Jump to content

posters

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

weet iemand waar je game posters kan bestellen op internet??

zou er wel eentje van gta willen :eten:

c-style :tu:

edit: just found one for gta poster, but not for other games. gta posters

Bewerkt: door c-style
Geplaatst:
weet iemand waar je game posters kan bestellen op internet??

zou er wel eentje van gta willen :eten:

c-style :tu:

edit: just found one for gta poster, but not for other games. gta posters

bij gta spellen zitten ook gta posters

Geplaatst:

Ik heb er zelf een aantal gemaakt met PS van de Cluckin' Bell en de Burgershot uit GTA IV.

En natuurlijk een poster (vergroot plaatje) van Sprunk, Whiz wireless en de GTA IV cover.

Geplaatst:

Ik ken - op marktplaats-gerelateerde sites na - geen enkel speciaal online verkooppunt voor gameposters. Zoek daarom in de winkels en vraag daar geregeld even of ze nog wat posters overhebben. Vaak wordt alles na een bepaalde tijd weggegooid (als bijvoorbeeld de marketing voorbij is) en dat is zonde, aangezien jij ze misschien gewoon gratis had over kunnen nemen. Zo sla je bovendien twee vliegen in één klap: hun zijn de boel kwijt, jij bent blij. Daarnaast zitten er ook best vaak posters bij gamebladen én kun je als alternatieve optie eens overwegen om een beurs te bezoeken. Je kunt ze dus zeker wel krijgen, echter moet je wel vaak zelf het initiatief nemen...

Geplaatst:

Ik ken ook geen game-poster sites. Maar er zijn wel erg veel gewone poster sites en daar hebben ze meestal ook posters van games. Maar die kosten zonder verzendkosten nog meestal een tientje.

Geplaatst:

Bij de Large (www.large.nl) hebben ze wel een aantal game posters, helaas niet van GTA. Ik denk dat hun assortiment aan gamespullen dit jaar wel gaat groeien, omdat gamen steeds populairder wordt bij verschillende doelgroepen. Nu hebben ze alleen nog maar merchandise van Halo, Gears of War, Mario en nog een paar andere dingen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...