Jump to content

gta4 valt eigenlijk best tegen maar blijft goed


homefree83

Recommended Posts

NOu laat ik dan maar gelijk met de deur in huis vallen...iik wil wel een s weten wat jullie allemaal denken van de nieuwe gta

.

ik zal eerst beginnen met mijn punten voordeel .

1 de game is erg mooi weer gegeven en de stad leeft redelijk echt.

2 de mogelijkheden om een mobiel te gebruiken en internet echt vernieuwend.

3 schade aan de autoś was echt een zer grote plus

4 de muziek keuze en de nummers die gta bezit is gewoon weg dope.

5 besturing is geweldig ( behalve voor de noobs onder ons :puh: ) dius ook de autos.

6 en verder alle standaard dingen.

maar dan komen nu mijn punten waarvan ik vind dat rockstar toch echt wel wat verbeteringen kan uitvoeren.

1. waar zijn alle huizen om te kopen

2 waar zijn de garageś want die plekken voor de deur werken half.....75% van de autoś wordt gestollen of verwijderd of kort gereden door ander verkeer!!!!!!....echt super irri vooral als je daardoor de speciale autoś kwijt raakt die je gekregen hebt van de missieś

3 je gaat echt veel te makelijk dood zodra je geen armor hebt...dus de helft van de game ben je armor aan het halen.

4 dan de sterren die je krijgt......level 4 5 & 6 zijn het zelfde....ik heb zelf 3 uur in swat busje rond gereden maar er zit geen verschil tussen 4 sterren en 6 sterren....( dit was zonder cheats btw dus ben zwaar teleur gesteld in de cops )....max wat je krijgt is een paar fbi autos maar geen leger meer erg jammer.

5 wat is er gebeurd met de parachute en de rest van de vliegtuigen......helikopter werkt niet lekker en is alleen maar beetje rond vliegen.

6 online spelen is redelijk snel gaan vervellen omdat je makkelijk iedereen afschiet omdat ze toch niet weten hoe ze moeten spelen....( OP EEN ENKELING NA DAN )

7 heb nog nooit eerder een ander spel boven gta gekozen om te spelen maar met de nieuwe is het al al gebeurd.

oke dat is het wel want ik wil het spel niet verder afkraken ...ik ben een groot gta fan maar ben zwaar teleur gesteld in de hype die iedereen roept dat het is want dat is het gewoon echt niet.....sorry lin was binnen 1 dgn uitgespeeld en gta SA heeft echt veel laner geduurt dus de woorden van rockstar waren leugens.

ik zit al op 100 % na 3 dgn gta SA heeft meer dan 3weken geduurd

ik zeg het bij deze het beste wat ze kunnen doen is de story van gta SA en de looks en feels van GTA 4 en dan hebben ze pas echt een goed next gen GTA versie.

ik zal verder weer lekker verder gaan met gta sa omdat daar toch echt meer te doen is dan hier in gta 4

ik wil graag jullie meningen horen en vergelijk gerust met andere spellen van gta want de nieuwe is zeer beperkt gebleven....hebben ze volgens mij express gedaan om de nieuwe die opties te geven.....geld wolven dat het zijn :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

maar dan komen nu mijn punten waarvan ik vind dat rockstar toch echt wel wat verbeteringen kan uitvoeren.

1. waar zijn alle huizen om te kopen

2. waar zijn de garageś want die plekken voor de deur werken half.....75% van de autoś wordt gestollen of verwijderd of kort gereden door ander verkeer!!!!!!....echt super irri vooral als je daardoor de speciale autoś kwijt raakt die je gekregen hebt van de missieś

3 je gaat echt veel te makelijk dood zodra je geen armor hebt...dus de helft van de game ben je armor aan het halen.

4 dan de sterren die je krijgt......level 4 5 & 6 zijn het zelfde....ik heb zelf 3 uur in swat busje rond gereden maar er zit geen verschil tussen 4 sterren en 6 sterren....( dit was zonder cheats btw dus ben zwaar teleur gesteld in de cops )....max wat je krijgt is een paar fbi autos maar geen leger meer erg jammer.

