Jowx Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Topics samengevoegd, gebruik in het vervolg even de zoekfunctie voordat je een nieuw topic aanmaakt. Reageren
The Hulk Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Mijn favoriete muziekgenre is: HipHop & Rap. Reageren
.NightFlower Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Muziek die ik mooi vindt: - R&B - HipHop - Dance - Rock Welke muziek soort vind je stom? - Hardcore - Klassiek - Opera Reageren
GwnHugo Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 (bewerkt) Goede muziek: House Modern rock Slecht: Hardcore Opera Hardrock Metal en al die shitt zoals gothic enzo Bewerkt: 27 april 2009 door Hugotje112 Reageren
moechy Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 (bewerkt) Mijne zijn: - Rock - Hard Rock - Metal - Heavy metal - Emo - Screamo - Punk - Grunge - Electro En, wat welke muziek soort vind je stom? - Jump - Tecktonic (tecktronic whatever - House - Rap - Etc.. Bewerkt: 14 april 2009 door moechy Reageren
Djmaddox Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Ik vind alles leuk behalve die zielige liedjes. Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Muziek die ik mooi vindt: - Rock - Hard Rock - Punk - Grunge - Indie - Pop - Progressieve rock - Psychedelische rock - Britpop - Pop - Low fidelity(Eigenlijk meer een manier van opnemen) - Experimentele rock - Funkrock - Blues rock Muziek die ik niet mooi vindt: - Trance - Dance - Hip-hop - Rap - Hardcore - Muziek die niet fijn is om te luisteren. Reageren
FerryN Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Mijn soort muziek: Hardcore, Hardstyle, Jumpstyle,(alleen dat dansje is zo gay en klote ) Trance, Techno, Rap, Old Skool Rap(jaren 80-90 rap) Hip-hop, Old Skool Hip-hop(alhoewel de hiphop van nu erg sucks en dood is) Rock, Hardrock, Metal, Sommige screamo nummers, klassiek(Elvis heeft ook mooie nummers luister deze genre verder niet echt), Muziek met violen en piano's zijn er mooi, Nouja, mijn haat lijstje: Extreme metal, Extratone(nummer van meer dan 3.000bpm, vormt een soort ruis, kan oplopen zelfs tot 180.000bpm(3.000 bps(beats per seconde)!) Meer genre's dat ik mooi vind dan niet mooi. Greetz Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Mooie muziek: Blues Dance House Stomme muziek: Hardcore Opera Reageren
PowerPats Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Favoriete Muziek: 60's 70's 80's Rock 60's pop Haatlijstje: Alle overige muziekstijlen wat niet hierboven staat. Haat is een beetje een te groot woord. het zijn eerder gewoon muziekstijlen waar ik niet naar luister. Reageren
Die Hard Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Wel: - Indie Rock (Kaiser Chiefs ) - Pop Niet: - Hardcore () - Jump - House Reageren
XiPE Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Luister naar: -Metal -Alternative (rock) -Electro -Rock -Rap (de goede) -Klassieke muziek Luister niet naar: -Jump -R&B -Rap (de slechte) Reageren
Think Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Electro & House Ik haat metal en alles eromheen & rap en alles eromheen Reageren
Sandra Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 (bewerkt) Ik ben van de (heavy metal (zoals Rammstein & Metallica) overgestapt naar symfonische metal. Ik luister nu voornamelijk naar Nightwish. Rap, R&B, Trance, Hardcore en alle andere 'electronische' muziek vind ik nog steeds bagger. Bewerkt: 28 april 2009 door =>Sandra<= Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.