Uitroepteken Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Mijn favoriete muziek: Rock Punk Punkrock Metal Jazz House Reaggee Wat ik echt helemaal niks vind..: Hip-hop R&B Soul Zowat alle NL muziek.. [behalve dan de Dijk, Doe Maar] Reageren
Fyre Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 (bewerkt) WEL:-Soft Metal hahaha wat is nou weer soft metal Inderdaad, het is vaak afhankelijk wat je nou maar soft vind. Heavy Metal, hoe raar het ook klinkt, kan misschien zijn wat hij bedoelt. Hewel ja, ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven, ik weet niet veel van muziek genres. Ik bedoel muziek van Mushroomhead, als je die kent. 'Gewone' metal, geroep dus, vind ik niet goed, maar dit wel. Ook System of a Down vind ik goed en die worden als Metal uitgedrukt, maar ik noem het dus 'soft-metal'.Het zal wel een andere naam hebben, maar, zoals ik al zei, ik ken de subcategoerien van de hoofdgenres niet en druk dus alles uit in mijn termen Dat soort bands worden tegenwoordig dus Modern Rock genoemd. Bewerkt: 12 juli 2008 door Fyre Reageren
Ferre Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 House en electro vind ik goed. Bijvoorbeeld Deadmau5 of Daft Punk. De jaren 90 house vind ik wel goed. De muziek van dit genre tegenwoordig heeft soms een irritant, piepend en scherp deuntje net als meer Top 40 crap. Reageren
hatt3m Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Mijn muzieksoort, Engelstalig, Moderne stijl, en top 40 ligt eraan van wat voor muziek. Reageren
Thabit Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Hardcore, hardstyle, hardtrance etc. Maar Linkin Park en Daft Punk zijn ook heel goed aan te horen Reageren
.Mic Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 + Nu Metal Alternative Hard Rock (Post-)Hardcore (niet boemboemboemboemboemboem) Industrial Grunge Punk weird al polka nintendo-core screamo - rap hip hop elek. hardcore (boemboemboemboemboemboem) nederlandse muziek opra islamitische gebeden Reageren
.Mic Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) Hewel ja, ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven, ik weet niet veel van muziek genres. Ik bedoel muziek van Mushroomhead, als je die kent. 'Gewone' metal, geroep dus, vind ik niet goed, maar dit wel. Ook System of a Down vind ik goed en die worden als Metal uitgedrukt, maar ik noem het dus 'soft-metal'.Het zal wel een andere naam hebben, maar, zoals ik al zei, ik ken de subcategoerien van de hoofdgenres niet en druk dus alles uit in mijn termen Dat is Nu-Metal (new metal) (bands zoals; Slipknot, System Of A Down, Stone Sour, KoRn, etc) EDIT: oeps, dubbelpost. Ik bedoelde mn vorige te bewerken Bewerkt: 29 juli 2008 door .Mic Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Rammstein Tanzmetal En de Rest vind ik saaie muziek. Reageren
.Senne Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 ik heb er verschillende rock hard rock metal elektro alternative hip hop rap sommige techno nummers. in die volgorde Reageren
Fuffie Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 (bewerkt) Muziek wat ik mooi vind. Rock 90's 80's 70's Pop Top 40 Rap (Sommige) Muziek wat ik niet mooi vind. Hardcore/Speedcore Edit: Ik ben niet een echte hardcore fan Bewerkt: 31 juli 2008 door Fuffie Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 rappen Reageren
Galiorix Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Sinds een tijdje vind ik Dirty House ook lekker om naar te luisteren, bijvoorbeeld de mixtapes van Vato Gonzalez. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Sinds een tijdje vind ik Dirty House ook lekker om naar te luisteren, bijvoorbeeld de mixtapes van Vato Gonzalez. dat vindt ik dom Reageren
thug Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Muziek wat ik mooi vind. punk rock pop hiphop(met momenten) alternative elektro Muziek wat ik niet mooi vind. jump harcore/speedcore tecktonik Reageren
Berrus Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 (bewerkt) Ik kan maar 1 ding zeggen: Sex Pistols Verder moet het muziek met echte instrumenten gemaakt zijn. Dus geen computer of mengpaneel of andere shit. Gewoon een drum, gitaar, bas en zang. Dat zijn echt artiesten. Tiesto bijvoorbeeld, vind ik geen artiest. Gewoon een computernerd Bewerkt: 5 augustus 2008 door Berrus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.