Big Playahh Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 waneer komt SF4 en komt die ook voor de 360??? heb gehoort van wel daarom! Expeditie Robinson afbeelding: Reageren
Froodooo Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Street Fighter 4 komt, als het goed is, uit op de X360 en PS3, dus voor jou komt hij op je favoriete console uit. Daarnaast is er eigenlijk verder nog niet zo heel veel bekend, de release datum weten we bijvoorbeeld nog niet. Ik heb hier nog een wat info voor je over SF4. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Street Fighter 4 komt, als het goed is, uit op de X360 en PS3, dus voor jou komt hij op je favoriete console uit. Daarnaast is er eigenlijk verder nog niet zo heel veel bekend, de release datum weten we bijvoorbeeld nog niet. Ik heb hier nog een wat info voor je over SF4. THANKS IK HOOP ECHT DAT HET NET ZO word als deel 2 wand dat was echt een zalig spel! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.