Jump to content

Wat is jou favoriete muziekgenre?


Sonny-The-Pilot

Recommended Posts

Mijn muziek: Orgelmuziek.

Muziek die ik haat: Rap of Hip-Hop of hoe die troep ook mag heten. Gewoon een ritme wat zich steeds blijft herhalen en waar dan een of ander rijmpje op voorgelezen wordt... Dat is toch geen muziek? Verder vind ik de teksten overdreven grof en ze gaan nergens over; Geld, vrouwen, auto's, huizen en ''bling-bling'', 't slaat werkelijk nergens op. Ik vraag me af wanneer mensen eindelijk eens in gaan zien dat die met de computer gemaakte troep eigenlijk helemaal geen muziek is, maar gewoon belachelijke stoerdoenerij.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 151
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sandra

    4

  • Sonny-The-Pilot

    4

  • Think

    3

  • NilsHolgersson

    3

spacer.gif

Mijn favoriete muziekstijlen :

Hardcore

Hardstyle

Techno

Dance

House

Trance uit de jaren 90.

Oldschool

Muziek waar ik een hekel aan heb

Opera Hiphop en meeste schreewende baggermuziek.

Link to comment
Delen op andere websites

Favoriete muziek:

Goed doordachte en muzikaal hoogstaande muziek. Met name jazz, Klassiek, (ouderwetse) Elektro, bepaalde blues, goede metal, oldschool punk, oudere rock...

Hekel aan:

Hiphop, trance, hardcore (tenzij ik aggressief ben), nu-metal, metalcore en andere slechte metal.

Link to comment
Delen op andere websites

Favoriete muziek:

Goed doordachte en muzikaal hoogstaande muziek. Met name jazz, Klassiek, (ouderwetse) Elektro, bepaalde blues, goede metal, oldschool punk, oudere rock...

Hekel aan:

Hiphop, trance, hardcore (tenzij ik aggressief ben), nu-metal, metalcore en andere slechte metal.

Dit eigenlijk :tu: . Alleen houd ik ook wel van lounge muziek ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik luister graag naar:

Metalllllllllllllllllllllllllllllllll :tu: En dan vooral naar Gothic Metal en Black Metal. Soms luister ik ook wel naar andere muziek genres, maar niet zo vaak.

Ik luister niet graag naar:

Bijna alles wat met dance muziek te maken heeft, reggae (lijkt wel of alle reggae bands dezelfde gitaar partij spelen om reggae te zijn. :duh: ), Nederlandstalige muziek .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...