Jump to content

Wat is jou favoriete muziekgenre?


Sonny-The-Pilot

Recommended Posts

  • Reacties 151
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sandra

    4

  • Sonny-The-Pilot

    4

  • Think

    3

  • NilsHolgersson

    3

WEL:

-Soft Metal

hahaha wat is nou weer soft metal

Hewel ja, ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven, ik weet niet veel van muziek genres. Ik bedoel muziek van Mushroomhead, als je die kent. 'Gewone' metal, geroep dus, vind ik niet goed, maar dit wel. Ook System of a Down vind ik goed en die worden als Metal uitgedrukt, maar ik noem het dus 'soft-metal'.

Het zal wel een andere naam hebben, maar, zoals ik al zei, ik ken de subcategoerien van de hoofdgenres niet en druk dus alles uit in mijn termen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Goede muziek:

Grunge

Punkrock

Rock 'n Roll

Rock

Alternative

Elektro (a la daft punk, dr. lektrloluv, ...)

Dance (a la Chemical Brothers)

Acoustische muziek

JAZZ

Midden:

Pop

Prock

Sommige R'nB (a la Kanye West, MC Hammer and others)

Slecht:

Opera

Klassiek

R'nB (als Jay Z, Rihanna...)

TECHNO!!!! :kots:

hardcore...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eigenlijk een volledige apparte muziek soort. Ik zelf ben vooral voor film muziek. Die hebben altijd machtige en prachtige muziek waar ik echt uren kan naar luisteren. Mijn MP3 staat bijvoorbeeld ook volledig vol met deze muziek.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik luister veel naar:

Metal

Rock

Classic rock

(heel)Soms een keer:

Goeie rap/hiphop(geen troep)

Regae

Waar ik een hekel aan heb:

Nederlandstalig

Opera

Klassiek

Hardcore

Nederhop

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik goed vind:

Eigenlijk alles wel, behalve de klassiekere nummers van voren '70.

Zo vind ik alles wel leuk, behalve extreme rock/metal, en extreme hadrcore zoals speedcore en dergelijke.

Zo vind ik Franse, Duitse rap maar niks, Sommige NLse raps zijn nog vet, maar geen Yes-r of AliB.

En jazz haat ik.

Voor de rest vind ik het wel toppie.

Later,

Edit:

Muziek die ik haat: Rap of Hip-Hop of hoe die troep ook mag heten. Gewoon een ritme wat zich steeds blijft herhalen en waar dan een of ander rijmpje op voorgelezen wordt... Dat is toch geen muziek? Verder vind ik de teksten overdreven grof en ze gaan nergens over; Geld, vrouwen, auto's, huizen en ''bling-bling'', 't slaat werkelijk nergens op. Ik vraag me af wanneer mensen eindelijk eens in gaan zien dat die met de computer gemaakte troep eigenlijk helemaal geen muziek is, maar gewoon belachelijke stoerdoenerij.

Als je goed je argument hebt gelezen, en waarschijnlijk heb je dit gedaan zonder eventuele informatie, was je er achter gekomen dat niet iedere rap nummer zo is.

Rappers die dit doen zijn onder andere:

Lil wayne,

50 cent,

Lil jon, toch vind ik zijn muziek vet, maar komt omdat hij humor heeft en de rest niet.

En nog 50.duizend andere rappers.

Rappers die dit niet tot minimaal doen:

Ice Cube, hij zit er tussen in.

Dub C(Aka WC), er tussen in.

2pac.

Deze rap over de Ghetto van de West Side of East Side, heet namelijk Hardcore rap, waarom weet ik niet.

Zelf luister ik geen Lil wayne, en geen 50 cent(wel geluisterd) omdat ze gewoon het Rapscene verprutsen met hun kut muziek, en vaak halen ze ook nog de hitlijsten met die bagger en dat mensen niet beseffen dat deze soort gewoon door hun teksten verkloot worden.

Ze hebben het alleen maar over hun auto's, huizen, bankrekeningen, blingbling(zoals mensen dat noemen, nu gebruikt iedere 70 jarige het ook :bonk: ) en over hun bitches die ze niet zouden hebben zonder hun rapcarrierre als 'Rapscene verneuker'.

Hardcore rap is een stuk beter, en zelf vind ik de rap van de jaren ´80 en ´90 het beste.

Daar zitten nog de beste in, zoals Snoopdogg voordat hij over onzin ging rappen, en Ice Cube op zijn best was.

Zijn laatste nummer(Gangsta Rap made me do it) zeer goed, de kwaliteit die een Rapnummer verdient.

Amen to that.

Later,

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof dat ik hier al wat gezet heb, annyway:

Black Metal ;

Death, Massacre, Morbid Angel , Slaughter...

Death Metal ;

Amon Amarth ,Benediction ,Cannibal Corpse ,Dimmu Borgir ,Sepultura ( beginjaren dan),Children Of Bodom, etc..

Classic Rock

Aerosmith, The Eagles, Kansas, Boston, Bruce Springsteen,Guns N Roses, Black Sabbath (Ozzy Osbourns groepje) Alice Cooper _O_, Zo kan ik uren doordrammen, oftewel mijn tracklijst posten :D...

Hard Rock

Al deze hier :7

Melodic Metal

WinterSun voornaam, gevolgd door Apocalyptica, Avantasia,...

Als het dan zo en nu wat meevalt duik ik vaak de rustige muziek in en luister ik vaak naar de gewone liedjes die ik dan leuk vindt. Bedoel dan maar FooFighters, Linkin park etc... Alhoewel Ik sterke twijfels heb bij linkin Park. Maargoed.

Bewerkt: door Ice Banana
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...