BaasB Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Mijn muziek: Orgelmuziek. Muziek die ik haat: Rap of Hip-Hop of hoe die troep ook mag heten. Gewoon een ritme wat zich steeds blijft herhalen en waar dan een of ander rijmpje op voorgelezen wordt... Dat is toch geen muziek? Verder vind ik de teksten overdreven grof en ze gaan nergens over; Geld, vrouwen, auto's, huizen en ''bling-bling'', 't slaat werkelijk nergens op. Ik vraag me af wanneer mensen eindelijk eens in gaan zien dat die met de computer gemaakte troep eigenlijk helemaal geen muziek is, maar gewoon belachelijke stoerdoenerij. Reageren
DJRobin Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Mijn favoriete muziekstijlen : Hardcore Hardstyle Techno Dance House Trance uit de jaren 90. Oldschool Muziek waar ik een hekel aan heb Opera Hiphop en meeste schreewende baggermuziek. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Favoriete muziek: Goed doordachte en muzikaal hoogstaande muziek. Met name jazz, Klassiek, (ouderwetse) Elektro, bepaalde blues, goede metal, oldschool punk, oudere rock... Hekel aan: Hiphop, trance, hardcore (tenzij ik aggressief ben), nu-metal, metalcore en andere slechte metal. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Ik luister nu meer naar metal, power metal, (new wave of british) heavy metal en hiphop. Reageren
General Romanov Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Favoriete muziek:Goed doordachte en muzikaal hoogstaande muziek. Met name jazz, Klassiek, (ouderwetse) Elektro, bepaalde blues, goede metal, oldschool punk, oudere rock... Hekel aan: Hiphop, trance, hardcore (tenzij ik aggressief ben), nu-metal, metalcore en andere slechte metal. Dit eigenlijk . Alleen houd ik ook wel van lounge muziek Reageren
Robin B Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Verschillend.Ik hou soms van hiphop en dan weer rock.Of rustige liedjes. Haat: Hardcore,House,Oude muziek,klassiek. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Hip-Hop (Nederhop) en Trance. Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 - Metal met als ultieme voorbeeld: IRON MAIDEN up the Irons! - Klassieke rock bvb. The Who - Punk (maar dan de echte, de oude, bvb. Sex Pistols) - New Wave bvb. Gary Numan Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Favoriete Muziek: - Trance - Dance - Techno - Electro (Electrochoc !!! ) - En ook wat Top 40 muziek. Slechte Muziek: - Hardcore - Opera - Klassiek - ... Reageren
DieHappy Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Ik luister graag naar: Metalllllllllllllllllllllllllllllllll En dan vooral naar Gothic Metal en Black Metal. Soms luister ik ook wel naar andere muziek genres, maar niet zo vaak. Ik luister niet graag naar: Bijna alles wat met dance muziek te maken heeft, reggae (lijkt wel of alle reggae bands dezelfde gitaar partij spelen om reggae te zijn. ), Nederlandstalige muziek . Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Favoriete Muziek:- En ook wat Top 40 muziek. Wat is top 40 nu eigenlijk? Reageren
PowerPats Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Mijne zijn: (hard)rock 80's disco, soul, pop En, wat welke muziek soort vind je stom? hardcore rap, hiphop Reageren
DieHappy Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 (bewerkt) raphip hop en R&B Wat is eigenlijk het verschil tussen rap en hip hop? Bewerkt: 19 juni 2008 door DieHappy Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Ik kan maar één ding zeggen. ROCK & CLASSIC ROCK FTW!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.