5 wat is er gebeurd met de parachute en de rest van de vliegtuigen......helikopter werkt niet lekker en is alleen maar beetje rond vliegen.

6 online spelen is redelijk snel gaan vervellen omdat je makkelijk iedereen afschiet omdat ze toch niet weten hoe ze moeten spelen....( OP EEN ENKELING NA DAN )

7 heb nog nooit eerder een ander spel boven gta gekozen om te spelen maar met de nieuwe is het al al gebeurd.

ff aantal reacties op jouw slechte punten van gta iv :

1. er zijn nou eenmaal niet veel huizen om te kopen omdat je ook niet zo heel veel geld verdiend in het hele spel, het is nou eenmaal geen gta vice city waar het geld van je bedrijfjes gewoon ligt te wachten of gta sa waar je kan gokken

2. als je wilt dat je auto's niet kapot gaat rijdt dan gewoon voorzichtig

3. dat is gewoon realistischer, en ik vind het helemaal niet erg, loop eigenlijk altijd rond met vest aan

4. tja, ook dit is gewoon realistischer, lijkt me nogal gestoord dat 't leger in het echt achter een crimineel aangaat in een stad als New York

5. ik denk dat een vilegtuig allang te groot was geweest voor Liberty City,

6. speel ook niet online nee, heb gta 4 gekocht voor de singleplayer en sinds een tijdje boeit het hele online-gebeuren mij neit meer zo

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het met je eens..

Ze hebben veel op de realiteit gewerkt..

Ik bedoel ze komen echt niet met tanks achter je aan als je een bank heb overvallen..

En de map is idd niet groot.. dus een vliegtuig is overbodig.. en na een paar uur vliegen ook saai..

Ik vind het goed dat er geen ''Money Cheats'' zijn! Dit maakt het spel nog leuker!

Alleen het auto rijden is anders! Ik heb lange tijd op PS2 gespeeld (sa). Hier was auto rijden appeltje eitje.

Sinds kort Xbox360 gekocht en het is een zeer vette console! Heb in 2 weken (Cod4, BioShock, Halo3 uitgespeeld)!

Gta IV gekocht op de dag van de release! Heb 68% uitgespeeld ( alle missie's dus ) ik begin nu aan de overige optie's om aan die 100% te komen! Wat je over de multiplayer optie zei klopt. Na een paar keer multiplayer te hebben gespeeld wordt je er ook moe van! Maar het kan ook leuk zijn! :cya:

Bewerkt: door Foam
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
NOu laat ik dan maar gelijk met de deur in huis vallen...iik wil wel een s weten wat jullie allemaal denken van de nieuwe gta

.

ik zal eerst beginnen met mijn punten voordeel .

1 de game is erg mooi weer gegeven en de stad leeft redelijk echt.

2 de mogelijkheden om een mobiel te gebruiken en internet echt vernieuwend.

3 schade aan de autoś was echt een zer grote plus

4 de muziek keuze en de nummers die gta bezit is gewoon weg dope.

5 besturing is geweldig ( behalve voor de noobs onder ons :puh: ) dius ook de autos.

6 en verder alle standaard dingen.

maar dan komen nu mijn punten waarvan ik vind dat rockstar toch echt wel wat verbeteringen kan uitvoeren.

1. waar zijn alle huizen om te kopen

2 waar zijn de garageś want die plekken voor de deur werken half.....75% van de autoś wordt gestollen of verwijderd of kort gereden door ander verkeer!!!!!!....echt super irri vooral als je daardoor de speciale autoś kwijt raakt die je gekregen hebt van de missieś

3 je gaat echt veel te makelijk dood zodra je geen armor hebt...dus de helft van de game ben je armor aan het halen.

4 dan de sterren die je krijgt......level 4 5 & 6 zijn het zelfde....ik heb zelf 3 uur in swat busje rond gereden maar er zit geen verschil tussen 4 sterren en 6 sterren....( dit was zonder cheats btw dus ben zwaar teleur gesteld in de cops )....max wat je krijgt is een paar fbi autos maar geen leger meer erg jammer.

