Nissan Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 In de missie 555 We Tip, Kan het soms voorkomen dat de politie op de D.A. begint te schieten. Wanneer dit gebeurd Freezed je spel en is je SA naar de pleuris Deze bug hebben ik en wat vrienden van mij al vaker tegengekomen. Als je deze bug tegenkomt moet je gelijk je Playstation, Computer of XBOX uitzetten. Dit bespaart je CD en misschien ook wel je console. Een waarschuwing voor de mensen die 555 We tip gaan of moeten doen. Reageren
Busenitz Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Ik ben het in ieder geval nog niet tegengekomen Reageren
hello123456 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Yeah right, hoe wil een vastgelopen spel je cd mollen? Reageren
Donwell Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Eerlijk gezegd denk ik hierbij aan cheats of iets dergelijks. Ik heb het spel ondertussen meerdere malen uitgespeeld en dus ook de missie '555 We Tip' gedaan, en nog nooit is de bug nooit voorgekomen. Zoals ik al zei dacht ik aan cheats, heb je mogelijk (per ongeluk) een cheat gebruik waarbij mensen elkaar aanvallen? Zo ja, de meeste cheats vallen te de-activeren, een uitzondering is de Riot Cheat. Mocht je deze laatste hebben gebruikt kun je beter een nieuw spel starten. @Hello: Het kan mogelijk zijn dat een cd simpelweg 'crasht' tijdens het lezen ervan. Zelf heb ik het nog nooit meegemaakt, dus ik weet niet exact hoe dit werkt, maar het is dus wel degelijk mogelijk. Reageren
Hackman Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Als die bug voorkomt dan was dat wel eerder gevonden denk ik zelf. Ik denk ook dat het de Cheats of Mods zijn aangezien de Riot-cheat ook de missie van Mad Dog kan verknallen. Reageren
ceejee Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 ik gebruik daar 2cheats voor "baguvix" en "aezakmi" Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Eerlijk gezegd denk ik hierbij aan cheats of iets dergelijks. Ik heb het spel ondertussen meerdere malen uitgespeeld en dus ook de missie '555 We Tip' gedaan, en nog nooit is de bug nooit voorgekomen.Zoals ik al zei dacht ik aan cheats, heb je mogelijk (per ongeluk) een cheat gebruik waarbij mensen elkaar aanvallen? Zo ja, de meeste cheats vallen te de-activeren, een uitzondering is de Riot Cheat. Mocht je deze laatste hebben gebruikt kun je beter een nieuw spel starten. @Hello: Het kan mogelijk zijn dat een cd simpelweg 'crasht' tijdens het lezen ervan. Zelf heb ik het nog nooit meegemaakt, dus ik weet niet exact hoe dit werkt, maar het is dus wel degelijk mogelijk. Misschien een Noobvraag, maar hoe de-activeer je cheats (op de PC)??? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 De meeste cheats kunnen worden gedeactiveerd (niet allemaal, iig de Riot-cheat niet) door diezelfde cheat nogmaals in te voeren. That's it Reageren
ceejay Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 mischien om dat je in deze missie je auto vol wiet geladen is en dat de politie het ontdekt heeft Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.