Jump to content

Wat is jou favoriete muziekgenre?


Sonny-The-Pilot

Recommended Posts

Mensen die van Hardcore houden mogen ze van mijn een enkeltje ''Maan'' geven.

Mensen die van Hardrock houden daar heb ik geen last van maar het is niet mijn muziek.

Ik zelf luister bijna altijd naar hiphop/rap.

Maar soms als ik een vage bui heb dan luister ik ook wel naar muziek uit de 80's. :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 151
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sandra

    4

  • Sonny-The-Pilot

    4

  • Think

    3

  • NilsHolgersson

    3

Ik kan uren naar de radio luisteren. Heerlijke dance/r&b/pop nummers! Goede top 40 muziek, zoals ik dat zeg. Ook oudere muziek vind ik leuk: Dire Straits, Genesis, Micheal Jackson etc.!

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn muziek:

Zo'n beetje alles wat enigszins onder Rock valt te verstaan, Punk Rock, Classic Rock, Glamour Rock, Hard Rock etc. Daarnaast vind ik Metal ook niet altijd verkeerd, maar daar ben ik selectiever in.

Sluit ik me bij aan. Metal is zeerzekers niet slecht, maar het kan ook net iets té zijn (zoals van die veel te snelle black metal achtige onzin) Een enkel pop liedje is trouwens ook niet slecht, maar daar ben ik ook selectief in.

Wat ik echt helemaal niks vind:

- Nederlandstalig

- Nederlandstalige rap

- Neppe Niggah rap

- Hardcore herrie

- Opera

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

Muziek naar mijn smaak

Nou, ik hou meer van R&B, Rap, Jumpstyle en in sommige gevallen Rock enzo en als ik meestal

gestrest ben, of om iets boos dan ga ik ff een lekker rustgevend muziekje luisteren...

Muziek die ik verschrikkelijk vind

Opera, Harde Hardcore en Nederlandstalige muziek (behalve raps)

Link to comment
Delen op andere websites

Muziek waar ik van houd:

Hardstyle,electro,House enz

Rock (Niet metal ;) )

80's

70's

90's

Relax muziek 8)

Muziek waar ik niet van houd:

Nederlandse rappers soals Yes-R

Echt keiharde rock

Gangster rap uit Amerika

Opera

Marco Borsato,Jeroen van de Boom enz :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik houd voornamelijk van Metal. Alle varianten hierop. Verder luister ik ook graag Reggea, en Indie (The Fratellis), af en toe ook beetje punk.

Wat ik dus echt 3x niets vind is nederlandse muziek.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen die van Hardcore houden mogen ze van mijn een enkeltje ''Maan'' geven.

Mensen die van Hardrock houden daar heb ik geen last van maar het is niet mijn muziek.

In dat geval ben ik bereid de terugreis te betalen.

Lijkt me vet om eens op de maan te lopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen die alle Nederlandse muziek direct bestempelen als poep hebben zich er niet in verdiept of hebben er gewoon geen kaas van gegeten. Ik kan me voorstellen dat je de Di-Rect, Kane en Intwine-bagger liever links laat liggen, maar onder Nederlandse muziek vallen ook artiesten als Boudewijn de Groot en de Golden Earring. Kijk verder dan de huidige Top 40 en pareltjes zult u vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen die alle Nederlandse muziek direct bestempelen als poep hebben zich er niet in verdiept of hebben er gewoon geen kaas van gegeten. Ik kan me voorstellen dat je de Di-Rect, Kane en Intwine-bagger liever links laat liggen, maar onder Nederlandse muziek vallen ook artiesten als Boudewijn de Groot en de Golden Earring. Kijk verder dan de huidige Top 40 en pareltjes zult u vinden.
Nederlandse muziek is inderdaad velen malen beter dan Duitse.

Ik vind eigenlijk alle muzieksoorten wel wat hebben, behalve klassiek, en opera. Maar ik hoor het liefst rock, zo af en toe wat metal, vooral alternative.

Rap vind ik soms wel wat hebben, maar die 50 Cent types en Ali B types vind ik echt 3 x niks.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom denkt iedereen bij Nederlandstalige rap toch meteen aan Yes-R en Ali-B enzovoorts :(.. Ik vind Nederlandstalige rap vetter als Amerikaanse, maar ik hou ook niet van de muziek die Ali-B enzo maken. :$ Je mag geen oordeel vellen over een muzieksoort/stijl als je het fijne er niet van weet vind ik. Daarom heb ik het alomvattende begrip 'Kutmuziek' gekozen. Sommige comnerciële top-40 rockliedjes vind ik echt bagger, maar sommige vind ook wel weer vet. Daarmee kan ik dus niet zeggen dat ik rock niet leuk vind ofzo..

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen die alle Nederlandse muziek direct bestempelen als poep hebben zich er niet in verdiept of hebben er gewoon geen kaas van gegeten. Ik kan me voorstellen dat je de Di-Rect, Kane en Intwine-bagger liever links laat liggen, maar onder Nederlandse muziek vallen ook artiesten als Boudewijn de Groot en de Golden Earring. Kijk verder dan de huidige Top 40 en pareltjes zult u vinden.

The Golden Earing is ook goed Nils,maar ik vind Marco Borssato dus echt helemaal niks.. :7.Vind jij dat wel mooi dan?

Link to comment
Delen op andere websites

The Golden Earing is ook goed Nils,maar ik vind Marco Borssato dus echt helemaal niks.. :7.Vind jij dat wel mooi dan?

Ben ik ook geen fan van hoor Gino. Buiten dat zijn muziek me niet aanspreekt trekt hij bij elke uitgekraamde noot een kop alsof hij in z'n broek staat te schijten. Ik bedoelde met mijn reactie juist dat je vérder moet kijken dan de Borsatos van tegenwoordig voordat je alle muziek van Nederlandse bodem afschrijft.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik luister niet echt naar muziek maar als ik iets hoor wat ik mooi/prachtig vind luister ik er wel naar, het is vooral dat ik er van in slaap van val, maar muziek met clips niet die vind ik fijn en kijk/luister ik het liefst naar.

Rock, Metal, Gothic, Pop, (NL)-ligt eraan, Soms gouwe ouwe

Maar ik vind keltische/schotse muziek het mooist zeker omdat t over vroeger gaat, maar ook natuur & dieren en emoties etc.. en van al deze muziek vooral de laatste als het echt zo mooi & emotioneel is laat ik wel wat tranen.

En dan (in de bios) de film muziek prachtig vaak net als ik eerder zei juiste film, muziek, en woorden komen de tranen.

Muziek die ik niks vind en haat (al ken ik nog niet zo veel)

Schreeuw band en die mensen vol schilder, tatoeages, piercings.

En al weet ik het niet van al het NL muziek die dus ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...