5 wat is er gebeurd met de parachute en de rest van de vliegtuigen......helikopter werkt niet lekker en is alleen maar beetje rond vliegen.

6 online spelen is redelijk snel gaan vervellen omdat je makkelijk iedereen afschiet omdat ze toch niet weten hoe ze moeten spelen....( OP EEN ENKELING NA DAN )

7 heb nog nooit eerder een ander spel boven gta gekozen om te spelen maar met de nieuwe is het al al gebeurd.

oke dat is het wel want ik wil het spel niet verder afkraken ...ik ben een groot gta fan maar ben zwaar teleur gesteld in de hype die iedereen roept dat het is want dat is het gewoon echt niet.....sorry lin was binnen 1 dgn uitgespeeld en gta SA heeft echt veel laner geduurt dus de woorden van rockstar waren leugens.

ik zit al op 100 % na 3 dgn gta SA heeft meer dan 3weken geduurd

ik zeg het bij deze het beste wat ze kunnen doen is de story van gta SA en de looks en feels van GTA 4 en dan hebben ze pas echt een goed next gen GTA versie.

ik zal verder weer lekker verder gaan met gta sa omdat daar toch echt meer te doen is dan hier in gta 4

ik wil graag jullie meningen horen en vergelijk gerust met andere spellen van gta want de nieuwe is zeer beperkt gebleven....hebben ze volgens mij express gedaan om de nieuwe die opties te geven.....geld wolven dat het zijn :puh:

het zou wel leuk zijn een game die egt zo realistisch is maar dan word ut ook wel weer kut want bij elk schot dat je afvuurt komt de politie enzo en je zou dan eigk ook wel lang in gevangenis zitten en als je dood bent dan zou je helemaal overnieuw moete beginnen :duh:

en er past nooit zoveel op 1 cdtje om alles als int egt te maken heb je iets van kdenk stuk of 200gb nodig om alles erop te kunnen zette :N

Link to comment
Delen op andere websites

het ligt niet alleen aan gtaIV maar ook (waarschijnelijk)aan jouw

toen de eerste trailer eraan kwam was iedereen in de ban van de game

de tweede dan weeral iedereen wou meer en meer

niemand kon wachten de game is uitgesteld

van oktober naar april iedereen denk jah ze zullen het wel verbeteren en nieuwe

snufjes in proppen was waarschijnelijk zo maar het komt erop neer

dat we het veel te groots gezien hebben en daar zit het hem.

dus al die filmpjes en screenshots allemaal trucage om het spel

te kopen en een maand later bij wijze van spreken hem in de kast te droppen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gedeeltelijk met je eens..

Ik vind hoe het eruit ziet, de wapens, story-line, voertuigen FUCKING VET!!

De enige 2 dingen die ik echt mis zijn;

1) Shit om te doen als je het spel hebt uitgespeeld. Bij GTA San Andreas heb ik zelfs een jaar na het uitspelen nog nieuwe dingen ontdekt.. Het spel verveelde echt nooit.. Nu had ik 1 maand na het uitspelen alles wel zo'n beetje gezien.. Op GT's na dan.. Maar iig veel meer als bij San Andreas

2) Huizen kopen + Garages.

Ik vind het wel nog steeds echt een geweldige game.. Ik bedoel niemand is nog eigenlijk met zo'n mooie game gekomen.. Ziekelijk mooie graphics.. vette auto's personages voertuigen missie's noem maar op..

Ik zie dit als de basis van een nieuwe GTA.. ze hebben gewoon een mooie game neergezet.

Hierop kunnen ze verder werken omdat alles niet meer ''nieuw'' is.. Dus bij de volgende GTA.. GTA V: Vice City (hoop ik) is alle gekte weer terug!

Peace :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

dat is wel een beetje te realistisch....als je op alles moet letten

ja ik mis die vliegtuigen enzo ook wel maar je moet ok naar de stad kijken, ik zie echt geen tank door LC rijden en dat zou niet realistisch zijn en vliegtuigen in LC zou taboe zijn.

verder vind ik het spel wel leuk

maja het kan altijd beter 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

[sarcasme]Sjonge, jij bent de eerste met dit topic. Zoekfunctie hoef je niet te gebruiken[/sarcasme].

