distefano Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 voor mij ook race , gta race , en zeker deathmatch aub psn naam / discobarleuven
Bora268 Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Ik wil ook graag meedoen aan deze competitie: Mij PSN Naam: Bora260 en ik wil graag aan alle spel modi's meedoen
Big Boss Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 Ik wil wel mee doen, maar als het tijdens mijn examens is, dan gaat het uiteraard niet. Als het na 23 juni is, is het voor mij goed. Deatmatch, Maffiawork, GTA race <<< --- PlayStation Network ID
GTAIVfreak Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 Ik heb me ingeschreven op de social club maar kan het niet doen als ik het spel gehad heb. Ik weet namelijk mijn wachtwoord niet meer vanop mijn PS3. Hij staat altijd op automatisch, daarom ben ik dat vergeten. Stom hé
HoutwormNL Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 (bewerkt) ik schrijf me in PSN ID HoutwormNL ahh wtf doe gewoon alle modes Bewerkt: 10 juni 2008 door HoutwormNL
Puma Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Count me in voor "race" en "deathmatch". Vraagje: worden er bij "Gta-race" ook wapens gebruikt, of alleen medkits?
Rullez Geplaatst: 14 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 (bewerkt) De mensen boven mij jullie zijn allemaal ingeschreven. Meer info volgd over 2 weken in een PB. De hoofdpost zal ik morgen even update. @Hierboven alles wordt gebruikt Bewerkt: 15 juni 2008 door Rullez
PSP Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 ik wil wel meedoen met deathmatch men PSN is WC_EEND laat wel ff weten wanneer het is (als het is wanneer ik op reis ben kan ik niet echt meedoen)
FerryN Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Count me in voor Race en GTA Race, PSN is Etinogard_NL, maar ik weet niet zeker of ik kan, want uhhh, datum Later
-La Marcel# Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Mag ik nog meedoen? Als dat mag wil ik me inschrijven voor, Deathmatch Team Deathmatch Mafiya Work Team mafiya work Car Jack City Team Car Jack City Race GTA Race Bomb Da Base II Hangman's Noose PSN: LibertyKillerNL Hopelijk mag dat allemaal.
Rullez Geplaatst: 1 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 De bovenstaande mensen zijn ingeschreven en dit zijn teven de laatste. Dus eventueel andere inschrijvingen zullen niet meer toegestaan worden. Iedereen die mee doet erg veel plezier en geluk iedereen krijgt deze week nog een PB!
Mikey cool6 Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 deze week, en dat zeg je op 1 juli? ik heb nog steed sniks ontvangen
gemertenaar Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 inschrijving solo voor modus: Deathmatch Inschrijving als team voor : Team Deathmatch Naam: Gemertenaar Voor TDM: Leagle_hunt, Langedraak en Gemertenaar we wachten het af.
Rullez Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik heb een paar weken geleden al een PB gestuurd dat er door prive zaken de contest niet door kon gaan. Dus waarom het topic nog geen slotje heeft gehad zou ik ook niet kunnen weten.
Hayte Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 zijn de prive zaken al over en kunnen we inschrijven of wat?
Recommended Posts