Jump to content

wat is de leukste fiets

wat is de leukste fiets  

53 leden hebben gestemd

1. 1. wat is de leukste fiets

• bmx
      19
    • bike
      1
    • mountainbike
      29

Recommended Posts

Geplaatst:

lijkt maar zo....omdat de mountainbike versnellingen heeft zit hij veel sneller op z'n top....bij de bmx en de andere bike duurt het wat langer

• Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• The Godfather

2

• bjorn13

2

• Mazzeltje

2

• Biohazard1990yakuza

2

Geplaatst:

Ik voel het verschil niet tussen de bmx en de mountainbike met de bmx kan je ook super stijle bergen opfietsen Ik denk dat de bmx en de bike meer iets voor in de stad te fietsen en de montain bike meer voor het bos en de bergen het lijkt dat hij een beetje meer grip heeft dan de bmx

• 5 years later...
Geplaatst:

sowieso de mountain bikes door de wheelies

als jullie nog een leuke mod weten die in de buurt komt wan een batavus of gazelle

laat dat dan aub ff weten ben er al lang naar opzoek namelijk

mvg silcas_sa

Geplaatst:

Ik vind de BMX eigenlijk het tofst, vanwege zijn redelijke snelheid en controle. De lowrider is dan weer dé fiets om mee door Ganton te rijden. Maar ja, fietsen doe ik maar zelden, puur omdat er altijd wel ergens een auto in de buurt is die je even kunt 'lenen'.

Geplaatst:

Als ik de fiets pak rij ik of meestal cross country op de mountainbike of BMX

Of ik wacht op een station op een goederentrein en hop achterop en ga dan wat thee drinken. :D Meer doe ik eigenlijk niet op de fiets aangezien ik altijd wel ergens een motor of auto vinden, Die hebben ook radio wat muziek betekend. Fietsen hebben geen muziek.

Maar als ik fiets neem ik de mountainbike of BMX.

Geplaatst:

Ik vind eht leuk dat je er mee kan rijden.

Maar het gaat best wel traag dus doe mij maar een Auto of Motor(soms)

MVG. Kratod

Geplaatst:

*gooit er weer een laag stof van 5 jaar overheen*

Vriendelijk verzoek niet dit soort oude topics te bumpen. Dit geldt voor iedereen, volgende keer even kijken naar de datum en er niet op verder reageren. Daarnaast hebben we hier een ander topic voor: het favorientenlijstje. Topic gesloten :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...