Danny13091994 Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Ik kan Stowaway maar niet halen, als ik de controle krijg over de motor dan geef ik girect vol gas met aerodynamische houding maar die Andromada is echt veel te snel voor mijn motor Reageren
Gijsso Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Je moet aan een kant blijven totdat er geen vaatjes meer eruit komen en dan moet je erin gaan (je hebt dan nog zo'n 4 sec over). Als het echt niet gaat en je hebt SA op een PC en moet je maar een savegame aanvragen. Heb je nog vragen, kijk dan >>=-HIER-=<< of PB me maar even. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Speel je SA op de PC en hapert je scherm een beetje? Dan kan je het wat soepeler laten verlopen door de scherminstellingen minder hoog te zetten zoals: draw distance, framelimitter en resolutie. Rij eerst rechtuit totdat je voorbij die personen bent die op je schieten en stuur dan een beetje richting de schans. Succes Reageren
Addicted2 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Ik heb deze missie in 2 savegames gespeeld. De 1e keer ging het in een keer, echter de tweede keer was het moeilijk. Het is van belang dat je meteen wegrijd en op het groepje mannen afrijd. stuur dan licht tussen het groepje door, want als je een lichte bocht maaakt, ga je sneller.(vraag me niet waarom :| ) Dan is het belangrijk dat je ongeveer 2 meter van de vallende kratten af rijd, zo weet je zeker dat je er niet tegenaan zal rijden. Schenk geen aandacht aan de mannen die op je schieten, die doen je weinig of niks. zodra je op het vliegtuig bent, pak je je melee weapon of je vuist, maar niet een vuurwapen. Als je alle "gassies" hebt doodgeklopt, plant je een satchel charge en spring je uit de Andromada (het vliegtuig). Mission Passed! Succes! Reageren
tiim Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 je moet rechts blijven rijden en gelijk volgas. rij richting de achterkant maar blijf er rechts van rijden. als je gelijk naar een lading vaten erinrijdt is de missie eigenlijk al zo goed als gehaald Reageren
Danny13091994 Geplaatst: 27 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Jullie hebben het goed bedoelt maar ik vroeg eigenlijk hoe je dat moet doen niet hoe je er moet komen want die motor van mij is gewoon te sloom voor die Andromada als ik direct ik aero-stand weg rijdt dan ben ik nog te sloom Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Jullie hebben het goed bedoelt maar ik vroeg eigenlijk hoe je dat moet doen niet hoe je er moet komen want die motor van mij is gewoon te sloom voor die Andromada als ik direct ik aero-stand weg rijdt dan ben ik nog te sloom Als het vliegtuig steeds wat 'verspringt' en je hem daarom niet bij kunt houden, raad ik je aan de frame limiter even uit te zetten (als je dat nog niet gedaan hebt). Start vervolgens de missie opnieuw, maak gebruik van de aerodynamische houding en het zou dan gewoon moeten lukken... Reageren
Danny13091994 Geplaatst: 28 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Wat is een frame limiter Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 (bewerkt) Die vind je in het menu van je spel: Options > Display Setup > Advanced > Frame Limitter Daar kan je dus de Frame Limitter aan en uit zetten. @ -Matthijs-: ja wat, maar waar heeft ie meer aan .. Bewerkt: 29 mei 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Wat is een frame limiter Een frame limiter probeert ervoor te zorgen dat het aantal FPS vast blijft staan. FPS staat voor 'Frames Per Second', wat vertaald het aantal beelden per seconde (op het beeldscherm) betekent. Als je deze functie uitschakelt, zal het aantal FPS niet meer constant blijven maar voortdurend veranderen. Door deze functie uit te schakelen, laat je het spel dus toe meer frames te laten zien en gaat de boel wat vlotter. @KoE: Niet waar, maar wat... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.