Nou, mijn verhaal komt nu.

Ik vind het zeker jammer, maar bedenk wel dat dit allemaal nieuw is voor Rockstar. Rockstar komt vast met wat leukers, ik denk dat er net zo'n leuke komt als San Andreas. Waarschijnlijk leuker.

Ok, en dan nu ff op jouw nadelen reageren.

1. Omg, je hebt op zowat elk gedeelt wel een safehouse (behalve Broker/Dukes[/font]. Als je ergens bent kan je gewoon naar het dichtsbijzijnde huis. Het gaat niet om of het mooi is of niet, alleen om het te saven en verder te spelen.

2. Ik geef je half gelijk. Het is handig als zo'n auto meteen voor je huis staat. Daardoor kan je er meteen in. Maar soms word ie gestolen, maar doe hem dan opslot, en je auto wordt alleen aangereden als zo'n auto/motor/kerel de weg blokkeert, dan rijd ie er langs. Maar zet die auto dan ook ff aan de kant, is toch niet zo moeilijk.

Wat weer wel irritant is als de politie jouw auto pikt voor een achtervolging.

3. Hmm.. Was zeker niet zo in de andere GTA's? Ok, je gaat iets eerder dood. Live with it. Dan heb je tenminste nog een uitdaging.

4. Heb jij soms een corrupte versie? Ik zie wel verschil. Bij 4 sterren heb je nog een normale helikopter, en de gasten achter in de truck schieten nog niet meteen op je. Bij 5 sterren wel, en er komt 1 militaire helikopter op je af, en zoals je al zei soms een FIB auto. En bij 6 sterren, eigenlijk hetzelfde maar dan met 2 militaire helikopters.

5. Wat wil je met een vliegtuig. Je bent in 1 seconde aan de andere kant ofzo, wat heb je er aan.

6. Dat is zo ja, maar ga in een clan ofzo want dat is altijd wel geinig, en ze spreken Nederlands en de meeste weten nog normaal te spelen.

7. Hmm... Wat een minpunt. Nee geintje :puh:.

Maar ja, sommige die houden niet van dit soort dingen. Ik vind GTA IV zeker een stukje kunst, maar ja, niet iedereen vindt hetzelfde, omdat 'er niet teveel te beleven valt'.

Link to comment
Delen op andere websites

Kunnen we 'm niet eerst even respecteren voordat

we 'm gaan afkraken:

Hallo ventje, welkom op het forum :D

En dan nu het gezeik :) :

1. Ik irriteer me mateloos aan het typgedrag van

onze Homefree83, maar ik zal verder mijn mond

houden over het aparte gebruik van het ABN in dit

topic, omdat ik anders commentaar krijg op mijn

"gedichtsindeling", zoals iemand het noemt.

2. Ik zal even op een aantal minpunten van Home-

free83 (en wellicht wat anderen) terugkomen:

1. waar zijn alle huizen om te kopen

Dit is juist een pluspunt, want dit geeft weer meer

realisme in het spel: Niko is een immigrant die nét

uit Oost-Europa is aangekomen in Amerika, Liberty City

(New York). Ik persoonlijk weet niet hoe jij van plan

bent om zodra je naar een ander continent immigreert

en daar in het begin geen geld hebt meteen een huis te

kopen.

2 waar zijn de garageś want die plekken voor de deur werken half.....75% van de autoś wordt gestollen of verwijderd of kort gereden door ander verkeer!!!!!!....echt super irri vooral als je daardoor de speciale autoś kwijt raakt die je gekregen hebt van de missieś

Ligt er echt aan hóé je de auto parkeert. Ik heb

dit al in tig andere topics verteld:

  • Parkeer je auto tégen het verkeer in
  • Parkeer je auto, sluit hem níet af, laat het liefst
    zelfs de lichten aan.
  • Parkeer ze niet zo veel mogelijk naar de straat toe,
    ook niet tegen of op de stoep, maar zo dicht mogelijk BIJ
    de stoeprand.
3 je gaat echt veel te makelijk dood zodra je geen armor hebt...dus de helft van de game ben je armor aan het halen.

