt", daar heb ik een hekel aan. Het moet echt zijn, anders vind ik het niks. Oja, hardcore tel ik niet altijd mee als muziek dus aan de hardcore van welke men wel weet dat eigenlijk geen muziek is heb ik ook een hekel. Welke muziek ik opzet ligt maar net aan de sfeer en hoe ik me voel. Als ik aggressief ben zet ik hardrock of hardcore aan, als ik cool ben rapmuziek, " rustig ben klassiek ofzo, noem maar op. Reageren
Youp Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Favoriete muziek: -Oldskool Hip-Hop -Newskool Hip-Hop -Nederlandse hip-hop blijf ik tering vet vinden :$ -Draaiorgel De mindere leukere variant: -Kutmuziek. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Een ding, en dat is: Hip Hop, maakt niet uit alle soorten. Reageren
KJF Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Goed: - Dance - Trance - Top 40 Slecht: - Cafezang - opera - hazes etc. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 (bewerkt) Favo muziek: -rock/hardrock (in de zin van U2, Greenday, Linkin Park, Rammstein, etc.) -"niggah"-muziek(The Game, Chamillionaire, G-Unit enzo (Nelly geloof ik ook, iig wel met Fergie in Party People, dat nr. ruled )) -gewone rap (Eminem enzo) -"normale" goeie muziek...(in de zin van Justin Timberlake, Nelly Furtado, Rihanna, Fergie dat soort..) -Euhm.. K*t, muziek en andere ongeïnspireerde bagger :(No offense to degene die er wel van houden ) -Hardcore -Stamp muziek -boem boem boem muziek -Andere ongein Bewerkt: 26 mei 2008 door Mythbuster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.