Realisme... Ok, het is jammer dat je in andere

GTA's een ander systeem had, waardoor je gewoon

soms nog 3kwart van je leven overhad als je van een

hoog gebouw afsprong, maar denk je eens in: Zou jij

dat kunnen? Zou jij 18 verdiepingen omlaag kunnen

springen en nog gewoon opstaan alsof er niks aan de

hand is? NEE! Dan hoor je gewoon dood te zijn, zoals het

in GTA IV is uitgewerkt!

4 dan de sterren die je krijgt......level 4 5 & 6 zijn het zelfde....ik heb zelf 3 uur in swat busje rond gereden maar er zit geen verschil tussen 4 sterren en 6 sterren....( dit was zonder cheats btw dus ben zwaar teleur gesteld in de cops )....max wat je krijgt is een paar fbi autos maar geen leger meer erg jammer.

1 ster: één Police Cruiser

2 sterren: meerdere Police Cruisers mogelijk, + er wordt geschoten

3 sterren: Noose Patriots, Noose Cruisers, helicopters

4 sterren: Swat busjes, nog steeds gewone helicopters

5 sterren: Annihilator mogelijk + FIB voertuigen

6 sterren: Meerdere Annihilators mogelijk.

-> Ik weet dit niet zeker, maar het zat zo ongeveer...

5 wat is er gebeurd met de parachute en de rest van de vliegtuigen......helikopter werkt niet lekker en is alleen maar beetje rond vliegen.

Parachute leef ik met je mee, maar vliegtuigen:

Realisme: Het spel speelt zich af in 2007. In 2001 was

er op 11 september die aanslag, en sinds die tijd is het

verboden om dóór de stad te vliegen met een vliegtuig.

6 online spelen is redelijk snel gaan vervellen omdat je makkelijk iedereen afschiet omdat ze toch niet weten hoe ze moeten spelen....( OP EEN ENKELING NA DAN )

Ik denk dat het eerder gaat vervelen dan vervellen ;)

Als ik dat zo hoor ben jij zo'n speler dat aleen tegen niveau 0-

ventjes speelt. Level 5, 6 en hoge zijn anders vaak geniale

schietertjes. En o ja: speel eens tegen De Drie Musketiers, of

tegen wat lui van LibertyKillerZ, daar zitten topschutters tussen :')

7 heb nog nooit eerder een ander spel boven gta gekozen om te spelen maar met de nieuwe is het al al gebeurd.

Ik snap niet dat dit een minpunt is? Dat is gewoon JOUW

mening, dus niet echt een minpunt.

3. Hier kom ik:

[+] Schade op voertuigen zeer realistisch

[+] Stad goed in detail weergegeven

[+] Multiplayer (Online) werkt prima

[+] Het blijft leuk om dingen te zoeken die je niet gauw

ontdekt zijn, ook al is er bijna niks meer te vinden.

[+] Internet- én mobielgebruik kunnen verbeterd worden,

maar geweldig goed uitgewerkt voor 'een eerste keer'

[+] Verhaallijn goed opgebouwd

[-] Tune-optie weggevallen

[-] Verhaallijn erg kort

[-] Ik mis wat wapens en voertuigen van voorgaande spellen

[-] Als je 't uitgespeelt hebt moet je creatief zijn om nog wat

leuks te kunnen doen.

Mijn mening: MENS! Leer toch eens genieten van de pluspunten

van het spel, en probeer je niet het hele spel te laten verpesten

door een aantal kleine dingetjes.

Bewerkt: door -_-Alex-_-
Link to comment
Delen op andere websites

ik wil graag jullie meningen horen en vergelijk gerust met andere spellen van gta want de nieuwe is zeer beperkt gebleven....hebben ze volgens mij express gedaan om de nieuwe die opties te geven.....geld wolven dat het zijn :puh:

ja ik vind ook dat die huizen een grote minpunt is

maar bij 6 sterren een leger achter je aan??? dat lijkt me niet erg realistisch vind je niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...